Outo estoisuus..?
Mistä tämä voi johtua.
Haaveilen ja fantasioin miehestäni koko päivän, mutta kun illalla tapaamme ja menemme sänkyyn, en tunne himoa enkä kiihotu. Sitten päädyn harrastamaan seksiä josta en nauti läheskään niin paljon, kuin olisi voinut kuvitella, tai en ollenkaan.
Todella kummallista ja ärsyttävää! Ihan kuin miehen läsnäolo saisi minulla estot päälle, vaikka en ujostele miestä tai vartaloani tms. Suhde on vuosikausia vanha ja ollut aina tällaista. Mitä ihmettä tälle ongelmalle voi tehdä?! Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta?
Kommentit (10)
Ei hän ole, päinvastoin. Ei hän oikeastaan tee mitään väärin. Kyllä ongelma on minulla korvien välissä...keksisi vaan mikä sen aiheuttaa ja miten siitä pääsisi eroon!
Ap
Joss mies hyväilee sinus joka psikasta js ylistää kauneuttasi ja nuolee pimppiäsi niin oletko sittenkin vielä estoinen?
Miehesi ei pysty kiihottamaan sinua. Fantasiat on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Joss mies hyväilee sinus joka psikasta js ylistää kauneuttasi ja nuolee pimppiäsi niin oletko sittenkin vielä estoinen?
Olen. Tai siis siten, että se ei tunnu miltään, vähän epämiellyttävältä vain. Voisin ajatella vaikka kauppalistaa sillä hetkellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei pysty kiihottamaan sinua. Fantasiat on eri asia.
Fantasioin juurikin miehestäni. Mielestäni vika ei ole hänessä. Itseasiassa aiemmissakin (vähäisissä) suhteissani olen ollut samanlainen. Ehdotatko silti miehen vaihtamista?
Ap
Aika harva nainen kiihtyy siitä että työnnetään mela mekkoon. Mielikuva voi kiihottaa enemmän kuin teko. Useimmat saavat vasta sormella tai jopa kielellä. En sano että miehesi tekee väärin mutta kyllä sen pitäis pystyä kutittelemaan Sinut orkkuun asti. Yrittääkö se vai hsässiikö vain?
Mulla vähän sama ja johtuu siitä, että mies menee liian suoraan asiaan. Minusta on ihanaa, että mies hyväilee ja vaikka imee rintoja, mutta mies puristelee pakaroita. Minusta on ihanaa, kun hyväillään selkää ja niskaa, mutta mies edelleen puristelee niitä pakaroita. Olen kertonut touveistani ja luulisi mies huomaavan eron niihin muutamaan kertaan kun on vaivautunut koskemaan rintoihini, mutta ei. Mies puristelee edelleen pakaroitani.
Täällä kääntäen sama. Tavallaan tekee fyysisesti mieli, mutta jos nainen vaikkapa viestittelee vihjaillen, että töiden jälkeen on tiedossa kyytiä, niin itsellä iskee jotenkin jarru päälle. Tämä tapahtunut oikeastaan kaikkien kumppaneiden kanssa ja ei ole todellakaan ns. laadusta kiinni, vaan naiset ovat aina olleet erittäin haluttavia.
Itsellä työstressi, väsymys ja tällaiset tekee, että siihen suunniteltuun seksiin tulee suorittamisen ja suorituspaineen maku. Joudun tavallaan listaamaan sen työtehtävien ja kauppareissun jatkoksi.
Suosittelen spontaaniuden lisäämistä ja siitä keskustelua kumppanin kanssa. Itselle riittää monesti sekin, että saa ensin olla ihan rauhassa toisen vieressä ilman velvoitteita. Sitten kun on hyvä ja rento olo, niin yksi suudelma voi pistää hormonit jylläämään ja ilotulituksen käyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama ja johtuu siitä, että mies menee liian suoraan asiaan. Minusta on ihanaa, että mies hyväilee ja vaikka imee rintoja, mutta mies puristelee pakaroita. Minusta on ihanaa, kun hyväillään selkää ja niskaa, mutta mies edelleen puristelee niitä pakaroita. Olen kertonut touveistani ja luulisi mies huomaavan eron niihin muutamaan kertaan kun on vaivautunut koskemaan rintoihini, mutta ei. Mies puristelee edelleen pakaroitani.
Meilläkin vähän sama ja johtuu siitä, että mies etenee liian nopeasti. Haluaisin PITKÄN esileikin niin että joka puolelta hyväillään ja annetaan ja saadaan suuseksiä. Yhdyntä vasta viimeiseksi. Mutta mies on vähän estoinen osaltaan ja se taas vaikuttaa minuun tosi paljon.
Ongelma on varmaan sinun mutta ehkä.mies voisi auttaa. Onko hän kovin pidättyväinen kehujen ja hyväilyjen suhteen?