Naiset! Kunnolla pohjaan asti - kyllä vai ei?
Tausta: Olen mies ja elämäni alkupuolen elänyt yli 15v suhteessa, mikä tietysti määrittelee seksuaalisuuttani aika pitkälle. Silloin en koskaan saanut työntää pohjaan saakka ja varsinkin takaapäin piti olla tosi varovainen.
Nyt sitten uuden kumppanin kanssa asia on täysin päinvastoin, että pitää yrittää olla kuuntelematta jos toinen sanoo suunnilleen halkeavansa. Eli haluaa todella rajusti ja syvälle.
En ole mikään jättikalu, eli tämän ketju tarkoitus ei ole boostata itseäni, vaan minua oikeasti kiinnostaa naisten mieltymykset tuon suhteen. Mielestäni tavaran tiukkuudessa ei ole eroja, mutta reaktio kohdunkaulaan osumisesta on niin erilainen, että mietityttää oliko eksälläni esim. joku fysiologinen vaiva.
Tietty erikokoiset värkit ja vehkeet vaikuttaa, mutta jos ei mentäisi keskusteluissa heti niihin äärivaihtoehtoihin.
Kommentit (22)
Takaapäin täysillä pohjaan sattuu aivan järkyttävän paljon, siitä ei pysty tykkäämään. Muissa asennoissa ei tunnu samaa kipua, vaikka täysillä naisikin.
Ostin jokunen aika sitten penisjatkeen Mega cock sleeve nimeltään. Oma heppini noin 18 cm ja sillä aika reilusti lisää mittaa. No vaimokulta (vaikka aika reilutavarainen onkin kiihottuessaan) ei oikein halunnut sitä kokeilla. Väitti että aito tuntuu paremmalta. Kerran reissussa otin sen mukaan ja pienessä punaviinissä vaimokulta suostui sitä kokeilemaan. vei aikansa ennen kuin sen sai kunnolla sisään mutta klitorista panemisen lisäksi räpläämällä työntelin lopuksi pohjaan asti. Vaimokin sai räjähtävän huuto orgasmin mutta itse jouduin työntelemään lopuksi paljaalla että mälli lensi. Tuon kokeilun jälkeen vaimo ei ole enää suostunut kapistusta käyttämään ja heitinkin sen viimeisen kokeilu yrityksen jälkeen roskikseen. Vaimo kertoi että tuli pillu niin kipeäksi ja virtsatie oireita sillä jyystämisestä (vaikka liukuvoidetta oli reilusti käytössä) että ei kannata moisella mahtimelalla jyystää kun vastaavan orgasmin saa kyllä aidollakin jos käyttää käsiään siinä ohessa taidokkaasti (mm. g-piste hieronta). Olen tosin suunnitellut ostavani kesän iloksi pehmeämmän ja pienemmän sleeven (esim perfect fit tms) joka ei ehkä paikkoja kivennä niin paljon. Sinänsä kiehtovaa panna vaimoa joskus pitempään ja isommalla. Dildojakin kyllä kokeiltu mutta tuo sleeve jotenkin kiihottaa enemmän. Kohtuudella tietysti voi painaa pohjaan kunnon lämmittelyn ja liukasteiden kera..