Mies sanoi että jos minulle jää synnytyksen jälkeen "reppu" niin hän jättää
Ei kuulemma ala odottamaan vuotta että treenaan mahan timmiksi. Nyt rv 16 menossa että helvetin hieno tilanne stressata asiasta jo nyt...
Kommentit (95)
Alkaisin katsella uutta asuntoa ja jättäisin miehen. Elarit kyllä lypsäisin. Onko ollut mitään viitteitä tuollaisesta aiemmin vai tuliko aivan puskista? Aikamoista kiristämistä, ei vatsalihasten palautumista voi mitenkään nopeutta eikä voi tietää kuinka paha erkauma jää vasta kuin synnytyksen jälkeen. Ja entä jos synnytyksessä tulee jotain komplikaatioita ja joudutkin olemaan pitkään sairaalahoidossa tai vuodelevossa? Ja entä jos lapsi joutuu olemaan pitkään sairaalassa? Sen lisäksi nahka voi jäädä aina venyneeksi vaikka kuinka treenaisi.
Miehellä ei selvästikään ole arvojärjestys kunnossa ja ei kannata tuollaiseen haaskata enää yhtään enempää aikaa. Löydät kyllä paremmankin ja jos et, niin todennäköisesti olette silti lapsen kanssa keskenänne onnellisempia kuin tuon miehen kanssa. Ei ole lapsellekaan tervettä saada tuollaista parisuhdemallia missä kaikki perustuu vain ulkoisiin vaatimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitten varmaan maksaa ne kauneusleikkaukset, ja hoitaa vauvan, niin että nainen ehtii treenata ja huolehtia kropastaan..?
EHTII huolehtia kropastaan? Sori vaan mammat, mutta suurin syy siihen ylipainoon on se, mitä suustaan alas laittaa. Ihan hyvin ehtii syödä terveellisesti vauvan kanssa ja siihen vaunulenkit päälle, niin hyvä tulee.
Ei nuo asiat ole niin yksinkertaisia. Itse lihoin kummallakin äitiyslomalla siitä, mitä painoin synnytyksen jälkeen. Olisihan sitä joo aikaa ollut puputtaa salaattia ja vaunuilla... Mutta vaunuilu ei kiinnosta liikuntamuotona ja olin enimmäkseen tosi väsynyt. Vähäinen uni ja tietynlainen uupumus vauva-arkeen -> liikunta jää vähiin ja syöminen menee naposteluksi. Lisäksi vähäinen unihan todistetusti lihottaa. Jotenkin vaan elämä oli mössöä, jossa liikkuu verkkareissa, vetelehtii ja käy jääkaapilla. Monet muut on pirteämpiä äitiyslomalla, mutta itse olin aika väsähtänyt ja mies oli töissä aina.
Tee itsellesi palvelus ja pakkaa tavarasi ja jätä tuollainen mies. Kannat hänen lastaan 9kk ja synnytät ja sitten aletaan asettamaan ehtoja laihtumiselle. Jos olisi minun mieheni niin voisi samantien etsiä itselleen jonkun toisen naisen alistettavaksi. Mitä jos saatte tyttären? Opetaako pienelle tytöllesi myös että vain painolla on merkitystä?
mielestäni on hyvä että mies sanoo suoraan. Liian moni nainen antaa itsensä rupsahtaa lasten jälkeen. Hyi v kyllä oksettas kattoo jtn rumaa ja lihavaa vielä seuraavat 50v. Miehen on kyllä itsekin otettava vastuu ja hoidettava lasta niin että nainen voin kuntoilla
Tuollainen mies END. jos minulle olisi mies sanonut samoin olisimme jo erillämme. Muista kunnioittaa itseäsi:))
Tuommoinen mies voi läpikäydä monta naista ja avioliittoakin. On aluksi ihana ja saa naisen tuntemaan itsensä kauniiksi ja kehuu. Kaikki naiset haluavat heti naimisiin ja lapsia hänen kanssaan ja luulevat aluksi täydelliseksi ihannemieheksi. Sitten mies pettyy, että tämänkin nainen oli "huono" ja päättelee, että ansaitsee paremman. Niinpä erotaan ja kierros käynnistyy uudestaan. Parille naiselle kun tekee niitäå lapsia ja eroaa ja joutuu maksamaan elareita, niin kohta on mies köyhä kuin kirkonrotta. Siinä vaiheessa ei olekaan enää valtava menekki parisuhdemarkkinoilla, kun on takana kariutuneita liittoja ja lapsia usean eri naisen kanssa ja pitää ottaa pikavippejä, jotta saa ruokaa elääkseen. Tunnen tällaisen miehen oikeasti elävästä elämästä.
Eikö tosiaan tämän miehen idioottimaisuus ole tullut ilmi jo ennen kuin päätitte perustaa yhdessä perheen? Ei ole mahdollista jos mies on noin pinnallinen mulkku, ettei muka olisi ollut jotain viitteitä siitä jo alusta alkaen.
Kaikkea tekin uskotte. Ihan selvä provo. Haloo.
Monen miehen kusipäisyys tulee oikeasti ilmi vasta kun nainen on raskaana, on muutettu yhteen tai menty naimisiin. Eli kun nainen on nalkissa eikä pääsekään enää niin helposti pakenemaan... Turhaan syyllistätte apta.
