Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLLÄPITO HUOM! Eikö tälle palstan järkyttävälle hitaudelle todellakaan olla tekemässä mitään?

Vierailija
04.07.2017 |

Se ei todellakaan ole mitään rakkettitiedettä. Että tervetuloa vaan vuoteen 2001. En tiedä keneltä te ostatte sovelluskehitystä, mutta ei mikään verkkopalvelu - ja etenkään näin suosittu kuin tämä keskustelupalsta - yksinkertaisesti VOI toimia näin hitaasti. Kaikki sen tietää kuitenkin, että nopeus on yksi tärkeimmistä tekijöistä käyttökokemuksen kannalta. Ihanko totta te tuotatte meille käyttäjille tällaista kuraa?

Itsekin IT alalla olevana tiedän kyllä, mitä se vaatii, että saadaan sivuston performanssi paremmaksi. Sen pitäisi olla ehdottomasti teidän numero 1 prioriteetti, sillä tämä on jo järkyttävän ala-arvoista. Kai te nyt ymmärrätte, ettei mikään palvelu voi toimia näin surkeasti vuonna 2017?

Voisitteko välittää viestin eteenpäin kiitos. Ja hankkikaa joku KUNNON firma tekemään nämä sivut, koska se nykyinen ei selkeästi osaa edes alkeellisia perusteita. Suosittelen esimerkiksi Reaktoria. Vaikka tuntihinta on kova niin kunnollinen firma tekee tällaisen kuitenkin murto-osa ajassa kuin nuo teidän tämän hetkiset säälittävät amatöörit.

kiitos, olen puhunut. Saa peukuttaa, jos tämä ala-arvoinen käyttökokemus suututtaa myös muita.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Luulin jo, että tässä mun uudessa puhelimessa on joku ongelma, kun tää palsta näin hitaille.

Vierailija
22/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Galaktinen Sankari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vauva.fi on rakennettu Drupal 7:n päälle, joka on ihan toimiva alusta.

Kyse on nyt jostain muusta kuin sovelluksesta. Ehkä kapasiteetti (palvelin) on se joka on tukossa.

Ai onko.

No onkohan täällä sitten sama ongelma kuin suomi24:llä, eli että jokaiselle lukijalle rakennetaan ketju aina uudelleen? Siis ohjelmahan joutuu noutamaan ihan turhaan uudelleen ja uudelleen jokaisen ketjun viestin erikseen sieltä tietokannasta.

Olen jo pitkään inttänyt niille tuolla s24:llä että tehkööt systeemin niin,että ketju rakennetaan kerran ja näytetään kaikille se valmis ketju. Sitten vasta rakennetaan se uudelleen kun ketjussa jokin muuttuu.

Eivät usko siellä ja hitaus jatkuu.

Ja tuo samako on täälläkin???

Ilmeisesti tätä saittia ollaan nyt rakentamassa enemmän mobiiliin soveltuvaksi, joten nykyinen versio ei oikein ole selainystävällinen ja siksi hidas. Asia palannee ennalleen, kun huomataan että nyt ollaan (taas) vähän metsässä.

Tai sitten ei palaa. Edellisen uudistuksen jälkeen tuli tämä ongelma, että ketjut päivittyvät viiveellä ja uusimmat viestit näkyvät ketjussa vasta useiden minuuttien jälkeen, eikä sitä ole koskaan korjattu, vaikka uudistuksesta on ainakin yli vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hosuko. Hidas palsta hitaille ihmisille on ihan sopiva.

Vierailija
24/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö Ap:n tehdä jotain nettiyhteydelleen tai koneelleen. Tällä It-insinöörillä sivut toimivat aivan moitteettomasti, ei mitään ongelmaa hitauden kanssa.

Vierailija
25/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastelu lienee tarkoituksellista jarrutusta, koska palstalla on aivan liikaa viestejä jotka eivät edusta Sanoma Oy:n ja muun valhemedian kantaa.

Vierailija
26/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sun laitteissa.

Vierailija
27/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö Ap:n tehdä jotain nettiyhteydelleen tai koneelleen. Tällä It-insinöörillä sivut toimivat aivan moitteettomasti, ei mitään ongelmaa hitauden kanssa.

Ei ole koneesta kiinni. Minulla on uusi Lenovon ThinkPad ja Elisan talokuitu. Ei hidastele mitkään muut sivut kuin tämä.

Vierailija
28/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän hitosta Sanomalle edes voi antaa palautetta asiasta. Ei todellakaan löydy nettisivuilta palautekanavaa! Voisiko joku neuvoa?

Vierailija
29/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koneesta kiinni. Minulla on uusi Lenovon ThinkPad ja Elisan talokuitu. Ei hidastele mitkään muut sivut kuin tämä.

Minä taas käytän puhelimella (uusin android käytössä),foorumi toimi ennen viiveettä,nyt ei,

kaikki muut sivut toimii yhtänopeasti kuin ennenkin

Vierailija
30/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaaat??? 

Mä oon tässä muutamia päiviä ihmetelly, että miten hitossa netti tuntuu niin hitaalta, kun palstalla avaa ketjuja, niin ne aukeaa hitaammin kuin ennen.

Luulin että mun nettiyhteydessä on jotain häikkää, ei vissiin olekaan :D

Typerä palsta! KORJATKAA !!!!

Vierailija
31/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi tökkiä ekan kerran jo pari viikkoa sit, se meni ohi mutta viime viikolla palasi. Mietin, että onko kaikki kesälomalaiset palstalla ja siksi hidastelee. Todella ärsyttävää, meinasin myös tehdä aloituksen aiheesta. Modet, korjatkaa / pistäkää joku korjaamaan asap!

Vierailija
32/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä hitautta mainostajatkaan kauaa katsele.

Vierailija
33/34 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä keksin, miten saadaan ylläpitoa pommitettua tällä hitausasialla. Ei muuta kuin klikkaamaan tuota ilmoita asiattomaksi - kohtaa ja sitten avautuvaan kenttään ilmoitus, ettei ole poistattamassa ketjua, vaan haluaa vastauksen miksi tämä toimii hitaammin kuin hämäläisen ajatus. Kun näitä menee tarpeeksi, toivottavasti ylläpidossakin herätään siihen, että jotain on ihan oikeasti poskellaan.

Vierailija
34/34 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo hidas.