Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen pitämään suunsa kiinni raskaudesta

piipero
05.07.2017 |

Sain kuulla vasta olevani raskaana, eikä asiasta ole vielä kerrottu kellekkään. Mies halkeaa innosta kertoa kaikille. Minä en missään nimessä haluaisi kertoa asiasta. Olen äärettömän onnellinen, lapsi oli toivottu, mutta kovin hämmentynyt kaikesta vielä. Haluaisin rauhassa itse käsitellä tämän asian kaikessa rauhassa, ennen kuin kaikki tietävät asiasta. Olen yrittänyt selittää omia tunteitani asiasta miehelleni, mutta hän on vain niin kovasti aina puhumassa kaikille kaikesta ja hän ei ymmärrä ollenkaan että tarvitsen aikaa totutella itse asiaan. Heti kun näimme miehen kaveria, oli mies vihjailemassa asiasta jotain. Ahistaa miehen käytös. En olisi halunnut kertoa edes miehelle, koska tiesin että tästä tulee ongelma.

Onko ideoita miten saan pidettyä miehen suun kiinni?
Milloin teidän mielestä pitäisi kertoa asiasta?

Miten saan miehen pitämään suunsa kiinni raskaudesta

Vaihtoehdot

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin niin, että mies sai kertoa omille läheisilleen kun halusi ja minä omilleni kun minä halusin.

Ekassa raskaudessa mies kertoi jo aika pian raskaustestin jälkeen, minä ekan ultran jälkeen. Toisessa ja kolmannessa ei onneksi kumpikaan kertonut kenellekään (päättyivät keskenmenoihin). Neljännessä raskaudessa kerrottiin molemmat vasta rakenneultran jälkeen kun raskaus oli jo reilusti yli puolivälin.

Vierailija
2/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerrottiin muille vasta ekan ultran jälkeen. Jännitin siihen asti itsekin mitä siellä näkyy kun ei ollut mitään raskausoireita vaikka testi näyttikin positiivista. Vasta ultrassa asia oli "varma" kun omin silmin näki. Sen jälkeen pystyi kertoa muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kertoa tutuille aikaisintaan vasta viikon 22 jälkeen.