Nettimiehen kommentti kun pyysin treffeille "kyllä mä lähden jos sä laihdutat 20 kiloa"
Ihmettelen vähän kun mies on kuitenkin kirjoitellut flirttailevaan sävyyn ja kehunut kuviani. Löytyy ihan kokovartalokuviakin. Rohkaistuin ja pyysin häntä ulos syömään, ja sitten vastaus oli tuollainen. Olen lievästi ylipainoinen mutta kyllä h än nyt sen on kuvista nähnyt (?)
Kommentit (27)
No joku vitun ääliö se vaan taas oli, jolla on huono itsetunto ja on lukenut jotain pelimiesoppaita. Unohda, estä jos voit, ja siirry seuraavaan.
Ei ole arvoisesi mies, etsi mukavampi.
mielummin rehellinen kun kertoo että on tässä vähän muuta hommaa nyt ja kiireitä
Yhtä hyvin voit näpäyttää takaisin sillä, että kysyt siltä ensin pituutta ja kun ukko on ilmoittanut sen niin toteat: "Kyllä minä laihdutan, mutta odotan, että kasvat 20 senttiä."
Vastaat että siinä vaiheessa hänellä pitää olla miljardi pankkitilillä ja hyvästit koko pellelle.
Heittäisin jotain munan pituudesta takaisin.
Oma vastaukseni olisi tyyliin: "Ja mä lähden sinne missä ei ole tuollaisia idiootteja"
En alentuisi hänen tasolleen, vaan blokkaisin/en vastaisi enää.
Jos jotain haluat heittää takaisin, niin pituudesta. Suomalaiset usein ovat lyhyitä kuin vaahtosammuttimet (minä myös, 165cm nainen).
"Laihdutan heti kun sinä kasvat aikuiseksi"
Odotin että ketju on täynnä naisten vastakommentteja asioista mihin mies ei voi vaikuttaa(penis, pituus), en joutunut pettymään tälläkään kertaa :D
Aloittajan olisi varmaan syytä laihduttaa, jos joutuu jopa nettimiehiä itse pyytämään treffeille, eikä aloittajalla ole niitä miehiä jonossa treffeille pyytämässä. Totuus tekee kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voit näpäyttää takaisin sillä, että kysyt siltä ensin pituutta ja kun ukko on ilmoittanut sen niin toteat: "Kyllä minä laihdutan, mutta odotan, että kasvat 20 senttiä."
Miksi naisilla on niin kova tarve näpäyttää takaisin? Mitä siitä hyötyy? Miehenä mä neuvoisin vain ignooraamaan ja unohtamaan koko tyypin.
Tyyppi koittaa jotenkin pelata/manipuloida, koska eihän se muuten puhuisi kanssasi. Ei kannata jatkaa saati harmistua.
Ja mitä noihin fiksuihin vastaheittoihin täällä tulee, niin ylipaino (ap itsekin kertoi olevansa ylipainoinen) ei tosiaankaan ole lyhytkasvuisuuteen verrattava asia.
Oli miten oli mutta ei kaisiitä laihuttamisesta mitään haittaakaan ois?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi koittaa jotenkin pelata/manipuloida, koska eihän se muuten puhuisi kanssasi. Ei kannata jatkaa saati harmistua.
Ja mitä noihin fiksuihin vastaheittoihin täällä tulee, niin ylipaino (ap itsekin kertoi olevansa ylipainoinen) ei tosiaankaan ole lyhytkasvuisuuteen verrattava asia.
Laita estoon äläkä enää vastaa tuolle miehelle mitään.
Taattua naisuutta taas koko ketju täynnä. Pituudella ja munanpituudella takaisin näpäyttäminen on kuin pilkkaisi syntymästä asti sokeaa ihmistä siitä ettei näe. Ylipaino on sellainen asia johon terve ihminen pystyy omalla toiminnallaan vaikuttamaan.
Takaisin näpäyttäminen kuvatussa tilanteessa ei nosta tätä pilkan kohteeksi joutunutta yhtään ylemmälle tasolle kuin pilkkaaja. Itseasiassa se vain kertoo pilkkaajalle, että tämä on voittanut ja saanut pilkan kohteen tuntemaan itsensä uhatuksi ja nolatuksi. Tilanteessa parasta on lopettaa yhteydenpito pilkkaajaan ja blokata kaikki yhteyskanavat pilkkaajalta.
Tästä tulikin erään tuttavani sanat nuoruudestamieleen kun hän vastasi kiusaajalleen. "Mä voin olla läski, mutta sä olet idiootti. Mä voin laihtua mutta sä pysyt idioottina."
Jssap