Onko noloa tilata kotiinkuljetuksella pizza vain itselleni
Kommentit (29)
Ei todellakaan. Itse teen tätä usein.
Eii. Kunhan et tilaa mitään operaa.
Ei.. Ja mistä se pizzakuski tietää montako siellä asunnossa on sisällä. Eikä kyllä taida kiinnostaakaan.
Mitähän musta ajatellaan tyylinen ajattelutapa on noloa, pizzan tilaaminen kotiinkuljetuksella ei ole.
Yhtä noloa, kuin tilata ravintolassa vain itselleen.
Onko vähemmän noloa jos käy hakemassa pizzeriassa tai jos tilaa kaverin kanssa puoliksi? Entä jos tilaa kaverin kanssa 3 pizzaa ja limun. Nehän ajattelee että hirmuläskejä kun vetää noin monta pizzaa. Alko tekemään mieli pizzaa...
Itse tilaan aina perhepitsan, hävettää muka vähemmän:D
Huutele toiseen huoneeseen pizzakuskin tullessa, vaikka: "Hannu ja lapset syömään, meidän pizza tuli!"
Voithan sinä meille muillekin tilata ja maksaa samalla
On noloa!!!! :DD Juuri näiden tilanteiden avuksi on olemassa nettisivu pizzaselitykset.fi. sieltä kannattaa valita aina uusi selitys pizzakuskille sanottavaksi. Yksi hyvä on esim. tämä: "Pizzaa vastaanottaessasi naurahda vaivaantuneesti ja huikkaa ilmoille, että niin, on tämä syöpä edennyt niin pitkälle jo... että jos nyt tämän kerran söisi pizzan yksinään... lieneekö viimeinen ateria jopa... Kuski tuntee välittömästi myötätuntoa etkä nolaa itseäsi. Kokeiltu on ja toimii!"
En ymmärrä mikä siinä olisi noloa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tilaan aina perhepitsan, hävettää muka vähemmän:D
Mutta syöt paljon enemmän roskaa, joten maksat häveliäisyydestä häpeämällä läskejäsi.
Ei sitä helkutin ananasta siihen lättyyn sit!
Ei ole noloa. Mutta kaikista briljantein idea on aamuyöllä kapakasta tullessa tilata lähimmästä pizzeriasta pizza kotiinkuljetuksella ja pyytää päästä itse kyytiin pizzansa kanssa niin saa helposti hiukoruokaa ja samaan hintaan ilmaisen taksikyydin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä helkutin ananasta siihen lättyyn sit!
Mahtavaa. Eli se Opera sitten vaan, koska av trollit.
On noloa. Tilaan aina keban ja pizzan ja syön niitä sitten monta päivää. Vielä nolompaa on se kun pizzakuli tulee ja sul on oma auto pihassa, et vaan viittin hakea.
Kerran tilasin kotiinkuljetuksen samasta korttelista. Se se vasta noloa olikin. En jaksanu vaihtaa yöpaitaa, oli iltapäivä. Se onneks varmaan oletti että oon sairas tms.
Vierailija kirjoitti:
On noloa. Tilaan aina keban ja pizzan ja syön niitä sitten monta päivää. Vielä nolompaa on se kun pizzakuli tulee ja sul on oma auto pihassa, et vaan viittin hakea.
Kerran tilasin kotiinkuljetuksen samasta korttelista. Se se vasta noloa olikin. En jaksanu vaihtaa yöpaitaa, oli iltapäivä. Se onneks varmaan oletti että oon sairas tms.
Mulla on pizzeria vastapäisessä talossa ja tilataan aina kotiinkuljetuksella. Miksi ei koska sama hinta?
Vierailija kirjoitti:
On noloa!!!! :DD Juuri näiden tilanteiden avuksi on olemassa nettisivu pizzaselitykset.fi. sieltä kannattaa valita aina uusi selitys pizzakuskille sanottavaksi. Yksi hyvä on esim. tämä: "Pizzaa vastaanottaessasi naurahda vaivaantuneesti ja huikkaa ilmoille, että niin, on tämä syöpä edennyt niin pitkälle jo... että jos nyt tämän kerran söisi pizzan yksinään... lieneekö viimeinen ateria jopa... Kuski tuntee välittömästi myötätuntoa etkä nolaa itseäsi. Kokeiltu on ja toimii!"
Sanokaa, että en oo ainut, joka oikeesti kokeili tota pizzaselitykset.fi - osotetta :D Karvas pettymys, ku sitä ei ollukkaan. :D
Ite otan aina pannupizzan ja limun niin saan ilmasen kuljetuksen ja ruokaa riittää toiseenkin ateriaan