Onko noloa tilata kotiinkuljetuksella pizza vain itselleni
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku tÀllaisia ihmettelee? Itse tilaaan varmaan viikoittain ainakin vain itselleni kotiin ruokaa erilaiisista tilauspaikoista. Teen etÀtöitÀ kotona, ja jos on kiire töissÀ, niin tilaan ruoan valmiina ettei tarvi ruoanlaiton takia duuneja keskeyttÀÀ. Sen kun syö sen pizzan koneen ÀÀressÀ. Ei ole ikinÀ tullut mieleenkÀÀn ettÀ siinÀ olisi mitÀÀn noloa.
Ohhoh. Ei ole terveellistÀ tuollainen. Työt pitÀisi voida keskeyttÀÀ hetkeksi ettÀ kerkeÀÀ edes syömÀÀn tai vÀhÀn pitÀmÀÀn taukoa. Jo pelkÀstÀÀn senkin takia ettÀ koneen ÀÀressÀ istuminen pitkiÀ aikoja paikallaan ei ole ihmiselle hyvÀksi.
MÀ perheellisenÀ toisinaan vietÀn aikoja itekseni kotona. Tilailen itselleni jonkun salaatin ja pitakebabin. SiinÀ on parin pÀivÀn ruuat, eikÀ mun tarvii enempÀÀ miettiÀ syömisiÀ. Netflix maraton!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa. Mutta kaikista briljantein idea on aamuyöllÀ kapakasta tullessa tilata lÀhimmÀstÀ pizzeriasta pizza kotiinkuljetuksella ja pyytÀÀ pÀÀstÀ itse kyytiin pizzansa kanssa niin saa helposti hiukoruokaa ja samaan hintaan ilmaisen taksikyydin kotiin.
MeillÀpÀin syömÀlöissÀ iltahinnoteltukin nÀÀ kotiinkuljetukset. Aina kun satsi lÀhtee ulos, kuski huutaa ulkona mitÀ reittiÀ menee. En ole kÀyttÀnyt. :)
Kerran kÀvi niin, ettÀ oltiin tilattu perheelle ruokaa ja mies oli lÀhdössÀ iltavuoroon. HÀn teki lÀhtöÀ samaan aikaan, kun ruokaa tuli. Pitsakuski kysy, ettÀ mihin oot menossa. No, juna-asemalle. Tarjos kyytiÀ, mies otti. Sama suunta 2 km, ehti edelliseen junaan. Ei ylimÀÀrÀistÀ maksua. :D
Tikkurila
EivÀtkö ihmiset jaksa itse hakea syömisiÀÀn? Kauhean mukavuudenhaluista ainakin, kun ei tarvi lÀhteÀ kotoaan 200 metrin pÀÀhÀn hakemaan pizzaa, vaikka ehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti joku tÀllaisia ihmettelee? Itse tilaaan varmaan viikoittain ainakin vain itselleni kotiin ruokaa erilaiisista tilauspaikoista. Teen etÀtöitÀ kotona, ja jos on kiire töissÀ, niin tilaan ruoan valmiina ettei tarvi ruoanlaiton takia duuneja keskeyttÀÀ. Sen kun syö sen pizzan koneen ÀÀressÀ. Ei ole ikinÀ tullut mieleenkÀÀn ettÀ siinÀ olisi mitÀÀn noloa.
Ohhoh. Ei ole terveellistÀ tuollainen. Työt pitÀisi voida keskeyttÀÀ hetkeksi ettÀ kerkeÀÀ edes syömÀÀn tai vÀhÀn pitÀmÀÀn taukoa. Jo pelkÀstÀÀn senkin takia ettÀ koneen ÀÀressÀ istuminen pitkiÀ aikoja paikallaan ei ole ihmiselle hyvÀksi.
Ei se vaan kaikissa asiantuntija-ammateissa ole aina mahdollista. MÀ olen it-alalla ja kyllÀ meillÀ painetaan projektien kriittisissÀ vaiheissa niin ettÀ ei taukoja pidetÀ ja työpÀivÀ voi venyÀ todella paljon normaalista työajasta. Ei se vÀlttÀmÀttÀ terveellistÀ ole, mutta erittÀin hyvÀ liksa kyllÀ lohduttaa palkkapÀivÀnÀ ;)
öö ei, sano vaikka ettÀ sulla nilkka paskana ja hankala hakea ruuat, kyllÀ minÀ ainakin oon tilannu itelle pizaa, mutta tilaan aina perhe kokoisen, sillÀ pÀrjÀÀ kivasti koko pÀivÀn sitten, ei sitÀ kerralla tarvia ahtaa suuhun, laitat pari palaa jÀÀkaappiin
KÀyttÀjÀ2676 kirjoitti:
EivÀtkö ihmiset jaksa itse hakea syömisiÀÀn? Kauhean mukavuudenhaluista ainakin, kun ei tarvi lÀhteÀ kotoaan 200 metrin pÀÀhÀn hakemaan pizzaa, vaikka ehtisi.
kaikilla eiole sitÀ pizeriaa kivenheiton pÀÀssÀ ihan tiedoksi, kerran kuussa yrittÀny pitÀÀ kotiinkuljetuksen ettei ihan lapasesta lÀhde, kun asuu tÀÀllÀ laitakaupungilla niin vaihtoehdot on vÀhissÀ jos syystÀ tai toisesta ei ole kÀynyt kaupassa, ettÀ nÀin
Ei ole noloa koska työllistÀt jonkun.