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen kusipäisyys tulee oikeasti ilmi vasta kun nainen on raskaana, on muutettu yhteen tai menty naimisiin. Eli kun nainen on nalkissa eikä pääsekään enää niin helposti pakenemaan... Turhaan syyllistätte apta.
Tämä on muuten surullisen totta.
Sama kyllä koskee naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöinen mies päättelee, että vika on naisessa, kun se ei pysykään täydellisen näköisenä ja oloisena ihannekumppanina ajan ja lastensaamisen myötä. Koska hän pitää itseään lähes täydellisenä, niin hän arvelee ansaitsevansa parempaa. Ja alkaa etsiä "ehjää" oikeanlaista naista, kun on päättänyt nyksän olevan "rikki" ja vääränlaineen. Hän ei näe naisia ihmisinä vaan ikäänkuin tuotteina, jotka ovat hyviä tai huonoja. ja voi häntä parkaa, kun niin hyvälle miehelle aina osuu niita "huonoja". Aluksi huijaavat olevansa hyviä ja muuttuvatkin sitten huonoiksi. Yleensä "muutos" tapahtuu jonkin elämänmuutoksen seurauksena, kuten yhteenmuutto, häät, lapsensyntymä. Todellisuudessa se nainen voi olla koko ajan aivan samanlainen, se muutos tapahtuu miehen päässä. Hän on kasvanuut ajattelemaan, että esim tyttöystävät ovat tietynlaisia ja vaimoot ja äidit tietynlaisia. Niinpä tyttöystävän siirtyessä toiseen kategoriaan, hän alkaa mielessään nähdä hänet toisenlaisena. Siihen ei voi vaikuttaa ulkopuolelta mitenkään, terapia voi auttaa, jos mies itse tunnistaa ongelmansa. Luultavasti ei ikinä opi tunnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jep! Mun mies petti ekakerran (tai ainakin jäi kiinni) vasta kun odotin esikoistamme. Tiesi että olen tällainen vässykkä, joka ei "kehtaa" erota puolivuotta häiden jälkeen kun toivottu lapsi on juuri saanut alkunsa. Hetken ajattelin että hänelle iski vain joku kriisi, mutta taisikin olla oma luonne mikä sieltä puski esiin. Edelleen säännöllisin väliajoin muistuttaa kuinka kelvoton olen ja kahden synnytyksen jälkeen myös löysä. Tasaisin väliajoin myös häviää ennalta varoittamatta "työreissuun", josta palaa väsyneenä kun meni niin myöhään... hauskaa tässä on myös se, että miehen mielestä meillä menee oikein hyvin ja jatkuvasti hän yrittää sitouttaa minua esim isompaan asuntolainaan jne, ilmeisesti saadakseen painavamman pallon mun jalkaan. Tosin pitäisi ehkä epäillä miehen muistia, kun saattaa väittää esimerkiksi ettei ole sanonut jotain mitä on. Siis on sellainen, että vaikka näkisin hänet panemassa vierasta niin ei varmasti myöntäisi mitään tai ainakin tilanne olisi vain väärinymmärrys. Ja mitään pettämiseen viittaavaa saatikka mun haukkumista tai lyttäämistä ei ollut kyllä näkyvillä ennen naimisiinmenoa ja perheen perustamista. Että onhan näitä kultakimpaleita! Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu kun erotaan, koska nyt ulospäin on tosi tärkeää näyttää onnelliselta perheeltä. Ehkä erokin on sitten vain väärinymmärrys tai sitten saan kuulla tarinoita siitä miten minä olin kaiken pahan alku...
Jätä se idiootti jo nyt. Eihän tuolla ole mitään taitoa lasta kasvattaa, kun ei osaa edes sinua kohdella, kuin ihmistä. Edes vihamiehelleni en noin sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
mielestäni on hyvä että mies sanoo suoraan. Liian moni nainen antaa itsensä rupsahtaa lasten jälkeen. Hyi v kyllä oksettas kattoo jtn rumaa ja lihavaa vielä seuraavat 50v. Miehen on kyllä itsekin otettava vastuu ja hoidettava lasta niin että nainen voin kuntoilla
Voi lapsukainen, tässä sinulle vinkki: älä perusta parisuhdetta vaan toisen ulkonäön varaan. Se voit olla sinäkin, jonka ulkonäkö muuttuu oksettavaksi.
Itsehän juuri halusit koulukiusaajapsykopaatin mieheksesi. Miksi olet yllättynyt, kun hän ajattelee ja käyttäytyy perusluonteensa mukaisesti?
Jos aiot tuollaseen uhkailuun alistua (minä en alistuis) niin sano nyt ainakin miehelle, että jos hänellä kasvaa vatsakumpu tai muuten rupsahtaa niin sitten saa lähteä!
Kyllä moni nainen vaan saa itsensä timmiin synnytyksen jälkeen. Eivät selittele vaan tekevät asialle jotain. Turha selitellä kaikilla ihme jutuilla. Ai niin av:lla mammoilla on aina joku erityisasia miksi ei onnistu pitämään itseään kunnossa:)
jätä se mulkku ja tee abortti ja lähe bilettää
Raskausajan painonnousuun ei paljon pääse vaikuttamaan. Se on jokaisella yksilöllistä. Minä en rajoittanut syömisiäni mitenkään ja silti meni synnytyksen jälkeen miinuksen puolelle. Ja synnytyksen jälkeen ei heti saa alkaa treenailemaan vatsalihaksia ellei halua kohdunlaskeumaa. Taitaa olla miehille outoja juttuja nämä :(