Oon se äiti 24v jolla 5 lasta 5v-5kk ja eletään tuilla.
Tänään meille ei tuu kotihoitoa, joten menemme kaikki puistoon syömään kaupungin keittolounasta.
Kiva kun yhteiskunta pitää kaikesta huolta!
Kommentit (24)
Sissi saa olla ,että jaksaa tuollasta poikuetta hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Viisas pääsee vähemmällä.
Niinpä. Itse ainakin koen pääseväni vähemmällä, kun olen tehnyt vain yhden lapsen. Erityisesti, kun saan käydä töissä eikä elämäni oli sidottu pelkästään kotiin. Me työssäkäyvät perheellisetkin jaetaan vastuuta perhe-elämästä yhteiskunnalle käyttämällä edullisia päivähoitopalveluja. Ja päästään sillä tavalla ainakin lastenhoidossa helpommalla. Me tosin maksamme myös veroja emmekä ole pelkästään saamapuolella. Koen todellakin pääseväni helpommalla kuin kotiin jättäytynyt äiti, joka puskee ulos lapsen per vuosi. Meillä ei tarvitse laskea senttejä ja saamme elää oman näköistä elämää ilman suurempia stressejä.
Miksi muuten näitä ylivilkkauksia on ylivoimaisesti eniten kouluttamattomien vanhempien lapsilla? Tässä tai siinä aiemmassa ketjussa Ap sanoi vanhimman lapsensa olevan ylivilkas ja menevät englanninkieliseen eskariin ja kouluun. Joko Ap on provo tai sitten tyhmä. Harvaan englanninkieliseen päiväkotiin/eskariin otetaan ketään, jolla on mitään tuen tarpeita. Toisekseen kansainväliseen kouluun ei noin vain mennä. Sinne on pääsykokeet, joista tiedän jääneen rannalle myös lapsia, joiden toinen vanhempi on äidinkieleltään englanninkielinen. Niistä pääsykokeista ei ihan niin vaan mennä läpi kouluun varsinkaan ylivilkkauden ja vain vuoden kielieskarin jälkeen.
mikä on kotipalvelu?