Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei halua mua :( miehet kiinnostuu, mutta sitten heidän kiinnostus lopahtaa..

Vierailija
05.07.2017 |

Miksi mulle käy aina näin? Mikä mussa on vikana?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä miehiltä, mistäs me voidaan tietää!? Et ole tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
2/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai. En ole tarpeeksi kiinnostava :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinen koulutus? Onko sulla lapsia? Paha sanoa tuntematta

Vierailija
4/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kun sanot ettei saa seksiä ennen aamenta.

Vierailija
5/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua ruveta leikkimään perhettä ja olemaan isäpuolia, voisiko olla ?

Vierailija
6/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää huumorista, muistathan katsella tarpeeksi silmiin ja hymyillä, kehuminen toimii myös. Olet varmasti ihan ok. Voi olla että valitset vääränlaisia miehiä.

Vierailija
7/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kerhoon...

8/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain sovi. Sovit jonnekkin muualle. Turhaa murehtia asiaa mikä ei tule muuttumaan eikä varsinkaan johda pitkälle. Toiset etsii palvelijaa ja toiset ulkonäköä tai vaikkapa rahaa. Olen itse ripaus kaikkea joten hankalaa löytää ;) kun en ole suoraan mikään muotti. Olet varmaan liian varma jollekin miehelle. Itse ajattelen että miehet haluavat täyttää jonkun kolon... joko rahallisen tai tyydytyksen tai vaikka turvan. Jos ei pysty mihinkään niin kova paikka. näin minä en löydä miestä itselleni koska olen todella itsenäinen nainen.

Vierailija
9/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Koita keskittyä muihin asioihin elämässä, kuten mieluisan työn saavuttamiseen (esimerkiksi osittainen kotona työskentely, josta itse haaveilen) sekä mieluisiin muihin juttuihin elämässä (itsellä hevosharrastus ja lemmikkikissat). Yksinoloon liittyy paljon hyviä puolia (kuten omista asioista päättäminen, elintapojen valinta itselle sopiviksi. Kukaan ei kitise, vaikka tulisit joka päivä myöhään kotiin. Et joudu kokkailla tai siivota jonkun miehen sääntöjen mukaan. Kukaan ei aiheuta sotkua, paitsi sinä itse. Kukaan ei ahdistu, jos et jaksa tiskata vähään aikaan (hanki siis astianpesukone). Tee elämästäsi mahdollisimman yksinkertaista ja helppoa, ilman miestä se onnistuu!

Vierailija
10/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on liian international luonteisen naisen menneisyys + lapsia monen eri miehen kanssa, ne eivät ainakaan lisää miesten kiinnostusta tai paranna sinun jälleenmyyntiarvoa

Vierailija
11/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei paranna asiaa

Vierailija
12/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

International luonne?

Vierailija
13/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät liikaa mieheltä

14/28 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteellaeikyllä voi sanoa mitään. Ihan itse voit alkaa analysoimaan tilannetta, eli pohtia mitä yhteistä tai erilaista sulla on miehiin nähden ollut. Jos kovin yhteistä ei löydy niin pitkän tähtäimen suunnitelmat ei kohtaa.

Vierailija
15/28 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermiehet on tuollaisia. Aina voi löytyä joku parempi. Nähty jo niin monta kertaa. Jätä nettideitit.

Vierailija
16/28 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalontoveri! Oletkohan kauan kadoksissa ollut toinen persoonani?

Vierailija
17/28 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindermiehet on tuollaisia. Aina voi löytyä joku parempi. Nähty jo niin monta kertaa. Jätä nettideitit.

Onko pakko yrittää sitä halutuinta kymmenesosaa miehistä?

Vierailija
18/28 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itkeä miksi ei kukaan minua huoli. Itke mielummin miksi et ole löytänyt sitä oikeaa. Itsellä kyllä löytyy petiseuraa, saan miehiltä ulkonäöllistä kehua ja mieluusti näkisivät minut kokonaan alasti ja haluaisi kotiäidin mitä taas itse en halua. Kokemuksesta sanon ettei kumppanitta olo ole pahempaa kun kunnioittamattoman kumppanin kanssa eläminen.

Vierailija
19/28 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät halua ruveta leikkimään perhettä ja olemaan isäpuolia, voisiko olla ?

Ei. Koska sun logiikalla niillä naisilla on myös EX, jolla siis itsellään on ne lapset myös. Täysin yksin lapsen hankkivia naisia on ihan puhdas murto-osa kaikista lapsellisista naisista: niillä on jossain myös isät. 

Vai puhutko siitä ettei miehellä ole omia lapsia joka tulee parisuhteeseen? Ei ole kenties kykenevä pitkään parisuhteeseen?

Harvassa on ne aikuiset miehet, jotka eivät lapsia koskaan tahdo ja suurimmassa osassa on ne, jotka tekevät lapsen uudenKIN naisensa kanssa. 

Vielä harvemmassa on ne miehet, jotka dumppaa haluamansa naisen, jos tällä sattuu perhe olemaan. Tuo jos joku on typerää ja joskus se mies tulee ymmärtämään että lapset ei ole este: ne kasvaa ja kehittyy, muuttaa omilleen ja rikastuttaa arkea. 

En ole eroamassa lasteni isästä, mutten katselisi itse mitä tahansa miestä saman katon alla jos ei tulisi toimeen muiden ihmisten kanssa. Parisuhteet loppuu välillä, riippumatta siitä onko lapsia siinä tehty. Itsekin olet vapaa valitsemaan minkälaisen ihmisen kanssa olet. Jos lapset on turnoff niin ihmettelen miten sun päässä tollainen liikkuu. Ei kannatakaan hankkia omia lapsia, niin kaukana on realiteetit. 

Vierailija
20/28 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun ihmiset on esineellistetty. Nauttikaa aikaansaannoksestanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan