Mies syyttää minua alkoholistiksi, koska join juhliin tarkoitetut kuohuviinit ennen aikojaan! HUOM HUOM minua janotti eikä ollut muuta juotavaa kotona!!!
Okei maitoa oli jääkaapissa, mutta muuten kaappimme olivat aivan tyhjät..
Tulin lenkiltä koiran kanssa ja minua janotti. Etsin juotavaa, mutta löysin vain maitotölkin kaapista ja viereisessä kaapissa oli kuoharipullo.
Päätin, että juon siitä lasillisen, koska minulla oli jano...
Ja kun pullo kerta oli jo avattu niin kai minä sitten join iltäpäivän aikana loputkin eikai sitä nyt avattua pulloa enää juhliin jätetä..
Mies sai raivarin nähdessä ja sanoin, että ostan uuden, mutta mies vain kiukuttelee, että vituttaa, kun tuollainen alkkis vaimo, joka ei pysty pysymään alkoholista erossa edes arkena...
Todellinen syy oli, että minua janotti..
Mies on nyt jostain saanut päähänsä että mulla on alkoholi ongelma.. juon viikon loppusin vain aina syödessä jtn muutamia laseja viiniä...
Yleensä juon molempina iltoina muutamia olut tölkkejä .
Ja välillä arkisin otan pari kaljaa närästykseen ja aftoja ja kipeitä hampaita hoidan ottamalla pikkulasin jtn vahvempa..
Mutta nyt pääasia se, että mies väittää minua alkikkseksi!!!!
Olen sentään jo 55v joten ei ole tähän mennessäkään ongelmia niin eikai nyt enää tässä iässä!
Mitä mieltä olette?
Kommentit (32)
Porvoossa on usein tälläisiä ongelmia. Vesijohtoverkko on varsinkin vanhan kaupungin alueella niin epäluotettava että pakko pitää kuoharia varalla.
Enemmän kuulostaa miehen selitykseltä tuo. Ja enemmän naisen reagoinnilta nuo alkoholistikommentit.
No asunossa oli aika hämärää, kun ulkona oli ihan melkein pilkkopimeää huonon sään takia tänään täällä.. asunossa oli osa verhoists kiinni joten en viitsinyt yrittää päästä vesihanalle, kun minulla on huononäkö.
Taas tässä kuohari setissä oli lasit mukana..
Arvasin, että täällä ei ole ihmisillä yhtään empatiaa...
T. Ap
jassoo kirjoitti:
Vesi ei taida ollu tuttu juttu? Sehön on myrkyllistä, kannattaa varoa, ettei vahingossakaan juo. Voi hitto sä olet tyhmä.
Ps. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa juopottelu.... Kyllä sitä vielä 55-vuotiaana ehtii!
Hanavedessä on dhmo:ota. Ei ihme jos joku ei sitä halua juoda.
Vierailija kirjoitti:
No asunossa oli aika hämärää, kun ulkona oli ihan melkein pilkkopimeää huonon sään takia tänään täällä.. asunossa oli osa verhoists kiinni joten en viitsinyt yrittää päästä vesihanalle, kun minulla on huononäkö.
Taas tässä kuohari setissä oli lasit mukana..
Arvasin, että täällä ei ole ihmisillä yhtään empatiaa...T. Ap
Missä on ollut tänään pimeää???
Kumma pimeys, kun näkee kuitenkin kaataa kuoharia lasiin??
Ap taitaa laskea vain alkoholilliset juotavaksi. Onko ap se oluenlatkija, joka kökkii illat puutarhatöissä vai se läikyttävä giniharrastaja vai onko tänne palstalle pesiytynyt monta alkkismammaa?
Ei alkoholia juoda janoon.Tosin ei nyt yhden kuohuviinipullon juominenkaan suuri synti ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että jopa porvoossa on vettä hanassa,
Joo mutta Porvoossa se vesi pitää keittää ja kestää kyllä sitä jäähdytellä ja suodatella pois ne kuolleen oravan palaset.
Kyllä on normaalia juoda pari pulloa kuoharia janoon ja muutama kalja päivittäin. Ja aftat suussa on niin vitun kipeitä että niihin tarvii puoli pulloa kossua aamuin illoin.
Nipo äijä ap:lla. Pistäisin pihalle ja ostaisin tasinkorahoilla semmoisen 100-packin joka viikko! Nih!
:D
Alkoholi ei ole paras janojuoma. Kuivattaa elimistöä. Mutta hemmetin hyvä provo!
T: Keskiviivan mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei alkoholia juoda janoon.Tosin ei nyt yhden kuohuviinipullon juominenkaan suuri synti ole.
On siinä kuoharissa vettäkin.
Ihan OK provo. Toki ei kovin uskottava, mutta ei haittaa, hyvin kirjoitettu. 2.8/5
Vesi ei taida ollu tuttu juttu? Sehön on myrkyllistä, kannattaa varoa, ettei vahingossakaan juo. Voi hitto sä olet tyhmä.
Ps. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa juopottelu.... Kyllä sitä vielä 55-vuotiaana ehtii!