Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun en löydä sopivan kokoista juhlamekkoa!!!

Vierailija
06.07.2017 |

Oon ettiny lähialueiden kaupat ja kirppikset läpi mutta ei vaan löydy eikä ole varaa teettää hyvin istuvaa mekkoa. Vyötäröltä mekon tarttia olla M kokoa ja rinnoista L kokoa. Ja sitten vielä se että olen lyhyt, 155cm. Kun tissit mahtuis mekkoon niin vyötäröllä kangas on kamalannäköisenä pussina ja kun vyötärö istuis hyvin niin tissit tursuaa kaikkialta. Enkä halua mitään mekkoa missä on sellanen V:n mallinen kaula-aukko kun musta on törkeetä mennä toisen juhliin tissit tiskissä. "Normaalimittaiselle" kun hame olisi polvipituinen niin mulle se on sellainen epämääräinen puolensääreen mekko. Ja täyspitkiä on turha ees kattoa kun helmaa on sitten se 20cm liikaa.
Joo, ei tämä ole elämää suurempi ongelma, mutta ärsyttää silti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sopivan mallista ja kokoista mekko löydy niin pitää ottaa niin suuri että mahtuu rinnoista, sitten kaventaa vyötäröstä ja lyhentää helmasta. Koita etsiä mekko jossa joustava materiaali, sekin helpottaa.

Joku tämän linkin mallinen voi istua rinnasta hyvinkin. Tai sitten voi yrittää muokata tämän mallisen jostain muusta, suorasta liian isosta mekosta. Tuon rinnuksen on tarkoitus siis vähän pussittaa ja vyötärönauhan voi tehdä jostain toisestakin kankaasta, eli ei pitäisi olla vaikeaa.

https://www.zalando.fi/little-mistress-juhlamekko-sage-lm121c0cx-m11.ht…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla