Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajatelkaa jos sais ottaa koiran ruokakauppaa? Ottaisitko?

Vierailija
05.07.2017 |

Vähänkö olisi siistii.... mä ottaisin ainakin oman kultamussuni !

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottais, olisihan se hankalaa koittaa toisella kädellä kantaa ostoskoria, ja toisella pidellä koiraa, kolmannella noukkia ostoksia... ainiin, ei ihmisillä ole kolmea kättä. Vaikeaksi menisi. Ja jotkut voivat tosiaan olla super allergisia eläimille, tuskin ne siellä kaupassa joka päivä lattioita ja hyllyjä pesee..

Juuri eilen näin Turussa eräässä isohkossa liikkeessä (jonka nimi on osa keskeistä NewYorkia) vanhemmanpuoleisen blondin työntelemässä ostoskärryään jossa oli isohko kassi (tyyppiä ohut ja taiteltava). Kassissa oli sykkyrällä pienehkö, vaalea karvainen koira. Ihan nätisti pysytteli, ei haukkunut eikä meuhkannut. Kukaan muu ei varmaan huomannut kuin minä enkä minäkään olisi huomannut ellen olisi sattumalta nähnyt.

Minun puolestani voisi kauppaan ottaa pikkukoiran vaikka niissä suljetuissa koirarattaissa.

Vierailija
22/25 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä joku juntti lompsii lehmän kokoisen karvakasan kanssa tai joku ripsiinsä kompastuva Jenicca-Annigga seisoo jonkun nyrkillä tapettavan kainalokarvan kanssa tupakkajonossa.

Ja kun heille asiasta huomauttaa niin nokkiintumisen määrä on järjetön.

Aina sama vastaus ettei uskalla jättää koiraa yksin ulos 😅 hommaa sellaisen koiran jonka uskaltaa.

Koiran, joka osaa ampua? Ja joka myös ampuu ensin? Mulla on aina ollut vain isoja koiria, mutta en ne voi kiinni kytkettynä oikein mitään, jos joku aseistettu sekopäänarkki päättää posauttaa ne hengiltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä joku juntti lompsii lehmän kokoisen karvakasan kanssa tai joku ripsiinsä kompastuva Jenicca-Annigga seisoo jonkun nyrkillä tapettavan kainalokarvan kanssa tupakkajonossa.

Ja kun heille asiasta huomauttaa niin nokkiintumisen määrä on järjetön.

Aina sama vastaus ettei uskalla jättää koiraa yksin ulos 😅 hommaa sellaisen koiran jonka uskaltaa.

Koiran, joka osaa ampua? Ja joka myös ampuu ensin? Mulla on aina ollut vain isoja koiria, mutta en ne voi kiinni kytkettynä oikein mitään, jos joku aseistettu sekopäänarkki päättää posauttaa ne hengiltä. 

Olen pahoillani asuinalueestasi. Kannattais pyrkiä pois.

Vierailija
24/25 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirien vieminen ruokakauppaan on aivan tavallista arkea tämän päivän Suomessa.

Totta. Tunnen itsekin kymmeniä ihmisiä, joille tämä on aivan luonnollista. He ottavat koiran mukaan myös sairaalaan, työpaikalle ja muihin normaalielämän menoihin.

Vierailija
25/25 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä avustajakoirat saa kauppaan tulla mukaan.