Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun poikaystävä tekee näin?

Vierailija
04.07.2017 |

Poikaystävä ihan yhtäkkiä n. viikko sitten alkoi käyttäytyä mua kohtaan tosi välinpitämättömästi.
Ollaan etäsuhteessa ja pystytään näkemään vain viikonloppuisin. Viime viikosta alkaen poikaystävä ei kysellyt multa kuulumisia tai mitään. vastaili mun viesteihin tosi lyhyesti. viikonloppuna ei nähty toisiamme ollenkaan. Sunnuntaina kysyin mitä oli tehnyt, kuulemma kotona kattonut pari leffaa, käynyt jossain yms. Multa ei kysynyt mitään.

Jos kysyn esim. miten päivä meni, vastaa tosi lyhyesti, eikä jatka keskustelua ollenkaan tai kysy multa takaisin mitään.

Tuntuu niin pahalta että toimii näin.. selvästi on johonkin asiaan mussa/meidän suhteessa turhautunut tms. mutta miksei sano sitä vaan käyttäytyy näin ikävästi mua kohtaan :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt tiukemman toosan. 

Vierailija
2/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut toiseen, lähempänä asuvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten ja miksi tämmöinen alkoi niin yhtäkkiä.. viime viikon alussa. Sitä ennen oli ollut täysin normi ihana oma itsensä mua kohtaan.

Olen tässä yrittänyt vaan ajatella että ehkä on ollut kiire tai sitten kertoo mulle itse mikä on, ilman että kokee että painostaisin.

Nyt en enää kuitenkaa jaksa odottaa, tuntuu että se voi jatkaa tätä kylmyyttä vaikka loputtomiin.

Joku viesti mun täytyy sille tästä aiheesta nyt väsätä.

Satuttaa. :( En tiedä, miten hän edes kykenee toimimaan näin..

Vierailija
4/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä näillä viesteillä haen, vertaistukea, mielipiteitä. :(

Tää käyttäytyminen tuntuu niin oudolta, kun en nää siihen mitään syytä ja alkoi niin äkkiä.

ap

Vierailija
5/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellainen tuli mieleen, että oletko kysynyt pojalta onko hänellä kaikki hyvin?

Mistä ihmeestä täällä kukaan voi tietää mikä on...

Vierailija
6/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ootte ollu yhdessä ja minkä ikäisiä olette? Asia tuskin ratkeaa muuten kuin kysymällä ja puhumalla suoraan.

Tsemppiä.

Vierailija
7/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä, selkeesti jokin vaivaa poikaystävää. Ei taida muuten asia selvitä. Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä ! :) yhdessä ollaan oltu vajaa vuosi.

laitoin poikaystävälle juuri viestiä että missä mennään. Jännittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä