Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Vartiainen myöntää ryssineensä kaikki miessuhteensa

Vierailija
05.07.2017 |

Uudessa itse sanoittamassa kappaleessaan. Ja että syynä usein pettämisen "liukuva raja". Tarkoittaako Immosta joka alkoi salasuhteen Anna Puun kanssa kun vielä asuo Jennin kanssa?
Paljastaako Jenni Vartiainen uutuusbiisissä, miksi hänen suhteensa ovat päätyneet eroon? – ”Ei nähdä missä on pettämisen raja” http://www.is.fi/musiikki/art-2000005279553.html?utm_source=kopioi+leik…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on sanomattakin selvää että ne on ryssitty jos on ollut miehiä ja nyt on sinkkuna.

Vierailija
2/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä häntä niin hyvänä pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.

Mutta olen köyhä tavis enkä mikään "kiehtova" viihdejulkku :(

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Jenniä tuskin viihdejulkut tyrkyt kiinnostaa. Uskon että taviksellakin on mahikset. Hyvä se uusi biisi.

Vierailija
4/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joooh mä väsyin pelkkään hiplailuun"

Vierailija
5/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Jennin kaksi uutta omasanoittamaa kappaletta ovat tosiaan erilaisia kuin Mariskan junatnaiset, surukunniavieras, muistankirkkauden ym maailmoja syleilevät epärealistiset sanoitukset. Vaikka te inhoattekin niitä yli kaiken, minä taidan jopa tykätä näistä renkutuksista. Ei kaiken tarvitse aina olla niin tekotaiteellista. Ja uskon että sitäkin vielä jatkossa Jenniltä tulee lisää. 

Lähinnä tuo pettämisjuttu mistä biisissä kerrotaan: tarkoittanee Jenni että miehet ovat häntä pettäneet eikä toisinpäin? Vai?

Vierailija
6/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Jennin kaksi uutta omasanoittamaa kappaletta ovat tosiaan erilaisia kuin Mariskan junatnaiset, surukunniavieras, muistankirkkauden ym maailmoja syleilevät epärealistiset sanoitukset. Vaikka te inhoattekin niitä yli kaiken, minä taidan jopa tykätä näistä renkutuksista. Ei kaiken tarvitse aina olla niin tekotaiteellista. Ja uskon että sitäkin vielä jatkossa Jenniltä tulee lisää. 

Lähinnä tuo pettämisjuttu mistä biisissä kerrotaan: tarkoittanee Jenni että miehet ovat häntä pettäneet eikä toisinpäin? Vai?

No ainakin Immonen petti mutta Jenni antanut ilmeisesti anteeksi kun tuo jäbä on uuden biisin tekijätiedossa säveltäjänä Jennin ja Jurekin kanssa...

Vierailija
7/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää vaihtelua tämä biisi aiempiin Jenneihin.

Vierailija
8/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä biisit Jenni on sanoittanut itse?

Vierailija
9/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni-hullu päässyt lomille? Eikö sulle löydy sopivaa lääkitystä?

Vierailija
10/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä biisit Jenni on sanoittanut itse?

Kokonaan itse Terralta "Sivullinen", ja nämä kaksi uutta "Turvasana" ja "Se oikea". Muissa ollut mukana, samaan tapaan kuin Kaija Koo, Janna, Tuisku, Laura Närhi ym kaikissa biiseissään eli "kertonut sanoittajalle tuntemuksiaan ja sanoittaja tehnyt siitä kappaleen". Säveltämässä ollut raita raidalta lähes kaikissa kahden  viime levyn biisejä.

Vierailija
11/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni-hullu päässyt lomille? Eikö sulle löydy sopivaa lääkitystä?

Voisitko edes hiukan valaista, mitä hullua tässä aloituksessa on? Toistin artistin uuden kappaleen sanoitusta eikä siinä mitään dissaamista ollut. Syö itse lääkkeesi hömelö!

ap

Vierailija
12/19 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei oo Jennistä ihmissuhdeneuvoja jakelemaan. Hyvä että on hiffannut sen itsekin.

Vierailija
13/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Jenspa jäädä vanhaksipiiaksi kun kaikki äijät pettää ja häipyy. No onhan vielä naiset jäljellä...

Vierailija
14/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ryssinyt kaiken". Kiva korvamato, sopii myös minun elämääni.

Vierailija
15/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Jenspa jäädä vanhaksipiiaksi kun kaikki äijät pettää ja häipyy. No onhan vielä naiset jäljellä...

Naiset ovatkin paljon luotettavampia. Eiköhän Jennillä ole ollut naisiakin ja veikkaisin että tälläkin hetkellä koska on petturi-miehiin pettynyt.

Vierailija
16/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Jenniä tuskin viihdejulkut tyrkyt kiinnostaa. Uskon että taviksellakin on mahikset. Hyvä se uusi biisi.

Mä en yleensä näitä jenniketjuja kommaa. Olishan tuolla liuta taviksia Jenni ottamassa, mutta kestääkö taviksen pää jennin julkisuutta ja uraa, perskärpäsiä?

Mä luulen, että siihen on syynsä, miksi niin moni muusikkonainen löytää rakkauden omalta alalta.

Vierailija
17/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Mä en yleensä näitä jenniketjuja kommaa. Olishan tuolla liuta taviksia Jenni ottamassa, mutta kestääkö taviksen pää jennin julkisuutta ja uraa, perskärpäsiä?

Mä luulen, että siihen on syynsä, miksi niin moni muusikkonainen löytää rakkauden omalta alalta.

Nimenomaan uskon että kestää. Jenni on erittäin harvinainen julkkisnainen: ei ole IKINÄ tuonut ketään perheenjäseniään julkisuuteen eikä varmasti tuo tavismiestäkään! Kerran oli kuva Jennistä Jenkeissä asuvan veljensä kanssa, mutta tämä ei asukaan Suomessa "perskärpästen" ym paparazzien keskellä. Maininnut että vanhemmillaan on lelukauppa, muttei ole heidän henkilöllisyyttään tai kuviaan tuonut julkisuuteen. Olen varma että jennillä on tälläkin hetkellä tavallinen mukava mies kierroksessa muttei siitä mammat saa mitään tietoa...

Vierailija
18/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Nimenomaan uskon että kestää. Jenni on erittäin harvinainen julkkisnainen: ei ole IKINÄ tuonut ketään perheenjäseniään julkisuuteen eikä varmasti tuo tavismiestäkään! Kerran oli kuva Jennistä Jenkeissä asuvan veljensä kanssa, mutta tämä ei asukaan Suomessa "perskärpästen" ym paparazzien keskellä. Maininnut että vanhemmillaan on lelukauppa, muttei ole heidän henkilöllisyyttään tai kuviaan tuonut julkisuuteen. Olen varma että jennillä on tälläkin hetkellä tavallinen mukava mies kierroksessa muttei siitä mammat saa mitään tietoa...

Justnäin. Olen käynyt Jennin keikoilla sekä festareilla että Tavastialla, ja hän kohtelee kosimaan tulevia miehiä erittäin ystävällisesti: ottaa vastaan kaikki skumpat ja suklaat ja sormukset ja lavalle heitetyt kalsarit ym. Uskon että tämä vaan kannustaa taviksia ottamaan uudelleen yhteyksiä.

Vierailija
19/19 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Justnäin. Olen käynyt Jennin keikoilla sekä festareilla että Tavastialla, ja hän kohtelee kosimaan tulevia miehiä erittäin ystävällisesti: ottaa vastaan kaikki skumpat ja suklaat ja sormukset ja lavalle heitetyt kalsarit ym. Uskon että tämä vaan kannustaa taviksia ottamaan uudelleen yhteyksiä.

Kuinkahan monella noistakin miehistä on vaimo kotona odottamassa että äijä tulee keikalta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme