Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että jos minulle jää synnytyksen jälkeen "reppu" niin hän jättää

Vierailija
04.07.2017 |

Ei kuulemma ala odottamaan vuotta että treenaan mahan timmiksi. Nyt rv 16 menossa että helvetin hieno tilanne stressata asiasta jo nyt...

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen kusipäisyys tulee oikeasti ilmi vasta kun nainen on raskaana, on muutettu yhteen tai menty naimisiin. Eli kun nainen on nalkissa eikä pääsekään enää niin helposti pakenemaan... Turhaan syyllistätte apta.

Jep! Mun mies petti ekakerran (tai ainakin jäi kiinni) vasta kun odotin esikoistamme. Tiesi että olen tällainen vässykkä, joka ei "kehtaa" erota puolivuotta häiden jälkeen kun toivottu lapsi on juuri saanut alkunsa. Hetken ajattelin että hänelle iski vain joku kriisi, mutta taisikin olla oma luonne mikä sieltä puski esiin. Edelleen säännöllisin väliajoin muistuttaa kuinka kelvoton olen ja kahden synnytyksen jälkeen myös löysä. Tasaisin väliajoin myös häviää ennalta varoittamatta "työreissuun", josta palaa väsyneenä kun meni niin myöhään... hauskaa tässä on myös se, että miehen mielestä meillä menee oikein hyvin ja jatkuvasti hän yrittää sitouttaa minua esim isompaan asuntolainaan jne, ilmeisesti saadakseen painavamman pallon mun jalkaan. Tosin pitäisi ehkä epäillä miehen muistia, kun saattaa väittää esimerkiksi ettei ole sanonut jotain mitä on. Siis on sellainen, että vaikka näkisin hänet panemassa vierasta niin ei varmasti myöntäisi mitään tai ainakin tilanne olisi vain väärinymmärrys. Ja mitään pettämiseen viittaavaa saatikka mun haukkumista tai lyttäämistä ei ollut kyllä näkyvillä ennen naimisiinmenoa ja perheen perustamista. Että onhan näitä kultakimpaleita! Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu kun erotaan, koska nyt ulospäin on tosi tärkeää näyttää onnelliselta perheeltä. Ehkä erokin on sitten vain väärinymmärrys tai sitten saan kuulla tarinoita siitä miten minä olin kaiken pahan alku...

Onhan ero viereillä, onhan? Älä jää tuohon suhteeseen, lähde!

Vierailija
82/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän miestä. Sellainen raskaudesta jäänyt löysä nahkareppu on aikamoinen turn-off. Tosin miehen pitäisi tietää, että sellainen on aina mahdollinen ja ettei se välttämättä lähde treenaamalla.

Onneksi lapsia ei tarvitse hankkia ollenkaan, jos ei halua. :)

Aivan. Herää vaan kysymys, että kuka hullu sutkin on menny hankkimaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni nainen vaan saa itsensä timmiin synnytyksen jälkeen. Eivät selittele vaan tekevät asialle jotain. Turha selitellä kaikilla ihme jutuilla. Ai niin av:lla mammoilla on aina joku erityisasia miksi ei onnistu pitämään itseään kunnossa:)

Kukaan ei ole sanonut että ap ei aio kuntoilla ja pudottaa raskauskiloja. Kyse oli siitä että mies luulee että voi sanella millä aikataululla tämä tapahtuu (vrt. sitten kun lääkäri samoo että on turvallista aloittaa kuntoilu) Kyllä se on nainen (aikuinen ihminen) itse joka päättää omasta kuntoilustaan. Ja kaikki tämähän pitäisi miehestä varmasti tehdä vauva kainalossa koska miehen vapaa-aika kuuluu tietty jatkossakin vain hänelle eikä voi hoitaa omaa lastaan kun nainen miehen vaatimuksesta kuntoilee.

Vierailija
84/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mistäs noista miehistä tietää ennenkuin on tosi kyseessä. 

Vierailija
85/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plastiikkakirurgi sanoi, että siitä ei jumpalla pääse eroon. Syynä on sivusuunnassa erilleen menneet vatsalihakset, joita ei pysty lähentämään paikoilleen kuin kirurgisesti.

Palautuminen kestää ja itse 3lasta synnyttäneenä olen jokaiselta vuoden päästä ollut aivan yhtä timmi kuin ennen raskautta.

