Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset kenelle kuukuppi EI SOVI. Kertokaa omat tarinanne.

naikkonen
05.07.2017 |

ELi kovasti ihmiset kehuvat tätä ja uskonkin että kun sen vaan oppii käyttämään niin se on parasta mitä ikinä on naiselle keksitty. Itse en vaan ole vielä uskaltanut kokeilla, ja ollaan nyt viimisen päälle negatiivisia ja kertokaa omat tarinanne siitä miksi kuppi ei teille sopinut, tietenkin jos olet sellaista kokeillut.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen tuota miettinyt mutta saisiko niitä jostain ilmaiseksi kokeiluun tai jotai? Ei huvita alkaa heittämään rahaa roskiin kun en ainakaan siihen usko ettei se muka tuntuisi miltään kun tunnen tampooninkin.

Joo toki niitä jaellaan ilmaiseksi 🤦🏼‍♀️

Vierailija
102/110 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi on tosi halpa, tietty pitää veikata oikein kokonsa. Mullakin pienin Lunette vaikka on synnytys takana. Ketjussa mainittuja haasteita on ollut, mutta suurimman osan ajasta kuppi toimii hyvin ja alkupäivinä saatan laittaa lisäksi siteen. Eli ei absolutismille, joo rahan säästölle ja ekologisuudelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kierukka, joten en halua käyttää kuppia, koska en halua vahingossakaan imaista alipaineella kierukkaa pois. Kierukan kanssa vuoto on myös niin niukkaa, että kuppi tuntuu liian järeältä kuukautissuojalta.

Ennen kuin käytin kierukkaa, oli minulla toisinaan paikat niin arat, että kuppi sattui tosi paljon ja oli mahdoton käyttää. Kyse ei ollut siitä, että olisin asettanut sen väärin vaan hormooneihin liittyvästä herkkyydestä.

Minusta myöskään kuppi ei aina ollut kauhean kätevä. Sain kaikenlaista sotkua aikaan vessojen lattioille kuppia tyhjentäessäni.

Pidän silti kuppia hyvänä keksintönä, jota voi käyttää siteiden ja tampoonien rinnalla. Vierastan kuitenkin kuukuppihehkutusta. Ei se ole minulle ollut mikään pelastus vaan yksi kuukautissuoja muiden joukossa.

Vierailija
104/110 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu kaksissa menkoissa. Kuppi lisäsi vuotoa ja emätintä joutuu venyttää pois ottaessa josta tulee kipua. Töissä sotkee vessan jos lavuaari pöntöstä kaukana ja joutuu tyhjentää tunnin välein, jos vuotaa paljon.

Tuskin se kumi on kovin terveellistä sisällään pitää, jos on allerginen. Jos käyttäisin säännöllisesti, niin varmasti olisi jtn tulehduksia.

Vierailija
105/110 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaginismi, joten kupin käyttö tuottaisi valtavaa kipua ja olisi liki mahdoton saada sisälle. En voi myöskään tamponeita käyttää. Varmasti kivoja niille, jotka voivat näitä käyttää, mutta itselle lähes mahdotonta.

-N24

Vierailija
106/110 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen tuota miettinyt mutta saisiko niitä jostain ilmaiseksi kokeiluun tai jotai? Ei huvita alkaa heittämään rahaa roskiin kun en ainakaan siihen usko ettei se muka tuntuisi miltään kun tunnen tampooninkin.

Ebaystä saa alle eurolla kuukautiskuppeja. Siinä ei jää pahat oppirahat maksettavaksi.

Vierailija
107/110 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliaktiivinen virtsarakko. Kyllä, vika on osittain korvien välissä, toisaalta ihan todellisiakin vahinkoja on sattunut ja ne pahentavat ongelmaa. Kupin kanssa on kestopissahätä, joten ei sovi.

Vierailija
108/110 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ebaystä saa alle eurolla kuukautiskuppeja. Siinä ei jää pahat oppirahat maksettavaksi.

Pahoitteluni. Puhuin potaskaa. Kuukautiskupille tuli hintaa 1,09+0,39 puntaa postikuluineen.

Vierailija
109/110 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunlaskeuma työntää kupin ulos.

Vierailija
110/110 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 13 ja vuoden verran käyttänyt siteitä mutta nyt päätin ostaa kuukupin (ihan vaan että uimaan pääsee menkkojen kanssa ja tuntui paremmalta vaihtoehdolta kuin tamponit). Pari kertaa oon nyt käyttäny ja ensimmäisellä kerralla en millään meinannut saada sisälle mutta nyt jotenkin menee, tosin sattuu vielä. Sisällä ei tunnu oikeen miltään mutta ulos ottaminen onkin toinen juttu. Saa ihan kunnolla yrittää että kuppi tulee ulos ja siltikin sattuu aivan jumalattomasti. Mitään vinkkejä tähän hommaan?