Nettimiehen kommentti kun pyysin treffeille "kyllä mä lähden jos sä laihdutat 20 kiloa"
Ihmettelen vähän kun mies on kuitenkin kirjoitellut flirttailevaan sävyyn ja kehunut kuviani. Löytyy ihan kokovartalokuviakin. Rohkaistuin ja pyysin häntä ulos syömään, ja sitten vastaus oli tuollainen. Olen lievästi ylipainoinen mutta kyllä h än nyt sen on kuvista nähnyt (?)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi koittaa jotenkin pelata/manipuloida, koska eihän se muuten puhuisi kanssasi. Ei kannata jatkaa saati harmistua.
Ja mitä noihin fiksuihin vastaheittoihin täällä tulee, niin ylipaino (ap itsekin kertoi olevansa ylipainoinen) ei tosiaankaan ole lyhytkasvuisuuteen verrattava asia.
Mutta töykeys on. Eihän tässä kukaan ole oikeasti näpäyttämässä miestä pituudesta tms vaan töykeydestä. Ei ole tarkoitus oikeasti pyytää miestä kasvamaan, vaan tajuamaan, miten idiootti hän oli.
En vastaisi mitään, mutta jos jotain olisi vastattava, sanoisin varmaan, että valitettavasti en halua enää lähteä hänen kanssaan treffeille missään painossa. Ilkeämpi versio olisi se, että 20 kiloa kevyempänä menisin treffeille jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vähän kun mies on kuitenkin kirjoitellut flirttailevaan sävyyn ja kehunut kuviani. Löytyy ihan kokovartalokuviakin. Rohkaistuin ja pyysin häntä ulos syömään, ja sitten vastaus oli tuollainen. Olen lievästi ylipainoinen mutta kyllä h än nyt sen on kuvista nähnyt (?)
Kilttimies siellä testaili "negaamisen" tehoa.
Ei tinderissäkään tykätä ihmisistä, jotka eivät vetoa. Tuleeko tämä nyt jollekin täällä yllätyksenä?
Amatööriterapeutti kirjoitti:
Vastaat että siinä vaiheessa hänellä pitää olla miljardi pankkitilillä ja hyvästit koko pellelle.
Eli siis laihduttaisi jos saisi rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä noihin fiksuihin vastaheittoihin täällä tulee, niin ylipaino (ap itsekin kertoi olevansa ylipainoinen) ei tosiaankaan ole lyhytkasvuisuuteen verrattava asia.
Juuri näin. Pituus, munan koko, kaljuuntuminen yms. on asioita, joille ei voi mitään, mutta paino on täysin ihmisen oma valinta.
Miksi epämiellyttävän ihmisen kanssa pitäisi mennä treffeille?