Minne katosi lupaava laulajakyky Heli Kajo?
Biisit Jos mä kuolen nuorena ja Annankadun kulmassa on loistavia. Odotin innolla jatkoa. Sitä ei näytä tulleen? Harmi. Tietääkö joku jotain tästä laulajasta, tekeekö vielä musiikkia?
Kommentit (16)
Katosi niin kuin monet muutkin "lupaavat kyvyt" tai tähdenlennot. Nykyisin on todella vaikea oikeasti tehdä musiikista ammatti.
Onneksi on vaipunut unholaan, sillä hänen biisi Annankadun kulmalla on aivan järkyttävää kuunneltavaa. Miksi yle radio Suomi sitä soittikin niinkin paljon?
Oliko tuo se Iholla-sarjan tyyppi joka osti mamman piikkiin luksusmerkkituotteita ja turkiksia, ajeli taksilla pitkin Helsingin keskustaa ja asui vanhempien hankkimassa merinäköalavinttihuoneistossa jossain Eiranrannassa ja kävi välillä stressilomalla isin ja äidin Nizzan asunnolla?
No ihmettelinkin kun se pimputteli pianoa jossain sviitti asunnossa ja oli huoleton taiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Biisit Jos mä kuolen nuorena ja Annankadun kulmassa on loistavia. Odotin innolla jatkoa. Sitä ei näytä tulleen? Harmi. Tietääkö joku jotain tästä laulajasta, tekeekö vielä musiikkia?
Tekee lastenmusiikkia ainakin. On levyttänytkin sitä. Google kertoi näin.
Pikku Papu
Pikku Papu
Pikku Papu puutarhuri
...tekee siis lastenmusiikkia.
Eikös hän ole musiikinopettajana peruskoulussa?
Jos hän kuoli nuorena, annankadun kulmassa.
Viimeinen juttu jonka olen hänestä lukenut, oli että on muuttanut kimppakämppään johonkin lähiöön. Saattaa myös tehdä työtä äitinsä firmassa Walter optiikka.
Helihän on ollut pitkään lastenmusiikkia esittävässä Pikku-Papun Orkesterissa, tuttu lapsiperheille mm. Pikku-Kakkosen kautta 😊
https://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/iholla-helin-salattu-perhetaus…