Suuria ongelmia häävieraiden kanssa!
Minä en halua omiin häihini mieheni vanhempia sekä hänen siskonsa perhettä. Vanhemmat ovat todella ärsyttäviä ja piruilevat minulle. Sisko taas on ihan mukava ihminen mutta hänen miehensä on täysi juntti ja lapset on KAMALIA kiukuttelijoita ja nirsoilijoita.
Minun puolestani he saavat meitä muistaa vaikka tilisiirrolla unelmieni häämatkaa varten mutta häihin ei ole asiaa! Mies on heidät jo kutsunut häihin mikä sai minut ärsyyntymään. Haluaako mies sitten näin ilmoittaa halustasn perua häät? Miten voin ilmoittaa näille ei-toivotuille että kutsu on peruttu?
Kommentit (11)
Lahjat kuitenkin kelpaa. No kenelle ei kelpaisi?
Kutsu pelkkä sisko. Sitten kehtaat häneltä kinuta lahjaa.
Peru häät. Miehesi on täysi sika kun kutsui itselleen tärkeitä ihmisiä SINUN häihisi SINULTA lupaa kysymättä.
Okei, ymmärrän pointtisi siinä etten itsekään haluaisi mulle vastenmielisiä ihmisiä häihini. Mutta. Ne häät eivät ole pelkästään sun vaan myös miehesi, joka on yhtä oikeutettu kutsumaan sellaiset ihmiset paikalle kuin hän haluaa, aivan kuten sinäkin. Kenties miehesi perhe on hänelle tärkeä?
Ja lapsettomat häät voi toki pitää. Tosin sitten se lapsettomuus koskee kaikkia vieraita, ei vain sellaisia joiden kitinää et jaksa kuunnella.
Tässä on sitten loistava paikka harjoitella tulevaa avioliittoa varten. Kahden kauppa on kompromisseja täynnä.
Ettekö te muka yhdessä ole jutelleet ketä haluatte paikalle.. ja se hääpäivä on myös miehesi, ja useimmat haluavat sen oman perheensä mukaan. Älä ole itsekäs.
Otatteko te siis oikeasti tämän aloituksen ihan tosissaan?
Kylläpä näitä hääprovoja nyt riittää ihan kyllästymiseen saakka.
Joo provojen taso on laskemaan päin
Otat tästä viestistä kopion ja laitat tekstiviestinä näille ihmisille. Eiköhän viesti mene perille. Onko miehellä avaimet vanhempiensa luo? Hänhän voisi käväistä siellä, etsiä nettipankkitunnukset ja lahjoittaa heidän pankkitililtään teidän matkakassaanne vaikka tonnin, tai pari. Hyvää matkaa ja ihania juhlia!