Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko noloa tilata kotiinkuljetuksella pizza vain itselleni

Vierailija
04.07.2017 |

🙄

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku tällaisia ihmettelee? Itse tilaaan varmaan viikoittain ainakin vain itselleni kotiin ruokaa erilaiisista tilauspaikoista. Teen etätöitä kotona, ja jos on kiire töissä, niin tilaan ruoan valmiina ettei tarvi ruoanlaiton takia duuneja keskeyttää. Sen kun syö sen pizzan koneen ääressä. Ei ole ikinä tullut mieleenkään että siinä olisi mitään noloa. 

Vierailija
22/29 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti joku tällaisia ihmettelee? Itse tilaaan varmaan viikoittain ainakin vain itselleni kotiin ruokaa erilaiisista tilauspaikoista. Teen etätöitä kotona, ja jos on kiire töissä, niin tilaan ruoan valmiina ettei tarvi ruoanlaiton takia duuneja keskeyttää. Sen kun syö sen pizzan koneen ääressä. Ei ole ikinä tullut mieleenkään että siinä olisi mitään noloa. 

Ohhoh. Ei ole terveellistä tuollainen. Työt pitäisi voida keskeyttää hetkeksi että kerkeää edes syömään tai vähän pitämään taukoa. Jo pelkästään senkin takia että koneen ääressä istuminen pitkiä aikoja paikallaan ei ole ihmiselle hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä perheellisenä toisinaan vietän aikoja itekseni kotona. Tilailen itselleni jonkun salaatin ja pitakebabin. Siinä on parin päivän ruuat, eikä mun tarvii enempää miettiä syömisiä. Netflix maraton!

24/29 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa. Mutta kaikista briljantein idea on aamuyöllä kapakasta tullessa tilata lähimmästä pizzeriasta pizza kotiinkuljetuksella ja pyytää päästä itse kyytiin pizzansa kanssa niin saa helposti hiukoruokaa ja samaan hintaan ilmaisen taksikyydin kotiin.

Meilläpäin syömälöissä iltahinnoteltukin nää kotiinkuljetukset. Aina kun satsi lähtee ulos, kuski huutaa ulkona mitä reittiä menee. En ole käyttänyt. :)

Kerran kävi niin, että oltiin tilattu perheelle ruokaa ja mies oli lähdössä iltavuoroon. Hän teki lähtöä samaan aikaan, kun ruokaa tuli. Pitsakuski kysy, että mihin oot menossa. No, juna-asemalle. Tarjos kyytiä, mies otti. Sama suunta 2 km, ehti edelliseen junaan. Ei ylimääräistä maksua. :D

Tikkurila

25/29 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset jaksa itse hakea syömisiään? Kauhean mukavuudenhaluista ainakin, kun ei tarvi lähteä kotoaan 200 metrin päähän hakemaan pizzaa, vaikka ehtisi.

Vierailija
26/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Ei ole terveellistä tuollainen. Työt pitäisi voida keskeyttää hetkeksi että kerkeää edes syömään tai vähän pitämään taukoa. Jo pelkästään senkin takia että koneen ääressä istuminen pitkiä aikoja paikallaan ei ole ihmiselle hyväksi.

Ei se vaan kaikissa asiantuntija-ammateissa ole aina mahdollista. Mä olen it-alalla ja kyllä meillä painetaan projektien kriittisissä vaiheissa niin että ei taukoja pidetä ja työpäivä voi venyä todella paljon normaalista työajasta. Ei se välttämättä terveellistä ole, mutta erittäin hyvä liksa kyllä lohduttaa palkkapäivänä ;)

Vierailija
27/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö ei, sano vaikka että sulla nilkka paskana ja hankala hakea ruuat, kyllä minä ainakin oon tilannu itelle pizaa, mutta tilaan aina perhe kokoisen, sillä pärjää kivasti koko päivän sitten, ei sitä kerralla tarvia ahtaa suuhun, laitat pari palaa jääkaappiin

Vierailija
28/29 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2676 kirjoitti:

Eivätkö ihmiset jaksa itse hakea syömisiään? Kauhean mukavuudenhaluista ainakin, kun ei tarvi lähteä kotoaan 200 metrin päähän hakemaan pizzaa, vaikka ehtisi.

kaikilla eiole sitä pizeriaa kivenheiton päässä ihan tiedoksi, kerran kuussa yrittäny pitää kotiinkuljetuksen ettei ihan lapasesta lähde, kun asuu täällä laitakaupungilla niin vaihtoehdot on vähissä jos syystä tai toisesta ei ole käynyt kaupassa, että näin

Vierailija
29/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa koska työllistät jonkun.