Lomapäivä nro4 menossa ja..
..olen vain kotoillut. Herännyt aamulla rauhassa, tehnyt kotihommia, lueskellut ja pari sellaista roikkumassa ollut hommaa kuten sänkyjen/patjojen imurointi jonka hoidin tänään+seiniäkin imuroin elämäni ensimmäistä kertaa ehkäpä.., eilen eräs keittiön korkea kaappi jossa kaikenlaista rompetta astioiden yms lisäksi eli tyhjensin sen hylly kerrallaan, pesin ja järjestelin, nyt on siisti ja löytääkin jotain ilman että on pelkoa siitä, että jotakin kutakuinkin tippuu syliin tai päähän kun oven avaa. Lääkekaapin tai siis ne pari koria missä meillä on lääkkeet, ensiapujutut yms tyhjensin ja järkkäsin, iso pussillinen vanhentuneita lääkkeitä ja ulkomailta saatuja käyttämättömiä ab-kuureja ja kortisonivoiteita lähti apteekkiin, jääkaapit vois vielä pestä joku päivä ja sitten on tuo vaatehuone, siihen ei kyllä muutama tunti riitä...*hrrrhhrrh* mikä homma siinä on..
Noh, ehkä sitä ennen 15.8 koittavaa töihinpaluuta ehtii nuokin tehdä, jos jaksaa ja viitsii..
Kommentit (5)
Mulla on kans neljäs lomapäivä. Tällä viikolla oon siivonnu huoneita ihan perusteellisesti. Sulatin yhden pakastimenkin. Jätesäkkiin vaan kaikkea hylkykamaa. En aio niitä missään myydä, roskiin vaan eikä uutta tule tilalle. Vaatteita vein Uffille, aivan hiton sama minne sieltä joutuvat tai kenen palkkoihin ne myydyistä vaatteista saadut rahat menee, kunhan menevät edes johonkin hyötykäyttöön.
Joudun pitkälle sairaslomalle syksyllä ja nyt on hyvä sauma, kun vielä pystyy, tehdä tällainen kunnon myllytys. Voi sitten rauhassa sairaslomaillessa keskittyä itsensä parantamiseen eikä tartte miettiä mitä kaapeissa lymyää tai ahdistua röykkiöistä ja tekemättömistä projekteista. Ajattelin vielä leipoa jotain hyvää pakkaseen ja tehdä jotain valmiita ruoka-annoksiakin.
Neljäs lomapäivä ja olen rakastellut tähän mennessä 14 kertaa. Kiva vaimon kanssa puuhailla.
Siis laskeeko joku seksikertojaan puolisonsa kanssa? ei hyvää päivää..
ap *mieheni loma alkaa ensivkolla*
Samansuuntaista täällä. Toisaalta mä kyllä sitä nautin siitä kun tietää että on paikat kunnossa eikä tarvii koko ajan miettiä mitä kaikkea pitäis tehdä. Mutta toisaalta tää tuntuu kyllä vähän loman väärinkäytöltä. Mutta kun nyt ilmatkin on mitä on niin samapa tuo. Ehkä tässä vielä jonkun pienen reissunkin ehtii tekemään kun mieskin reilun viikon päästä jää lomalle.