Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies alkoi valittamaan...

Vierailija
06.07.2017 |

Ollaan siis tapailtu muutaman kuukauden ajan ja mielestäni olen tehnyt hänelle selväksi, että haluan hänen kanssaan ihan vakavaan suhteeseen ja olen syvästi ihastunut. Nähdään monta kertaa viikossa ja pidetään yhteyttä päivittäin (mä voisin laskea tämän jo seurusteluksi, vaikka ei olla mitään "virallista" päätetty).

Kuitenkin avasi eilisen keskustelun näin: Hän oli huomannut, että olin tykännyt ex-mieheni Instagram-kuvasta ja hän oli siitä kovin tuohtunut. Ihmetteli miksi pitää entisten kuvista tykkäillä ja olenko varmasti päässyt hänestä yli ja käynkö panemassa häntä, kun ei olla yhdessä!? Kauhistuin ja yritin selittää hänelle (olen myös ennenkin sanonut), että ollaan exän kanssa ihan ok väleissä ja hän on ex ihan syystä ja todellakin olen päässyt yli hänestä ja kuvasta nyt vaan tykkäsin, kun se oli ihan kiva kuva... Tykkään aina kavereiden kuvista - oli ne sitten miehiä tai naisia ja en koe asiassa mitään pahaa! Hänkin tykkäilee naisten kuvista enkä todellakaan ole alkanut kyselemään miksi niistä tykkää!?

Sanoin, etten enää sitten tykkäile, jos siitä noin hermostuu ja alkaa epäillä. Nyt on pitänyt aika hiljaiseloa tämän päivän eikä ole vastannut, kun kyselin aamulla kuulumisia.

Teinkö nyt siis oikeesti niin pahaa syntiä, että tämä meidän homma meni nyt puihin!? Oikeasti!? Ja ei siis olla edes mitään teinejä enää, lähemmäs kolmekymppisiä... Paska fiilis!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin alkaisin miettiä, että onko parempi poistua takavasempaan... Huono kokemus noin vainoharhaisesta miehestä, tuollainen käytös ei ainakaan lievenny suhteen edetessä!

Vierailija
2/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se tietää sun instagram tykkäämiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, kun olet rakastunut, mutta tuollaista teillä sit saattais jatkossakin olla, jos nyt jo alkaa rajoittaa ja määrätä ketä saat tykätä somessa. Voi olla toki ettei ole sellainen ihminen, mutta kontrolloinnilta tuo ulkoapäin vaikuttaa, vaikka olisikin jotain muuta taustalla. Joka tapauksessa hän on jo yrittänyt rajoittaa sinun vapauttasi.

Vierailija
4/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se tietää sun instagram tykkäämiset?

Kyllä siellä on lista mistä näkyy seuraamien ihmisten tykkäykset.

Vierailija
5/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyttääkö se entisen miehesi instagram -tykkäyksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi