Perussaatanoilta tukea arkipyhien siirtämiselle
Kommentit (12)
Iltasanomat kätevästi unohti puolueen puheenjohtajan lausunnon jonka mukaan tuo ei ole puolueen kanta.
Miksi ne arkipyhät sinulle on niin kovin tärkeitä? Ethän sinä ole eläissäsi päivääkään tehnyt työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ja av-palstan duunari persut hurraa mukana.
Bää. Ole vassari hiljaa, bää 🐑. Bää🐑, olen hallitusta kannattava lammas 🐑. Bää🐑. Hyvä idea. Bää🐑. Hallitus on duunarien puolella, bää🐑.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kätevästi unohti puolueen puheenjohtajan lausunnon jonka mukaan tuo ei ole puolueen kanta.
No puoluesihteerin mukaan on. Purra pelästyi ja valehteli.
Sehän olisi kätevää.
Aina kun itsepäisyyspäivä tai lahjojenjakopäivä kiittämättömille osuu keskelle viikkoa, siirretään ne seuraavaan viikonloppuun, kuten myös wiinalla läträämisen ja työn juhlakin. Tai satuolennon oletettu kuolemispäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kätevästi unohti puolueen puheenjohtajan lausunnon jonka mukaan tuo ei ole puolueen kanta.
No puoluesihteerin mukaan on. Purra pelästyi ja valehteli.
Vai niin. Sinä näköjään haluat uskoa vain mitä omaan päähäsi pälkähtää. Sinun viesteilläsi ei ole minkäänlaista arvoa.
Entä se pyllistely, monta kertaa päivässä🧕
Persujen saavutuksiin on vielä matkaa. Ensin euron bensa, niin katsotaan jatkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kätevästi unohti puolueen puheenjohtajan lausunnon jonka mukaan tuo ei ole puolueen kanta.
No puoluesihteerin mukaan on. Purra pelästyi ja valehteli.
Nyt lähde sille, että puoluesihteeri sanoisi tuon olevan puolueen linja. Vai jatkuuko vasemmistolainen venäläistyylinen disinformaation levitys ilman lähteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja av-palstan duunari persut hurraa mukana.
Bää. Ole vassari hiljaa, bää 🐑. Bää🐑, olen hallitusta kannattava lammas 🐑. Bää🐑. Hyvä idea. Bää🐑. Hallitus on duunarien puolella, bää🐑.
Kuulostat fiksulta ja älykkäältä ihmiseltä.
Hienoa tekstiä. Oletko Persu kenties
Suurin osa ei edes udko niin mikdi tsrvii jonkun pyhän takia vapaata?
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kätevästi unohti puolueen puheenjohtajan lausunnon jonka mukaan tuo ei ole puolueen kanta.
Persuilla taas kahdet rattaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja av-palstan duunari persut hurraa mukana.
Bää. Ole vassari hiljaa, bää 🐑. Bää🐑, olen hallitusta kannattava lammas 🐑. Bää🐑. Hyvä idea. Bää🐑. Hallitus on duunarien puolella, bää🐑.
Kuulostat fiksulta ja älykkäältä ihmiseltä.
Hienoa tekstiä. Oletko Persu kenties
Olen per... bää.... persu.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kätevästi unohti puolueen puheenjohtajan lausunnon jonka mukaan tuo ei ole puolueen kanta.
No, ainakin on kaksilla rattailla ajamista vaaleja kohti. Ei tätäkään voi kovin suoraselkäisenä ja rehtinä pitää.
Lisäksi on hyvä muistaa, että Persut ovat koko vaalikauden osallistuneet työntekijöiden aseman heikentämiseen. Mitään eivät ole työntekijän hyväksi tehneet vaan päinvastoin, joten tämän läpimeno ei yllättäisi.
En kyllä ymmärrä miksi kukaan enää äänestäisi persuja?
Ja av-palstan duunari persut hurraa mukana.