Ihmiset eivät enää kunnioita toisiaan sekä kohtelee toisia huonosti
Ihmiset eivät enää kunnioita toisiaan sekä kohtelee toisia huonosti
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
sekä yleistää ja niputtaa kaikki kokemansa samaan nippuun "kaikki on samanlaisia"
Kyllä, niin on tapahtunut. Joutuu koko ajan vastoinkäymisiin. Ei enää psyyke kestä. En kuulu joko tähän maahan tai edes maapalloon.
Kunnioitus pitää ansaita. Huono kohtelu on seurausta loputtomasta kurjistamisesta
Huomannut samaa omassa käyttäytymisessä , olen kiukkuinen koko ajan . hermot mennyt vuodesta 2020 alkaen , johtunee maailman tilanteista ja taudeista .
Sekopää olet, ja tiedät sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Sekopääksi tullut muiden huonon kohtelun takia. Kiusaaminen jättää jälkensä, kuten henkinen väkivalta. Voin osittain syyttää teitä. Mitä lähempänä, sen pahempi. Voi syyttää häirintäpuheluita, häirintäviestejä, häirintäpuheluita sekä huonoa kohtelua useassa työpaikassa.
"Ei ole muita on vain minä. Ei voi olla muulla tavalla ainoastaan minun tavalla. Ei voi ymmärtää muita tapoja ainoastaan minun tavat voi ymmärtää. Ei voi kyseenalaistaa mitään minä olen oikeassa."
Mennyt vähän sellaiseksi.
Ihmiskunta on tuhon tiellä joten mitä väliä enää millään.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitus pitää ansaita. Huono kohtelu on seurausta loputtomasta kurjistamisesta
Jokaista ihmistä tulee kohdella asiallisesti ja ystävällisesti, ei sitä tarvitse mitenkään ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Sitten voit ihmetellä, miksi henkilö toimi 3 vuotta yrittäjänä. Just sun kaltaisten ihmisten takia. Narsisteilla on oikeus haukkua toisia.
Vierailija kirjoitti:
https://duunitori.fi/tyoelama/henkinen-vakivalta-tyopaikalla
https://www.ttl.fi/teemat/tyohyvinvointi-ja-tyokyky/tyopaikkakiusaamine…
Muista aina itse olla ystävällinen muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://duunitori.fi/tyoelama/henkinen-vakivalta-tyopaikalla
https://www.ttl.fi/teemat/tyohyvinvointi-ja-tyokyky/tyopaikkakiusaamine…
Kiusaaminen ei lopu, ellei tilanteeseen puututa
Henkiseen työpaikkaväkivaltaan liittyy usein valtasuhde – esimerkiksi esihenkilö-alaissuhde tai sosiaalinen valtasuhde, jossa tiimin jäsenet liittoutuvat yhtä tai muutamaa työntekijää vastaan.
”Vaikka työpaikkakiusaajat savustaisivat kiusatun työpaikalta, jatkuu kiusaaminen yleensä sen jälkeen. Tilalle otetaan uusi uhri, ellei tilanteeseen johtaneisiin syihin puututa työyhteisössä.”
Nämä tekijät luovat otollisen maaperän työpaikkakiusaamiselle:
Töiden epäselvä organisoiminen
Epäselvyydet tehtävänkuvien rajoista ja työntekijöiden vastuista
Huono johtaminen
Uhrin sosiaalisesti heikko asema
Kielteinen tai vihamielinen ilmapiiri
Organisaatiokulttuuri, joka sallii epäasiallisen käytöksen tai kannustaa siihen
Vierailija kirjoitti:
Ehei. Kunnioitusta on eritasoista minun mielestä. Sellainen perus kunnioitus pitäisi olla toisia kohtaan että heitä kohtelee asiallisesti. Siitä sitten katsotaan vähännetäänkö vai nostetaanko sitä kunnioitusta kun tutustuu ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Teidän gang-stalking ja nettikirjoittelu ei ole sekopäistä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän gang-stalking ja nettikirjoittelu ei ole sekopäistä????
Digitaalinen kaksonen mies tehnyt 2v nettikirjoituksia kokonaisesta perheestä ja ei varmasti yksin. Ei yhtään sekopäistä???
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole muita on vain minä. Ei voi olla muulla tavalla ainoastaan minun tavalla. Ei voi ymmärtää muita tapoja ainoastaan minun tavat voi ymmärtää. Ei voi kyseenalaistaa mitään minä olen oikeassa."
Mennyt vähän sellaiseksi.
Nimenomaan. Tässä on vain aina se ongelma, että puhutaan yhteisöistä. Ne yhteisöt määrittelevät normin. Sitten jos poikkeat normista niin sitten sut otetaan silmätikuksi. Ap:n tapauksessa on just tästä kyse. Narsisteilla on paska ihmistuntemus ja haluavat alistaa muita. Paska käytös pitäisi vielä hyväksyä.
sekä yleistää ja niputtaa kaikki kokemansa samaan nippuun "kaikki on samanlaisia"