Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereita Helsingistä!

Vierailija
06.07.2017 |

Tää on ehkä aika random keskustelu vauvapalstalle, mutta koska olen useamman vuoden kestäneen kartoittamisen jälkeen todennut että täällä pyörii jengiä laidasta laitaan, niin täältä voisi varmasti löytyä myös ystäviä. Itse olen 21-vuotias nainen, melko rauhallinen, silti sosiaalinen. En käyttele alkoholia juurikaan, ja toki olis kiva jos löytyis porukkaa jota huvittais keksiä jotain raitista touhuttavaa :) Laittakaa halukkaat numeronne tohon sähköpostiin, niin mä järkkään whatsapp- ryhmän! Jos saadaan jengi kasaan, ja klikkaa hyvin ja noin, nii mikäs sen parempaa!

Kavereitahelsingista@gmail.com

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sun laittaa, mistä päin Suomea olet? Hyvä idea tietysti, mutta varmaan helpompi tavata, jos olette samalta suunnalta Suomea.

Vierailija
2/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun laittaa, mistä päin Suomea olet? Hyvä idea tietysti, mutta varmaan helpompi tavata, jos olette samalta suunnalta Suomea.

Anteeksi, lyhyet yöunet takana. Otsikossahan sulla luki jo mistä päin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ajattelin että otsikko antaa tarpeeksi osviittaa :) Paikkakunta Helsinki. -ap

Vierailija
4/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuosta tullut ilmi, että ap asuu Helsingissä ja etsii kavereita Helsingistä. Tuskin sillä on väliä ovatko kaverit paljasjalkaisia helsinkiläisiä vai muualta muuttaneita. En minä ainakaan vaatisi, että tahdon ystävystyä vain Lahdesta kotoisin olevien helsinkiläisten kanssa.

Vierailija
5/5 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up (ihan vaan koska nää katoo bittiavaruuteen niin nopeaa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi