Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla aavistus siitä miten tulet kenties kuolemaan?

Vierailija
06.07.2017 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Uskon että kuolen auto-onnettomuudessa.

Vierailija
2/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että syöpään. Sitä on niin paljon lähipiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen varmasti! Kuolen elämän loppumiseen.

Vierailija
4/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistusta. Jos katsoo suomalaisen kuolleisuuden tilastoja, niin tiettyjä prosentteja hahmottuu esiin. En kuitenkaan perusta ajatteluani tilastoille.

Vierailija
5/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut hapenpuutetta suvussa - isoisä kuoli lampaanlapa suuhun ja sen isä kuoli kun se hirtettiin...

Vierailija
6/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut kuolevani syöpään. Ei ainakaan missään auto-onnettomuudessa, mutta voi olla että lähdenkin ihan sydänkohtauksella.

Vierailija
7/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi lyödä vetoa, veikkaisi että koronaaritautiin. On sukurasitusta ja stressaava elämäntapa. Sääli etten saisi enää itse voittorahoja tästä vedosta.

Vierailija
8/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon aina tiennyt kuolevani suht nuorena. Oon nyt 28v, ja en usko esim 40-vuotiaaksi eläväni. Näin on tuntunut jo esiteini-iästä lähtien. En tiedä miksi, en ole siis masentunut ja sitä kautta itsetuhoinen vaan ihan perusonnellinen.

Vierailija
9/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen kuin Elvis, suonen katkeamiseen päässä istuessani pytyllä.

Vierailija
10/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon aina tiennyt kuolevani suht nuorena. Oon nyt 28v, ja en usko esim 40-vuotiaaksi eläväni. Näin on tuntunut jo esiteini-iästä lähtien. En tiedä miksi, en ole siis masentunut ja sitä kautta itsetuhoinen vaan ihan perusonnellinen.

Aavistelen ,et voit olla sellanen ihminen josta muilla ihmisillä on oppimista. Usein kun ihminen kuolee nuorella iällä niin häntä muistellaan valoisana, iloisena, auttavaisena jne.

Vierailija
11/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt (162 cm), joten epäilen, että kuolemaani edeltävät tapahtumat menevät kuta kuinkin näin: Kiipeän jakkaralle ylettääkseni johonkin, huimauksen vuoksi kuitenkin päädyn lattialle joko murtaen lonkkani tai lyöden pääni, enkä toivu koskaan vammoista. Varsinainen kuolinsyy onkin keuhkokuume. Tai sitten jään siihen lattialle ja kuolen rabdomyelyysiin tai sisäiseen verenvuotoon, koska minua ei löydetä ajoissa.

Vierailija
12/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon että kuolen niin sanotusti saappaat jalassa, todennäköisesti sydänkohtaukseen.

Vierailija
13/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aavistelen ,et voit olla sellanen ihminen josta muilla ihmisillä on oppimista. Usein kun ihminen kuolee nuorella iällä niin häntä muistellaan valoisana, iloisena, auttavaisena jne.

TAI

Voi olla niin et, tiedostat ja muistat elämän olevan lyhyt.

Mikä on minusta Viisas ajatus koska elämä voi päättyä ihan milloin vaan nuorellakin iällä.

Yksin Jumala tietää syntymän ja kuoleman ajan.

Vierailija
14/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perinnöllinen sydänsairaus, joten todennäköisesti kuolen siihen, ellen sitten ehdi sitä ennen kuolla esim. pyöräilyonnettomuudessa (pyöräilen paljon, ja ilman kypärää).

Vierailija
15/15 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin johonkin vitutuksen aiheuttamaan. Sydäri tai ehkä verisuoni katkeaa päästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi