Miehelle on ongelma että olen laihtunut lihavasta normaalipainoiseksi
Kun olin lihava hän huomautteli painostani ja yritti rajoittaa syömisiäni. Nyt kun olen normaalipainoinen, huomauttelee että tissit on pienentyneet ja ei ole mitään mistä ott a a kiinni. Vihjailee myös että laihdutan siksi että yritän tehdä vaikutusta muihin miehiin. Mikä avuksi kun mikään ei kelpaa?
Kommentit (7)
Miten pystyt olemaan tuollaisen miehen kanssa? Miksi olet?
Se pelkää, että sun taso on noussut liikaa laihduttamisen jälkeen. Ja että tiedostat sen itsekin ja vaihdat mieheen, joka vastaa uutta tasoasi paremmin.
Oma naisystäväni on myös hieman ylipainoinen ja koittaa kovasti laihduttaa, urheilee ja jumppaa päivittäin. Kun huomasin että hän oli jo normaalipainon rajoissa BMI:n mukaan aloin pelätä että hän etsii itselleen jonkun "paremman" miehen. Tiedän että tämä on minun huono itsetuntoa mutta sabotoin häntä ostamalla aina kaapit täyteen suklaapatukoita, tuomalla kaupasta leivoksia jne. Itse hän ei niitä ostele mutta kun niitä kerta on kaapissa hän napostelee ne pois ja on pysynyt taas vähän tuhdimpana. :/
Minun ex alkoi pitämään samaa, kun rupesin käymään salilla ja aloin kiinteyttää vartaloani. En siis ikinä ollut mikään lihava, mutta halusin löysyyden pois. Kun tuloksia alkoi näkyä rupesi syyttelemään minua mm. pettämisestä ja siitä, että haluan esitellä vartaloani muille miehille!? Suhde meni karille osittain tästäkin syystä. Itsekin hän oli urheilullinen ja lihaksikas, joten kateutta se ei voinut olla.
Huh, onneksi itselläni on täysjärkinen mies. Kroppa on meinaan niin sanottu fitness, mutta kertaakaan en ole saanut kuulla siitä mitään negatiivista. Päinvastoin, kehuu paljon. On kyllä kysynyt miksi haluan olla hänen kanssaan, enkä jonkun oikeasti komean ja rikkaan. Mutta tämäkin vain ollut yksittäinen keskustelu.
Miehellä on huono itsetunto, ja tod.näk. sen takia yrittää alistaa ja kontrolloida sinua. Yrittää lytätä sinunkin itsetuntosi, että saisi sinut uskomaan ettet voi saada häntä parempaa, vaan alistuneena jäisit hänen haukuttavakseen.
Mikä avuksi? Paras vastaus tähän on ero. Jos ette eroa luultavasti mies onnistuu jossain vaiheessa murentamaan itsetuntosi, jolloin et enää edes kykene eroamaan, vaikka mies miten haukkuisi, hakkaisi ja pettäisi.
Jätä se sika.