Olen 44 v nainen ja näytän aina rähjäiseltä
Aina näyttävät hiukset rasvaiselta,haisen hielle yms vaikka peseydyn aamuin illoin. Mikä tähän auttaa?
Kommentit (6)
Pese kaikki vaatteesi vähintään 60 asteessa, niin hienhaju ei pinty. Heitä pinttyneesti hieltä haisevat vaatteet roskiin.
Pyyhi kainalot haavanpuhdistusaineella, niin haju lähtee bakteerien mukana kainaloista. Sitten osta uusi purkki antiperspiranttia.
Hei anteeks nauratti tuo itsesi luonnehdinta! Ota huumorilla!
Mun hiukset näyttää myös usein rasvaisilta. Kuivashampoo tai hiuspuuteri auttaa.
Mitä laitat kainaloihin?
Vierailija kirjoitti:
Millaista deodoranttia käytät? Käytäthän luonnonkuituvaatteita, eikä tekokuituja?
Työpaikallani jotkut ihmiset haisevat hielle. Olen huomannut, että pukeutuvat aivan liian paksuihin vaatteisiin. Nyt on kesä ja tarkenisi sisällä t-paidoilla, niin moni käyttää pitkähihaisia paitoja ja jopa villapuseroita.
Käytän vain hajuvesiä,deodorantit saavat kainaloni kirvelemään. Pukeudun hyvin kevyesti vaikka ei olisi edes aurinkoinen ilma.
Sama, tosin oon 35. Hikoiluongelman aiheuttaja on mulla ainakin persiillään olevat hormonit, luulen. Mikään deodorantti ei auta. Ainoa vaihtoehto on yrittää saada hormonit ja elimistö tasapainoon luonnollisin keinoin ravinnon ja lisäravinteiden ym. avulla (liity fb-ryhmään kilpirauhanen ja kokonaisvaltainen hoito, vaikkei sinulla olisikaan varsinaisesti kilpirauhasongelmaa; sieltä saat varmasti muuten yleispäteviä vinkkejä).
Vaikka kuinka koittaisin hiuksia väkertää, ne hapsottaa ja on kuin harakanpesä vartin sisällä ulos päästyä. Mitään silmä- ja huulimeikkiä en voi käyttää. Silmät on tosi kuivat ja kaikki silmätipatkin kirvelee, saati silmämeikki. Huuliin kertyy sellaista valkoista "töhnää" jostain syystä, kun olen vähänkin pidempään jossain menossa. Huulipuna näyttäisi sen takia tosi pöljältä.
Millaista deodoranttia käytät? Käytäthän luonnonkuituvaatteita, eikä tekokuituja?
Työpaikallani jotkut ihmiset haisevat hielle. Olen huomannut, että pukeutuvat aivan liian paksuihin vaatteisiin. Nyt on kesä ja tarkenisi sisällä t-paidoilla, niin moni käyttää pitkähihaisia paitoja ja jopa villapuseroita.