Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä olisi hyvät housut siivoustyöhön?

Vierailija
06.07.2017 |

Aloitan kohta toimistosiivoojan työn, ja yläosa saadaan työnantajalta. Mikä olisi hyvä alaosa?

Farkut on aika epäjoustavat ja epämukavat, mutta urheilutrikoissa pyllistely tuntuu taas vähän epäsopivalta päiväsaikaan toimistolla, jossa paljon ihmisiä paikalla :s

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat leggarit.

Vierailija
2/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään siivotessa pitää reisitaskuhousuja, taskuihin saa tungettua kaikenlaista tarpeellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain kesätyöntekijä ja mulla on liivi firman puolesta. Jalassa collarit, helteellä rennot caprit. Ensin ajattelin että miten typerältä näytän, mutta mitä väliä, pääasia on että on hyvä tehdä töitä. :D

Vierailija
4/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi työvaatteita myyvää yritystä. Sellaisesta varmaan löytyisi työntekoon sopivat housut.

Vierailija
5/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisarit olisi fiksut. Käytännölliset ja hyvännäköiset.

Vierailija
6/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat leggarit.

Mun leggarit on kyllä melkein ohuempaa materiaalia kuin urheilutrikooni, joten sama kai sitten laittaa noi trikoot?

Vierailija
7/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, on varmasti työvaatteita myyvä yritys, mutta olen töissä vain kuukauden niin en tahtoisi hirveästi rahallisesti panostaa pöksyihin!

ap

Vierailija
8/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvaateliikkeestä oikeat työhousut, ovat kuitenkin laadukkaita ja kestäviä. Ja sopii moneen eri duuniin eli kannattaa kerralla panostaa kunnolla.

Mustat trikoot on ihan ok kesällä, jos halvalla tahtoo päästä.

Ja kunnon kengät Jalakset tai muut laadukkaat.

Vierailija
9/9 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4, on varmasti työvaatteita myyvä yritys, mutta olen töissä vain kuukauden niin en tahtoisi hirveästi rahallisesti panostaa pöksyihin!

ap

ok. Ei sillä oikeasti ole väliä, millaiset housusi ovat, ellet missään hienostopaikassa siivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä