Petteri Järvinen pilkkaa lentokoneessa
vieressään istuvaa naista. https://www.seiska.fi/Uutiset/Tietokirjailija-Petteri-Jarvinen-kuvasi-n…
Raukkamainen ja lapsellinen teko.
Kommentit (366)
Se yksi nainenhan postasi jotakin rasistista juuri kun kone oli lähdössä Etelä-Afrikkaan. Perillä puhelimen avattuaan sai huomata aiheuttaneensa paskamyrskyn somessa sekä potkut itselleen. Ja Teri Niitti ei tainnut koskaan toipua siitä imetyspostauksensa aiheuttamasta kohusta.
Saa nähdä miten Petterin käy.
Veikkaan että tämä unohtuu aika pian. Näihin on jo kyllästytty. Lisäksi Järvinen ei ole nuori, homo, nainen tms. joka lisäisi raivon määrää.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kuvatko tuntemattomia ilman lupaa,
älkää kuvatko tuttujakaan ilman lupaa.
Aikuiset ihmiset, jukolauta, ei muka tajua tätä.
Pakkoko olla vettumainen kun on paikka kuitata?
Häh? Ei julkisella paikalla tarvita kenenkään lupaa kuvaamiseen (siis Suomessa - Hollannista en tiedä).
Niin siis tässähän kävi niin että Petterin vaimo nukahti heti koneen noustua ilmaan ja nyt Petterillä ei ole keskusteluseuraa. Tästä tulee tosi pitkä lento..., Petteri kommentoi ja kuvaa uinuvaa kauniimpaa puoliskoaan. Ihan rakkaudella vaan.
"You can tell more about a person by what he says about others than you can by what others say about him"
- Audrey Hepburn
Tuollahan se Hesarissa tilittää naisen tulleen hänen puolelleen ja ettei ole mukavaa kun vieruskaveri tekee niin. Eli postaus liittyi kaikin tavoin naisen kokoon.
Kumma juttu kun itse en nähnyt tuossa kuvassa lihavaa leidiä, ennenkuin luin nämä raivopäiset haukkumiset täältä netistä. Näin tuossa kuvassa kaksi henkilöä ja toteamuksen pitkästä lennosta. Mielestäni viesti oli, että on parasta pistää kuulokkeet korville, ottaa mukava asento ja vetää unta kuulaan. Hyvin yksiselitteistä. Sen sijaan someraivoajat kuvittelevat kaikkea mahdollista ja mahdotonta päästäkseen raivoamaan. Kertoo jotakin tästä vallitsevasta digiajasta. Osuvaa, että ilmiö lyö kasvoille digiajan asiantuntijana esiintyvää henkilöä.
On eri asia kirjoittaa asiasta kuin julkaista tunnistettava kuva! Kanssamatkustaja näki naisen lentokentällä ja tiesi mistä on kyse. Todella ikävää hänen kannaltaan ja törkeää Petteriltä.
Huomasin yhdessä somessa Petterille antoi kovaa palautetta yksi tyyppi joka on irvaillu mulle kun olin työtön eikä ollu rahaa hankkia kämppään mitään ylimäärästä sisustusta ym. Sellaisiahan nää someraivoajat useimmiten on. Tekevät itse samaa ja vielä pahempaa.
”Vieressä istunut henkilö tuli tahattomasti minun puolelle, mikä saa tuntumaan matkan pidemmältä”
^ Petterin suora kommentti Hesarin haastattelusta. Eli ei tod. ollut kyse vaikka siitä, että toinen nukkuu eikä hänestä ole juttuseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kuvatko tuntemattomia ilman lupaa,
älkää kuvatko tuttujakaan ilman lupaa.
Aikuiset ihmiset, jukolauta, ei muka tajua tätä.
Pakkoko olla vettumainen kun on paikka kuitata?
Häh? Ei julkisella paikalla tarvita kenenkään lupaa kuvaamiseen (siis Suomessa - Hollannista en tiedä).
Mitens toi maalaisjärki?
Ja Empusken mulkku ottaa kaiken ilon tästä irti (koska Petteri on joskus haukkunut sen kolumnia). Nyt sen mielestä tää on Axl Smithin veroinen juttu.
– Viereen tulee henkilö, joka on niin leveä, ettei hän mahdu omaan istuimeensa, vaan osa tulee minun puolelleni. Otin sitten selfien meistä ja kommentoin, että tulee pitkä matka. En tajunnut, että siinä mitään kohua aiheuttavaa voisi olla. Sehän on pohjimmiltaan selfie, vaikka vähän nyt näkyy naapuria, Järvinen sanoo.
Naapuri näkyy kuvassa kyllä aika paljon?
– Näkyy, kun se on niin iso.
Ei voi olla totta :DDD no ei ainakaan valehtele.
Vierailija kirjoitti:
"You can tell more about a person by what he says about others than you can by what others say about him"
- Audrey Hepburn
No mammoillahan on varaa julistaa tämmöistä periaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Otin selfien ja nainen tuli aika isosti kuvaan
Voi v*ttu mitkä sanavalinnat
Piti päästä vielä kerran tölväisemään lihavaa ja näitä lihavia puolustelevia. Järvisellä on selvästi jotain lihavia naisia vastaan. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
No niin oli kyse kohteen koosta ja kaikki jotka ensimmäisiksi kiinnittivät siihen huomiota ovat sisäisesti "fat shaming"-langenneita.
Teillä on asenne ja paljastitte sen.
Itse katsoin että kohteella oli kuulokkeet korvissa ja että hän nukkui.
Paino oli vasta kaukana noiden jälkeen.
Harmi homma, olen pitänyt Järvistä fiksuna miehenä.
Olisiko ollut maistissa :D
Itse sanoisin, että elokuvahenkilö Markku Kuoppamäki, elokuvassa "Kotivalo", sanoo:
- Viereen tulee valehtelija, joka on niin leveä, ettei hän mahdu omaan egoonsa.
Tässä Kotivalo tarkoittaa itseään, patologista valehtelijaa, joka toimii vastanäyttelijänsä puolesta muta vastaan. Petteri Järvinen on samassa tilassa. Hän puolustaa terveellistä ruokarytmiä, ja ottaa vastuun itselleen amerikkalaisesta kansantaudista.
Itse ihmettelen, miten joku voi jo nukkua lentokoneessa silloin, kun muut saavat käyttää kännykkää? Ihminen on siis nukahtanut kalkkiviivoilla, kun muut kuvaavat itseään.
Oli kyllä yllätys.
Ja pettymys.
Yksi hyöty sosmediasta: ennenpitkää paljastaa puupäät.