Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen lomapäivä ja en jaksa tehdä mitään

Vierailija
06.07.2017 |

Lapset koneillaan ja itse koneellani. Ei mitään tekemistä, Pyykit koneessa ja kämppä osittain kaaoksessa, asumme lähiössä ja ei autoa juuri nyt käytettävissä ja mihinkään ei pääse. Kärsin myös masennuksesta, en tiedä mitä tekisin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mihinkään ei ole varaa kun on säästettävä.

ap

Vierailija
2/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee näin: ota joku ajastin. Esim munakello tai käytä puhelimen ajastinta. Säädä siihen 10 minuuttia ja laita käyntiin. Sitten yrität siinä ajassa kerätä mahdollisimman monta poisheitettävää asiaa; roskaa, pientä/rikkinäistä vaatetta, mitä tahansa pois raivattavaa. Kun kello soi, viet ne keräämäsi tavarat ulos roskiin. Näitä sitten fiiliksen mukaan muitakin. Esim, kuinka monta vaatetta ehdit viikata kaappiin kymmenessä minuutissa. Aina vaan se 10 minuuttia. Mulla tämä auttaa hirveästi piristämään kotihommien tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kävelyllä ja kuuntele jotain mukavaa musiikkia kuulokkeilla tai sitten kuunnelmaa YLE areenan kautta. Samalla keräile nätti kukkakimppu kotiin. Sitten keität vaikka kahvit. Pienet asiat virkistää mieltä. Anna itsellesi lupa levätä tänään sen jälkeen ja huomenna siistit kotia vähän kerrallaan.

Vierailija
4/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on tehdä jotain kun koko loppu loma on aikaa? Nauti nyt ekasta lomapäivästä ja oo ja öllöttele vaan ilman mitään sen erikoisempia!

Vierailija
5/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto siinä on, että lomallakin pitää koko ajan olla tekemässä jotakin? Ei ole mikään pakko vaan loma on oikein oivallista aikaa viettää sitä ihan vaan joutoaikaa.

Vierailija
6/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lomalla saakin olla ilman aikatauluja tai jatkuvaa puuhastelua ja ladata aukkuja, eikä siitä tarvitse ottaa huonoa omaatuntoa. Kai teillä varaa johonkin pieneen on? Joku päivä bussilla tai pyöräillen kelien salliessa rantaan tai puistoon, iso viltti sekä omat eväät mukaan ja kivaa lukemista. Tai torille/kauppahalliin "ihmettelemään" sekä ostamaan "kesäruokaa" (vihanneksia, mansikoita, juureksia, tuoretta leipää yms.) joita voitte yhdessä ajan kanssa kokkailla. Siivousta pikkuhiljaa silloin kun energia riittää.

Vierailija
7/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ha-haa, minulla huomenna ensimmäinen lomapäivä. Lähdemme perheen kanssa välimerelle ;)

Vierailija
8/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla saa olla tekemättä mitään.

Vierailija
9/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, lomallahan just pitääkin olla tekemättä mitään jos ei halua! Mun suurin saavutus omalla lomalla on ollu viinipullon haku alkosta. Ainiin ja raahauduin mä yhtenä päivänä aurinkoa ottamaan. Että ihan huoletta, arkena ehtii siivota ja hoitaa arkiasioita.

Vierailija
10/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma kun lomallakin pitää stressata...

Vierailija
11/11 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nauttinut kohta viikon yksin kotona yöpaidassa laahustaen lomastani, kun mies on vielä töissä. No olen käynyt vähän kaupungillakin ja kävelyillä luonnossa. Ihanaa tyhjää aikaa, ihmisiä katselen ulkona tai telkkaria kotona . Nyt alkaa aktiivisemmat päivät, kun miehenkin loma alkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi