Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies, ongelma sängyssä

Vierailija
06.07.2017 |

Olen tavannut ihanan miehen, jonka kanssa hyvin moni asia synkkaa hyvin. Myös sängyssä on kemiaa ja kiihkeää, mutta seksihommat jää lyhyeksi, mielestäni ihan liian lyhyeksi. Olen jutellut miehelle siitä, että tykkään "pitkistä sessioista", joissa ei siis tarvitse olla yhdynnässä pitkään (jos ei kestävyyttä riitä tai muuten tunnu siltä) vaan että se kaikki muu, esileikki ja sellainen kestää pitkään. Olen nelikymppinen nainen, joka on useammassa edellisessä suhteessaan tottunut siihen, että seksihetki saattoi hyvin kestää tunnin kaksi, joskus oltiin koko päiväkin sängyssä. Kumpi osapuoli vain oli välillä vastaanottavana osapuolena, ja oli kaikenlaista suuseksiä, useita laukeamisia ja monenlaista kiusoittelua ja nautinnon pitkittämistä ym. Sellaista mikä ei edes vaadi hirmuista fyysistä kuntoa tai yhdyntäkestävyyttä. En ole siis kertonut miehelle mitään edellisistä suhteista vaan kertonut vain että mitä toivon sängyssä ja mistä pidän ja ehdotellut asioita (ja tehnyt hänelle asioita näyttääkseni mistä pidän). Mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän mitä edes tarkoitan. Hänelle seksi tuntuu olevan kymmenen minuutin juttu. Hän menee ihan ymmälleen siitä, että mitä naiselle muka edes voisi tehdä yli kymmenen minuuttia. Ja laukeaa siis itse aktissa itse nopeasti. Miten saan hänet oivaltamaan, että seksi voisi olla paljon enemmän ja parempaa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi sänky tai ainakin patja, jos sängyssä on ongelma.

Vierailija
22/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan erilaisia. Esim. mulle kuvailemasi tuntikausien "sessio" ei olisi toivottavaa. En tykkäis. Mulle riittää yksi orkku, sen jälkeen kaipaan vain hellyyttä ja läheisyyttä. Juttelua, sylityksin olemista. Jos seurustelisin miehen kanssa, joka olisi "sänkytaiteilija", jompi kumpi joutuisi joustamaan. Eikä se olisi hyvä. Onneksi mulla on duunari, joka huolehtii mun nautinnosta (ja mä hänen!), mutta molemmat on tyytyväisiä puoleen tuntiin :)

Puoli tuntia on kyllä ihan eri asia kuin kymmenen minuuttia, joka ei riitä kuin hätäiseen panoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea alkaa opettaa tuon ikäistä miestä enää hyväksi sängyssä.

Hyviä on lisäksi harvassa.

Vierailija
24/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet miehelle kaikkea sellaista mitä olet tottunut tekemään muille. Välillä pyydät miestä tekemään jotain pientä itsellesi. Parempi pitää kuitenkin fokus ainakin aluksi enemmän siinä, että pitkität hommaa antamalla miehelle nautintoa pitkään. Muuten miehelle tulee vain tunne, että hän ei ole mielestäsi kyllin hyvä. Luulisi pikku hiljaa opin menevän perille.

Tämä on hyvä neuvo. Seksi kestää pidempään kun et vaan anna miehen a) penetroida ja b) laueta ihan heti. Ei voi kokeneelle naiselle olla mitenkään vaikeaa. Eihän sinun tarvitse ensimmäiseen kymmeneen minuuttiin edes koskea miehen penikseen, saati antaa miehen laittaa sitä ruumiinaukkoihisi. VARMASTI seksi kestää pidempään kuin kymmenen minuuttia sitten. Ja jos kesken penetraation alkaa tuntua että mies tulee liian nopeasti sille voi ihan vaan sanoa "sormeta välillä" tms.

Et kai vain ole hoitanut asiasta puhumista niin että seksitilanteen ulkopuolella luettelet mistä tykkäät ja sitten vaan odotat että mies osaa "toimia oikein"? Ei se niin mene, miesparka menee sellaisesta vain lukkoon. Toki seksistä on hyvä puhua tilanteen ulkopuolellakin, noin yleisiä suuntaviivoja, mutta kyllä sitä varsinaista tilannettakin täytyy "ohjata" jos välttämättä haluaa sen johonkin suuntaan menevän.

Itse tykkään enimmäkseen pikapanoista mutta välillä tekee mieleni pidempää sessiota. Sanon silloin miehelleni että "ollaanko tantrisesti" ja aloitamme session yhdellä tantraharjoituksella. Siitä mies tietää että tänään ei ole ohjelmassa pikapano.

Vierailija
25/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin todella ahdistunut, jos tietäisin, että joka kerta kun pannaan mies haluaa olla sängyssä tunnin tai kaksi. Nou thanks!

Vierailija
26/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just sellainen mies, jonka 30+ nainen voi ottaa vauvakuumeisena biologisen kellon tikittäessä perustaakseen perheen. Sitten lapsen saamisen jälkeen ei ole enää intoa sekstailla, kun nainen ei saa siitä mitään, eikä mies ymmärrä miksi tilanne muuttui. Sitten naiselle seuraa joko selibaatti loppuelämäksi tai sivusuhde hyvään rakastajaantai ero ja uusi mies uusin kriteerein.

Vierailija
27/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet miehelle kaikkea sellaista mitä olet tottunut tekemään muille. Välillä pyydät miestä tekemään jotain pientä itsellesi. Parempi pitää kuitenkin fokus ainakin aluksi enemmän siinä, että pitkität hommaa antamalla miehelle nautintoa pitkään. Muuten miehelle tulee vain tunne, että hän ei ole mielestäsi kyllin hyvä. Luulisi pikku hiljaa opin menevän perille.

Tämä on hyvä neuvo. Seksi kestää pidempään kun et vaan anna miehen a) penetroida ja b) laueta ihan heti. Ei voi kokeneelle naiselle olla mitenkään vaikeaa. Eihän sinun tarvitse ensimmäiseen kymmeneen minuuttiin edes koskea miehen penikseen, saati antaa miehen laittaa sitä ruumiinaukkoihisi. VARMASTI seksi kestää pidempään kuin kymmenen minuuttia sitten. Ja jos kesken penetraation alkaa tuntua että mies tulee liian nopeasti sille voi ihan vaan sanoa "sormeta välillä" tms.

Et kai vain ole hoitanut asiasta puhumista niin että seksitilanteen ulkopuolella luettelet mistä tykkäät ja sitten vaan odotat että mies osaa "toimia oikein"? Ei se niin mene, miesparka menee sellaisesta vain lukkoon. Toki seksistä on hyvä puhua tilanteen ulkopuolellakin, noin yleisiä suuntaviivoja, mutta kyllä sitä varsinaista tilannettakin täytyy "ohjata" jos välttämättä haluaa sen johonkin suuntaan menevän.

Itse tykkään enimmäkseen pikapanoista mutta välillä tekee mieleni pidempää sessiota. Sanon silloin miehelleni että "ollaanko tantrisesti" ja aloitamme session yhdellä tantraharjoituksella. Siitä mies tietää että tänään ei ole ohjelmassa pikapano.

Olen siis useamman kerran tehnyt niin, että otan ns. ohjat sängyssä, eli mies saa suunnilleen vain maata ja vastaanottaa kaikkea kivaa. Ja pitkitän sen laukeamista, pitkäänkin. Mies sanoo, ettei tykkää siitä että pitkitetään tai "kiusataan". Haluaa laueta heti. Se sinänsä sopisi minulle kyllä, jokainen saakoon mitä haluaa. Mutta minä haluan että minun laukeamista pitkitetään ja kiusataan siten, että huipun lähestyessä hiljennetään tahtia ja annetaan aina "uusia nousuja". Mutta mies ei tunnu osaavan tehdä tätä minulle. Eli ohjaaminen ei tunnu onnistuvan, kun kerran toinen sanoo suoraan ettei nauti siitä että edetään hitaasti hänen osalta. Ap.

Vierailija
28/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis useamman kerran tehnyt niin, että otan ns. ohjat sängyssä, eli mies saa suunnilleen vain maata ja vastaanottaa kaikkea kivaa. Ja pitkitän sen laukeamista, pitkäänkin. Mies sanoo, ettei tykkää siitä että pitkitetään tai "kiusataan". Haluaa laueta heti. Se sinänsä sopisi minulle kyllä, jokainen saakoon mitä haluaa. Mutta minä haluan että minun laukeamista pitkitetään ja kiusataan siten, että huipun lähestyessä hiljennetään tahtia ja annetaan aina "uusia nousuja". Mutta mies ei tunnu osaavan tehdä tätä minulle. Eli ohjaaminen ei tunnu onnistuvan, kun kerran toinen sanoo suoraan ettei nauti siitä että edetään hitaasti hänen osalta. Ap.

Jatkan vielä tähän, että mies tuntuu ohjailevan seksiämme nopeammaksi ja minä hitaammaksi. Eli vähän kuin päinvastaiset jutut :) . Seksiä kyllä on paljon ja haluja toisiamme kohtaan riittää, eli se ei ole ongelma vaan seksin nopeus vain.

Vierailija
29/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole niiden edellisten kanssa enää?

Naiset ovat kummallisia kun kuvittelevat että voivat keräillä hyvät ominaisuudet eri miehistä.

t. Mies

Vierailija
30/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut miehelle tuon saman mitä äsken kirjoitit? Eli että sinä haluat hidastettavan huipun lähestyessä ja että otetaan kohta uudestaan vauhtia?

Vierailija
31/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea alkaa opettaa tuon ikäistä miestä enää hyväksi sängyssä.

Hyviä on lisäksi harvassa.

Vapailla markkinoilla on vähän hyviä. Hyvät ovat parisuhteissa.

Vierailija
32/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä kyllä sun miehen, jos se sua rakastaa, pitäis osottaa jotenkin että on herkillä kuuntelemaan sitä mistä sä tykkäät ja mistä nautit. Ja tulla siihen suuntaan vastaan esim. tossa nopeuse/hitaus-asiassa. Ei seksi voi mennä vaan toisen osapuolen mielihalujen mukaan, se on itsekästä! Eikä tietty täysin sunkaan mielihalujen mukaan. Jos kumpikin oikeesti välittää toisesta niin tulee puolimatkaan vastaan, vaikka vuoronperään eri päivinä! 

Vierailija
33/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut miehelle tuon saman mitä äsken kirjoitit? Eli että sinä haluat hidastettavan huipun lähestyessä ja että otetaan kohta uudestaan vauhtia?

Olen tietenkin sanonut, mutta mies on hirmuisen kärsimätön sängyssä, hän ei tunnu innostuvan hidastelusta. Hänellä on pieni ongelma ennenaikaisesta laukeamisesta kai? Näin on puhunut ainakin. Ap.

Vierailija
34/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä kerran on noin eroavaiset halut, niin eikun kantapäät yhteen ja menoks.

Vierailija
35/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 min riittää varsin hyvin saattaa nainen raskaaksi.

Yksikin minuutti riittää sekä hyvään seksiin että raskautumiseen.

Sehän on just parasta kun panettaa ja himottaa niin paljon että laukeaa muutamassa sekunnissa.

Vierailija
36/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista:

Jätä se, jos ei kelpaa

Jätä se, jos ei kuuntele sinua, eikä ole valmis muuttumaan

Jää, jos haluat olla miehen kanssa

Jää, jos olet valmis luopumaan tantrasessioistasi

Vierailija
37/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole niiden edellisten kanssa enää?

Naiset ovat kummallisia kun kuvittelevat että voivat keräillä hyvät ominaisuudet eri miehistä.

t. Mies

Kerroin jo tuolla aiemmin, että niiden edellisten kanssa osoittautui, että haluamme liian erilaisia asioita elämässä, siis sängyn ulkopuolella. Ei sellainen parisuhde ja yhteinen tulevaisuus onnistu, jossa esim. toinen haluaa lapsia ja toinen ei tms. erilaista haavetta merkittävissä asioissa. Tai että toinen haluaa asua ulkomailla ja toinen ei, mutta kumpikaan ei halua etäsuhdetta. Ne edelliset suhteet on loppuneet ihan yhteisymmärryksessä, kun ollaan todettu, että ei väkisin pidä yrittää yhteistä tulevaisuutta, jos haluaa ihan  erilaisen tulevaisuuden kuin toinen. Ei se ole hyvien ominaisuuksien keräilyä vaan sitä, että haaveiden pitää edes jotenkin olla samankaltaisia, jotta pidempi parisuhde ja vakiintuminen onnistuu. Ap.

Vierailija
38/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ketään voi pyytää suostumaan mihinkään tuntien sessioon.

Vierailija
39/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko nämä edelliset suhteen on kestänyt vai oliko ne vain muutaman kuukauden tapailua? Silloin vielä jaksaa jotain tantrameininkiä, mutta ei pitkässä suhteessa. Hiipuu hiljalleen.

Vierailija
40/49 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin näkee, että naisistakin jotkut tykkäävät tunnin sessioista ja jotkut taas 10min sessioista. Moni viisastelija sanoisi tähän, että teidän halut ei kohtaa. Etsi sopivampi.

Sanoisin kuitenkin, että väännä rautalangasta sille miehelle, että haluat ainakin välillä pitkiä esileikkejä. Niin, että sinun tulemisesi on pääosassa. Ja vasta lopuksi panette. Mulla ainakin miehenä voi käydä niin, että siinä vaiheessa kun aletaan panemaan, niin ei saa enää liikaa himmailla, koska se voi viedä kiihkon mennessään. Eli laitat sen miehen väkisin tekemään juttuja aluksi pitkään, ja lopuksi kunnon paneminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän