Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies, ongelma sängyssä

Vierailija
06.07.2017 |

Olen tavannut ihanan miehen, jonka kanssa hyvin moni asia synkkaa hyvin. Myös sängyssä on kemiaa ja kiihkeää, mutta seksihommat jää lyhyeksi, mielestäni ihan liian lyhyeksi. Olen jutellut miehelle siitä, että tykkään "pitkistä sessioista", joissa ei siis tarvitse olla yhdynnässä pitkään (jos ei kestävyyttä riitä tai muuten tunnu siltä) vaan että se kaikki muu, esileikki ja sellainen kestää pitkään. Olen nelikymppinen nainen, joka on useammassa edellisessä suhteessaan tottunut siihen, että seksihetki saattoi hyvin kestää tunnin kaksi, joskus oltiin koko päiväkin sängyssä. Kumpi osapuoli vain oli välillä vastaanottavana osapuolena, ja oli kaikenlaista suuseksiä, useita laukeamisia ja monenlaista kiusoittelua ja nautinnon pitkittämistä ym. Sellaista mikä ei edes vaadi hirmuista fyysistä kuntoa tai yhdyntäkestävyyttä. En ole siis kertonut miehelle mitään edellisistä suhteista vaan kertonut vain että mitä toivon sängyssä ja mistä pidän ja ehdotellut asioita (ja tehnyt hänelle asioita näyttääkseni mistä pidän). Mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän mitä edes tarkoitan. Hänelle seksi tuntuu olevan kymmenen minuutin juttu. Hän menee ihan ymmälleen siitä, että mitä naiselle muka edes voisi tehdä yli kymmenen minuuttia. Ja laukeaa siis itse aktissa itse nopeasti. Miten saan hänet oivaltamaan, että seksi voisi olla paljon enemmän ja parempaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla naisen kanssa, jos tämä ei arvostaisi pikapanoja.

Toki pidempiäkin sessioita mahtuu valikoimaan.

Vierailija
42/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko nämä edelliset suhteen on kestänyt vai oliko ne vain muutaman kuukauden tapailua? Silloin vielä jaksaa jotain tantrameininkiä, mutta ei pitkässä suhteessa. Hiipuu hiljalleen.

Yksi edellinen avoliitto kesti seitsemän vuotta, sitten pari vuoden-parin suhdetta on ollut sen jälkeen. Eli ei mistään lyhyistä suhteista ole ollut kyse. Eikä edes tantraseksistä, sellaista en ole koskaan kokeillut. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi asian nyt olevan aloittajalle jo aika selvä. Jos mies on kerran sanonut ihan suoraan, ettei hän nauti pitkitetystä seksistä, niin velvollisuudestako hänen pitäisi tuntitolkulla sinua hiplailla?? Ja ehkä vielä esittää himokasta tuo aika? Melkoisen paljon vaadittu!

Vierailija
44/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei oikeasti yhtään nauti hidastelusta niin aika toivottomalta vaikuttaa. Tuollaisilla miehillä käy helposti niin että jos pitkitetään, miehellä lerpahtaa lopuksi... Eivät ole yhtään sinut seksuaalisuutensa kanssa ja siksi homma pitää hoitaa aina nopeasti että varmasti kerkiää.

En siis tarkoita että aina pitäisi sekstata pitkään mutta jos ei yhtään, koskaan nauti hitaammasta lähestymistavasta niin ei se normaalia ole. Kuten ei sekään että AINA pitäisi panna kaksi tuntia.

Vierailija
45/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei oikeasti yhtään nauti hidastelusta niin aika toivottomalta vaikuttaa. Tuollaisilla miehillä käy helposti niin että jos pitkitetään, miehellä lerpahtaa lopuksi... Eivät ole yhtään sinut seksuaalisuutensa kanssa ja siksi homma pitää hoitaa aina nopeasti että varmasti kerkiää.

En siis tarkoita että aina pitäisi sekstata pitkään mutta jos ei yhtään, koskaan nauti hitaammasta lähestymistavasta niin ei se normaalia ole. Kuten ei sekään että AINA pitäisi panna kaksi tuntia.

En minäkään joka kerta halua kahta tuntia, mutta edes joskus.. Pari kertaa on käynyt niin, että kun yritämme pyynnöstäni hitaammin, niin mies on niin sanotusti lauennut vahingossa reisille, ja hänen fiilikset on lopahtaneet siihen (ja siis sillä kertaa myös se seksi). Eli luulen, että hänellä on jokin "paine" edetä nopeasti. Ap.

Vierailija
46/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minuste ette sovi yhteen seksuaalisesti. Tuskin tulee tulevaisuudessa muuksi muuttumaan. Jäät ikuisesti kaipaamaan niitä pitkiä sessioitasi. Mieti nyt, jos suhde on vielä tuore.

Vierailija
47/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minuste ette sovi yhteen seksuaalisesti. Tuskin tulee tulevaisuudessa muuksi muuttumaan. Jäät ikuisesti kaipaamaan niitä pitkiä sessioitasi. Mieti nyt, jos suhde on vielä tuore.

Suhde on melko tuore, neljä kuukautta olemme olleet yhdessä vasta. Ap.

Vierailija
48/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut ihanan miehen, jonka kanssa hyvin moni asia synkkaa hyvin. Myös sängyssä on kemiaa ja kiihkeää, mutta seksihommat jää lyhyeksi, mielestäni ihan liian lyhyeksi. Olen jutellut miehelle siitä, että tykkään "pitkistä sessioista", joissa ei siis tarvitse olla yhdynnässä pitkään (jos ei kestävyyttä riitä tai muuten tunnu siltä) vaan että se kaikki muu, esileikki ja sellainen kestää pitkään. Olen nelikymppinen nainen, joka on useammassa edellisessä suhteessaan tottunut siihen, että seksihetki saattoi hyvin kestää tunnin kaksi, joskus oltiin koko päiväkin sängyssä. Kumpi osapuoli vain oli välillä vastaanottavana osapuolena, ja oli kaikenlaista suuseksiä, useita laukeamisia ja monenlaista kiusoittelua ja nautinnon pitkittämistä ym. Sellaista mikä ei edes vaadi hirmuista fyysistä kuntoa tai yhdyntäkestävyyttä. En ole siis kertonut miehelle mitään edellisistä suhteista vaan kertonut vain että mitä toivon sängyssä ja mistä pidän ja ehdotellut asioita (ja tehnyt hänelle asioita näyttääkseni mistä pidän). Mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän mitä edes tarkoitan. Hänelle seksi tuntuu olevan kymmenen minuutin juttu. Hän menee ihan ymmälleen siitä, että mitä naiselle muka edes voisi tehdä yli kymmenen minuuttia. Ja laukeaa siis itse aktissa itse nopeasti. Miten saan hänet oivaltamaan, että seksi voisi olla paljon enemmän ja parempaa?

Ovatko nämä sinun aiempien suhteidesi miehet olleet kenties taivaanrannan maalareita ja/tai jännämiehiä? Mikäs siinä on päivät pitkät paneskellessa kun sossu tai nainen maksaa elämisen.

Mitä olet itse valmis tekemään noin pitkän session eteen? Kerro miehelle rehellisesti ja konkreettisesti mitä häneltä odotat ja näytä itse esimerkkiä.

Vierailija
49/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä sinun aiempien suhteidesi miehet olleet kenties taivaanrannan maalareita ja/tai jännämiehiä? Mikäs siinä on päivät pitkät paneskellessa kun sossu tai nainen maksaa elämisen.

Mitä olet itse valmis tekemään noin pitkän session eteen? Kerro miehelle rehellisesti ja konkreettisesti mitä häneltä odotat ja näytä itse esimerkkiä.

Mikä on jännämies? Taivaanrannan maalareita eivät ole olleet vaan hyvässä asemassa työelämässä ja ihan menestyneitä. Ei ole siis sossun tukia saaneet eivätkä mitään työttömiä loisijoita olleet. Heitä on ehkä yhdistänyt se, että ovat olleet aika kiinnostuneita seksistä ylipäätään tai siis seksi on ollut heille tärkeässä osassa elämässä. Itse tykkään olla aktiivinen sängyssä, ja voin hyvin itse "viedä läpi" sen tunnin session miehen vaikka vain maatessa "lahnaillen". Olen siis kyllä kertonut miehelle mistä asioista tykkään, ja näyttänyt esimerkkiäkin, mutta ne eivät ole estäneet sitä että mies kiirehtii aina niin paljon. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan