Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka odottaa jo syksyä? :)

Vierailija
05.07.2017 |

Ihana ruska, ihanat syyssateet, tunnelmallinen pimeys, ensimmäinen pakkasaamu... Tule jo syys/lokakuu!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse odottaa, on niin syksyiset säät.

Vierailija
22/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä odotan! Herän syksyllä eloon kesän kuumuuden ja jatkuvan raskaan olon jäljiltä. Juurikin se kirpeys ilmassa, pimeät illat/yöt/aamut, kotona kynttilöiden polttelu ja ulkona syksyn väreistä nauttiminen. Ihanaa kun voi taas käyttää pÄällystakkeja ja huiveja. Tykkään! Ja syksyllä saa jo luvan kanssa suunnitella joulua, miettiä koristeita ja joulun kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, eniten sitä kun kesähullut masentuu.

Vierailija
24/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan joo. On tää kesäkin ihan kiva, mutta en vaan loppujen lopuksi taida olla kesäihminen. No, lyhythän se on, toivon kyllä vielä lämpimiä ilmoja ja ukkosia. Pitkän pitkä talvi edessä kuitenkin. Niin se vaan menee!

Vierailija
25/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on pilvistä, tuulista ja 12°C. Kyllä mä edelleen sitä kesää odotan.

Vierailija
26/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tykätä pimeästä? Pimeys on terveydellekin haitallista. Onko ap masentunut?

En ole Ap, mutta vastaan silti. Rakastan kesää, koska silloin luonto on kauneimmillaan (puusto ja maa ei ole ruman paljas) ja on lämmintä. Lämpö on mulle the juttu kesässä, ei valo. Tykkään myös pimeämmistä vuodenajoista, koska pimeä/hämärä on tunnelmallista. Kevään valosta en pidä, koska se on kovaa valoa. Pimeästä voi tykätä, vaikkei ole masentunut. Minulla on valoherkät silmät ja siksi nautin pimeistäkin vuodenajoista.

Eli vastauksena sinulle: pimeästä pitää mm. ihmiset, joiden silmät on valoherkät.

Vierailija
27/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee, sataa, synkkää ja +9 astetta lämmintä. Se syksy on täällä jo nyt vaikka pitäisi olla heinäkuun helteet. Jo kolmas samanlainen kesä joka on pelkkää syksyä keväästä asti, nyt oli vielä kevätkin niin kylmä että ei edes kauniista keväästä saanut nauttia. En jaksa pimeää ja kylmää talvea, ja stressi on sietämätön kun moneen vuoteen ei ole ollut kesää jotta saisi levätä pimeän stressistä ja masennuksesta.

Vierailija
28/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on ihan jees, mutta kesä ❤ Pahinta on pimeys.

Vierailija
29/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on ihan jees, mutta kesä ❤ Pahinta on pimeys.

Pimeyttä pahempaa on kylmyys ja harmaus (=rumuus)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan