Villen tarina järkyttää verkossa: 26-senttinen..
VIllellä ei mee hyvin, 26-cm pitkä vehje on naisille kauhistus
https://hymy.fi/uutiset/viljamin-tarina-leviaa-verkossa-karsii-lahes-26…
Kommentit (45)
Mun miehellä on isompi eikä hän kyllä todellakaan kärsi, minusta puhumattakaan. Otetaan puolet pois niin itkuhan siinä tulisi.
Noin iso kyr pä on turhake, joka ei edistä mulkun käyttötarkoitusta mitenkään. Päinvastoin ja siitä on haittaa tyypille itselleenkin.
tuollaisella peniksellä voisi paukutella naisen kohtua.
Minulla on 30 sm eikä ole es teenä suku puoli elä mälle miten kään.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on isompi eikä hän kyllä todellakaan kärsi, minusta puhumattakaan. Otetaan puolet pois niin itkuhan siinä tulisi.
Niin no, toisilla on kissanluukku ja toisilla sitten vastaavasti lentokonehallinovi. Jumbojettiä on aika turha tunkea kissanluukusta sisään, toisaalta keskivertopatonkia voi vaikka pyöritellä hyrränä lentokonehallin oviaukossa aikä se edes osu laitoihin.
Eikö muuten tuommoisella lävellä ole pyöräily hankalaa ilman jättisatulaa tai muuten satula uppoaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, toisilla on kissanluukku ja toisilla sitten vastaavasti lentokonehallinovi. Jumbojettiä on aika turha tunkea kissanluukusta sisään, toisaalta keskivertopatonkia voi vaikka pyöritellä hyrränä lentokonehallin oviaukossa aikä se edes osu laitoihin.
Eikö muuten tuommoisella lävellä ole pyöräily hankalaa ilman jättisatulaa tai muuten satula uppoaa...
Oho, katkarapu/katkaravun uhri on keksinyt tosi uusia vertauksia, vau! Jatka harjoittelua niin sinusta tulee vielä 2030-luvulla Eino Leinon kaltainen kynäniekka.
Mun miehellä on 22cm, tuskin tuo muutama sentti mitää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, katkarapu/katkaravun uhri on keksinyt tosi uusia vertauksia, vau! Jatka harjoittelua niin sinusta tulee vielä 2030-luvulla Eino Leinon kaltainen kynäniekka.
liito-orava on vähän katkera kun kovalla tuulella on mahdoton kulkea vastatuuleen
Naisiakin on eri kokoisia pituussuunnassa sieltä, elkette tienneet. Pitää vain etsiä itselleen sopiva vastinpari, niin ei ongelmaa.
Minä olen tie totuus ja elämä. Kuulkaa mitä sanon.
Jos miehellä on iso, niin se mitään haittaa. Eihän sitä tarvitse juurineen työntää sisään.
Got it?
Jos villellä on paksu niin eihän se voi kunnolla edes harrastaa seksiä kun ei mahdu tai jos mahtuukin niin tuskaa naiselle
Upea muna. TOmmosta ku sais ni vois jo kuolta.
Kummatkin ääripäät on perseestä, paras olis just joku keskikokonen.
Tunsin kerran yhden Tomin, aika iso oli hänellä ja kerran kävi niin että hän istui oman sen päälle. Siitä tuli vammoja. Olihan se Tomi humalassa silloin.
Ei siis ollut Metsäketo, heheheh, kaikki heti tietty vitsailee ahaha
Voin vain kuvitella, kun omakin vehje on pidempien sessioiden jälkeen lähinnä purppuran värinen saamastaan puristuksesta. Olisi aivan pakko vaihtaa löysempään naiseen.
"Liika" pituushan ei edes ole ongelma. Upotetaan sen verran kuin sopivasti mahtuu. Paksuuden kanssa voi tulla enemmän vaikeuksia.
Villellä ois ainakin homopuolella käyttöö. Ei kukaan valittas että onpa iso. Naiset nyt on tollasia.