Vierailija
86/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä moni nainen vaan saa itsensä timmiin synnytyksen jälkeen. Eivät selittele vaan tekevät asialle jotain. Turha selitellä kaikilla ihme jutuilla. Ai niin av:lla mammoilla on aina joku erityisasia miksi ei onnistu pitämään itseään kunnossa:)

Aika moni mies kerää lisää painoa vaimon raskausaikana vaikkei heillä ole siihen mitään syytä. Kummasti ne kilot myös jäävät. Miehet eivät edes selittele, miksi eivät laihduta niitä pois.

Vierailija
87/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ihan varmasti.

88/95 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijän aiot vielä pitää, niinkysyppä mitä sinä saat vastineeksi siitä että pidät itsesi kunnon milf:nä. Yksipuoliset vaatimukset on kohtuuttomia.

Vierailija
89/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jättänyt häntä? Etkö arvosta itseäsi pätkääkään?

Vierailija
90/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iske pöytään oma valttikorttisi: lupaa jättää hänet heti, jos miehen lompsa alkaa vähänkin roikkua.

Mies tietää jo valmiiksi, että niin käy. Jos rikkaalta mieheltä lähtee varat, lähtee vaimokin.

Vierailija
91/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti!

Mä sanosin jo tossa vaiheessa, että sulla on kaksi viikkoa taas aikaa hävittää toi asennevamma, tai mä lemppaan sut, en ala koko raskausaika odottelemaan sen häviämistä.

Jos tilanne on jo nyt tollanen, niin saat kyllä odottaa aikamoista vaatimuslistaa lapsen synnyttyä. Ei tule kolli kestämään lapsiperhe arkea, jos nyt on jo ongelmana mahasi kiinteytyminen.

Vierailija
92/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessäsi on ehdottomasti vastuullista aikuista isäainesta,melkeinpä voisin väittää että on oikein "unelmien herrasmies!! Kannattaa yrittää kaikkensa hänen eteen!! : D : D

Vierailija
93/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööriterapeutti kirjoitti:

Jos äijän aiot vielä pitää, niinkysyppä mitä sinä saat vastineeksi siitä että pidät itsesi kunnon milf:nä. Yksipuoliset vaatimukset on kohtuuttomia.

Näin on! Yksipuoliset vaatimukset on kohtuuttomia, eivätkä kuulu mihinkään suhteeseen. Ap, voit sanoa hänelle, että jos hänelle tulee pömppömaha, niin jätät hänet.

Mutta noin yleisesti itsestä huolehtiminen kuuluu molempien velvollisuuksiin, jotta voitte nauttia terveinä yhteiselostanne vaikka hamaan hautaan saakka. Harrastatte liikuntaa yhdessä ja erikseen, katsotte, mitä suuhunne laitatte ja hoidatte terveyttä uhkaavat ongelmat pois (oli se sitten vaarallinen luomi tai kerääntyneet kilot.

Vierailija
94/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua uskoa että tämä aloitus on totta, mutta jos on, niin olen huolissani siitä onko ap kovinkin alistettu heidän suhteessaan.

Tarkoitan siis sitä että alistuuko miehen vaatimuksiin hiljaa huonommuutta tuntien vai osaako laittaa vastaan tuollaiselle p*aläjälle. Esim vaatia miestä hoitamaan omaa lastaan.

Suositan jopa laittamaan miehen kokonaan pellolle, kyllä mä luulen ettei tosta suhteesta tuu yhtään mitään.

Aavistan myös ettei miekkosesta ole yhtään mitään apua niin vauvan- kuin kodinhoidossakaan. Ap sitten joutuu parin tunnin unilla viikossa kuuntelemaan kuittailua läskeistään ja että ei saa peppuaan lenkille ja kodin sotkuista ja siitä kuinka voileipä ei ole valmiina eikä typerä akka ollut ovella kontillaan ottamassa miestään vastaan stay-upeissa ottaakseen Luomakunnan Kruunulta suikkiin ja sitten palvellakseen tätä.

No vähän korostettua mutta ehkä pointtini tuli selväksi.

Vierailija
95/95 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden liikakilot hyi yöks! ei kyllä nabaa semmonen emäntä jolla rasvamakkarat roikkuu ja väliliha räjähtää synnyttäessä, joku roti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi