Miksi kukaan ei halua mua :( miehet kiinnostuu, mutta sitten heidän kiinnostus lopahtaa..
Miksi mulle käy aina näin? Mikä mussa on vikana?
Kommentit (28)
Et ainakaan osaa kirjoittaa sellaista avausta, että siitä saisi jotain järkevää irti.
Muuten on vaikea sanoa mistä ongelma johtuu.
Jännämiehet on hetken kiinnostuneita ja katoavat sitten. Tuskin olet muihin tutustunutkaan. Kannattaa olla itsekin aloitteellinen jos haluaa toisenlaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuminen<3
Just näin. Kyllä se heikko itsetunto miksi juuri vain minulle aina käy näin näkyy myös ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhriutuminen<3
Just näin. Kyllä se heikko itsetunto miksi juuri vain minulle aina käy näin näkyy myös ulospäin.
Näen ap sieluni silmin treffeillä uhriutumassa miksi kukaan ei halua mua. Tai viestittelemässä hymiöineen...
Se on tämä kertakäyttökulttuuri. Sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä perheen perustaminen ole enään mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mulle käy aina näin? Mikä mussa on vikana?
Jos olet vielä parikymppinen niin anna itsellesi aikaa kasvaa ihmisenä.
Jos olet yli 2-kymppinen, etkä tiedä miksi miehet jättää sinut niin tuo on outoa. Miten saat miehiä? Ehkä sä annat ymmärtää ettet kaipaa kuin lyhyitä juttuja? Ehkä käyttäydyt niin ettei mies sitten koe että tahdot olla hänen kanssaan? Ihan vaan tälläinen aloituskin voi sitä merkitä: haet huomiota ja olet vastaanottava, mutta kun suhde jatkuu, olet niin mustasukkainen tai negatiivinen ettei kanssasi voi olla.
Miksi et kysy niiltä miehiltä että missä meni vikaan. Kaikki ei syitä kehtaa kertoa mutta pitää olla realisti ja miettiä onko vaikka seksin suhteen estynyt.
Tai jos jatkuvasti mieheltä hakee jotain huomiota tai haastaa riitaa niin niihin kaikkiin voi saada ammattiapua.
Ei KAIKKI miehet "lähde" kun asiat on kunnossa ja ollaan rehellisiä ja tasapainoisia/-vertaisia. Sellaisessa suhteessa varmasti jokainen tuntee olevansa haluttu ja tahtoo palata kotiin luoksesi työpäivän tai kavereiden tapaamisten jälkeen.
Miehet ajattelevat, että kyllä ne lapset siinä sivussa menevät, mutta kun yhärin deittailun todellisuus paljastuu, he jättävät leikin kesken.
Uhriutuminen<3