Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä elämänviisauksia olet oppinut kantapään kautta?

Vierailija
04.07.2017 |

-

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehet eivät huorittele.

Vierailija
22/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla ei kannata syödä seisovassa pöydässä liikaa jälkiruokaa myrskyn aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotakin vain silloin kun oikeasti tarvitset sitä.

Vierailija
24/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan luota miehiin, varsinkaan raha-asioissa. Älä anna kenenkään käyttää sinua hyväksesi, ole aina ensin itsesi puolella.

Vierailija
25/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä jotka tulevat kaikkien kanssa juttuun .

On ihmisiä jotka eivät tule kenenkään kanssa juttuun.

Välillä nämä kohtaavat keskenään ja siitä vasta tilanteita syntyy.

Vierailija
26/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt kuunnella intuitiota, eikä omaatuntoa.

Vierailija
27/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä onni on se onnen kätkeköön. - Tämä on todistettu moneen kertaan oikeaksi. Suomi on kateellisten paskojen maa.

Vierailija
28/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen että arvoni ihmisenä ei määräydy minkään ulkoisen mukaan. Ei ammatin, aseman, varallisuuden, ulkonäön, sosiaalisen verkoston yms. perusteella. Löysin sisäisen vapauden.

Sama. Löysin tuon silloin, kun menetin kaiken. Aika kauhea tapa oppia, mutta tehokas. 

Vierailija
29/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista kuinka menee sanasta sanaan, mutta vastoinkäymisten kohdatessa näkee kuka on todellinen ystävä. Todellakin. Yksi jäi, vaikka vielä muutama vuosi sitten ajattelin että minua on siunattu ihanilla ystävillä ja läheisellä siskolla. Ei se sitten ollutkaan niin. Nyt 1,5 vuotta myöhemmin ymmärrän että se en ollutkaan minä joka tässä kuitenkaan mitään hävisi..

Tarkennukseksi muuten kerrottakoon että se sisko siis ei ollut se joka jäi, päinvastoin. Käänsi selkänsä ensimmäisenä.

Vierailija
30/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikalla sanotaan tehtävien kohdalla että valta pitää ottaa, vaihda työpaikkaa, koska kun otat valtaa, astut kuitenkin jonkun varpaille / organisaatio ei ole valmis muuttumaan / päälliköt eivät ole valmiita muuttamaan mitään ja saat paskaa niskaan.

Sarkasmi on taiteenlaji jota kaikki eivät ymmärrä.

Työstä saa rahaa, plussaa on, jos se on kivaa. Älä määritä itseäsi työn kautta.

Vierailija
31/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä asioita viime tippaan, ja jätä aina asioiden tekemiseen (reilusti) enemmän aikaa kuin luulet tarvitsevasi. Olen aina ollut tunnollinen ja tehnyt hommat ajallaan, mutta aiheuttanut itse itselleni liikaa stressiä ja kirjaimellisesti unettomia öitä sillä "kyllähän mulla on vielä aikaa"-lykkäämisellä.

Myös ihan konkreettinen juttu kuin että kannattaa oikeasti mennä ajoissa nukkumaan ainakin suurimpana osana arkipäiviä on tällaiselle yökukkujalle ollut hankala oppia. Kai se ikä on tehnyt tehtävänsä, unettomat yöt painaa raskaammin kuin nuorena. Juhlissakaan ei tarvitse keikkua tappiin asti, mikä mullistava ajatus :D

Vierailija
32/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue enemmän, luulet vähemmän.

Vierailija
33/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työhaastattelussa esimies sanoo "me otetaan täällä susta kaikki irti!"--

niin juokse.

Vierailija
34/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden euron 'ihan kivasta' kirppariostoksesta on yllättävän vaikea luopua, vaikka en ole sitä koskaan käyttänyt ja tuskin käytänkään. Siksi en osta enää mitään 'ihan kivaa' ja 'onpa halpaa'. Ostan vain sellaista, mitä haluan niin paljon, että olen valmis maksamaan enemmänkin.

Ja aika pienituloinen siis olen.

Vierailija
35/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi aidosti luoda ihmissuhdetta, jos pelkäät jatkuvasti, mitä tämä ihminen sinusta ajattelee.

Vierailija
36/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kengät yhtään hankaa/puristaa/lonksuu kaupassa, ne hankaa/puristaa/lonksuu aina. Niistä ei tule koskaan sopivia, ja ne kannattaa jättää kauppaan.

Ei kannata uskoa myyjää joka sanoo että nahka antaa myöten, tai suosittelee ratkaisuksi pohjallisia.

Vierailija
37/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvallakin voi saada todella hyvää, kun tietää mitä tarvitsee ja mistä kannattaa etsiä.

Kallis brändi ei välttämättä  ole tae laadusta tai siitä, että se (hintava merkkituote) on käyttötarkoitukseen paras mahdollinen valinta. Kyllä ammattimies tietää.

Vierailija
38/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pinnallisia eivätkä pidä mukavista miehistä

Vierailija
39/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äiti/isä on kiltti myös muiden lapsille.

Vierailija
40/82 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö pettää, kaikkein rehellisimmän näköiseen mukavaan kaveriin luota vähiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi