Mies sanoi että jos minulle jää synnytyksen jälkeen "reppu" niin hän jättää
Ei kuulemma ala odottamaan vuotta että treenaan mahan timmiksi. Nyt rv 16 menossa että helvetin hieno tilanne stressata asiasta jo nyt...
Kommentit (95)
Paree sanoa sille ukolle että alkaa säästämään, jotta voi maksaa sulle korjausleikkaukset. Suomessa, ei Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano sille että "tossa on viis hirttä poikki, ala vaan pakata jo omaa reppuasi ja kävellä, katso mä en tarvitse tunnepuolia idiootteja lapseni isäksi. Vilkaiset sitten mennessäsi peiliin, että onko siellä mahdollisesti fyysisesti ihan täydellinen ihminen, mutta muuten ihan tyhjäpää?"
Mulle ei ole ikinä kommentoitu mitään tuollaista. Olen saanut miehelleni neljä lasta.
En veikkaa suhteellenne pitkää tulevaisuutta, jos se perustuu pelkästään ulkonäön ihailuun.
Oletkohan nyt VÄHÄN puolueellinen? Ei lisääntyjä voi tajuta, kuinka ällöttävä tuollainen etureppu on. Se on raskauden ja synnytyksen merkkinä paljon inhottavampi kuin lievä ylipaino.
Ja sinä et tajua kuinka paljon se mitä ihminen suustaan päästää, vaikuttaa hänen omaan viehättävyyteensä..
Se reppu voi jäädä ihan laihallekin...
T: aina ollut alipainoinen ja olen edelleen, mutta sillä repulla...
Vatsanahkaa ei voi treenata kiinteämmäksi, eikö mies tällaista perusasiaa ymmärrä?
ihan kohtuullinen vaatimus kun kattoo suomalaisia mammoja :D vauva painaa sen 5 kiloa mutta painoa on kertynyt 40 kiloa :D seems legit
Miehissä on. Eräs tuttu nainen jätettiin 14 vuoden avioliiton jälkeen siksi, että "et riitä mulle ulkoisesti". Mies sanoi (mikä on totuus), että nainen on mukava, ystävällinen, hauska, ahkera jne. Mutta ulkonäkö alkoi siis tökkiä 14 vuoden jälkeen. On totta, että nainen on tosi vaatimaton ulkoisesti, sellainen harmaavarpunen. Ei kyllä ollut lihonut juuri lainkaan suhteen alusta ja samalta tuo on aina näyttänyt. Luulin, että siinä tutustumisvaiheessa tuo ulkonäkö on ensimmäinen juttu/este, mutta sen ylittämisen jälkeen muut pirteet nousee kärkeen. Voitte kuvitella, mitä tuo teki itsetunnolle....
Mies sitten varmaan maksaa ne kauneusleikkaukset, ja hoitaa vauvan, niin että nainen ehtii treenata ja huolehtia kropastaan..?
Mitäköhän tapahtuu, jos:
- ap sairastuu rintasyöpään ja rinta poistetaan?
- ap joutuu auto-onnettonuuteen, loukkaa selkänsä ja joutuu pyörätuoliin?
... tuskin suhde kestää, jos se voi kaatua roikkuvaan mahanahkaan!
Se ei muuten lähde piis, vaikka vatsalihaksia treenaisi 24h/vrk.
T. 40+ treenaava reppunainen ;-)
Jos ette ole naimisissa,muuta eri osoitteeseen kirjoille, niin saat automaattisesti yksinhuoltajuuden.
Ala valmistella eroa käytännössä muuten. Kerää rahaa omalle tilille ja erilaista tavaraa ja vaatetta yms itsellesi ja lapselle. Tee kähtö niin helpoksi, että kynnys lähteä madaltuu ratkaisevasti, kun tarve tulee kovaksi. Ja huolehdi tukiverkoista, ettet jää yksin lapsen kanssa.
Tuo mies ei tule osallistumaan mitenkään vauvan ja kodin hoitoon vaan on lisätaakka sinulle vastimuksineen ja vihamielisellä asenteellaan.
Se "reppu" johtuu kudosten venymisestä. Siis ihon ja limakakvojen venymisestä. Ihmisen yksilöllisestä kudostyypistä riippuu, että palautuuko se ollenkaan. Minulla ei palautunut ja menin ihan.plastiikkakirurgille kysymään neuvoa. Hän sanoi, ettei jumppa auta mitään siihen, koska vatsan limakalvoja ei voi jumpata ja ne ovat ne venyneet. Vain iso leikkaus auttaisi ja siitä jäisi näkyvä arpi kyljestä kylkeen. En sitten mennyt sellaiseen, yllättäen...
Vierailija kirjoitti:
Mies sitten varmaan maksaa ne kauneusleikkaukset, ja hoitaa vauvan, niin että nainen ehtii treenata ja huolehtia kropastaan..?
EHTII huolehtia kropastaan? Sori vaan mammat, mutta suurin syy siihen ylipainoon on se, mitä suustaan alas laittaa. Ihan hyvin ehtii syödä terveellisesti vauvan kanssa ja siihen vaunulenkit päälle, niin hyvä tulee.
Vieläkö ennättää tehdä abortin? Ei kannattais noita miehen geenejä siirtää jälkikasvulle
Jos on totta, niin jätä se itse ja heti.
Tai realistisemmin: anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja keskity vauvan ja omaan hyvinvointiisi. Miehesi on kusipää ja jättää jos jättää. Älä laske mitään hänen varaansa mutta ota irti se mitä saat.
Älä ainakaan ala epätoivon vimmalla treenaamaan vatsoja ennenkuin erkauma on palautunut!
Jättämisellä uhkaileva kuspää kannattaa jättää itse ensin. Mahdollisimman pian.
Älä ap murehdi. Ainakin itselläni vatsa palautui ihan ok samoin rinnat. Kaksi lasta ovat nyt teini-ikäisiä. Ilkeä ja epäluotettava mies kyllä vaihtui parempaan jo vuosia sitten.
Plastiikkakirurgi sanoi, että siitä ei jumpalla pääse eroon. Syynä on sivusuunnassa erilleen menneet vatsalihakset, joita ei pysty lähentämään paikoilleen kuin kirurgisesti.
Tässä on nyt muustakin kyse kuin eturepusta. Miehellä on ongelma omassa äitisuhteessa, eikä tätä pysty käsittelemään. Pelkää piilotajuisesti näkevänsä oman äitinsä ennen yhdyntää, kun vauva on syntynyt. Siitä kertoo tuo vatsafiksaatio. Sama vatsanahkafiksaatio on joillakin lapsillakin, ovat läpsytelleet tai kietoutuneet äidin pehmeään löllyvään äiti-vatsaan, mutta tulleet karkoitetuksi sieltä karusti jossain vaiheessa joko äidin tai isän - tai äidin uuden miehen puolesta. Voi liittyä myös tissittelytraumaumaan, nämä miehet ovat järjestäen myös jotain addikteja, kuka alkoholiin, kuka nettiin tai mihinkin hedonismiin.
Homma siis yksinkertaisesti. Mies ei pysty lähestymään naisen pimppiä, jos sen yläpuolla on vatsa, joka muistuttaa Vauvasta. Vatsa pois! Pimppi vain minulle! Kaikki erillään, kaikki ennallaan! Oman lapsen odotus laukaisee nämä varhaiset teemat, kaiken, mikä on jäänyt täysin kesken perustoiltaan. Melko kypsien ihmisten keskeneräiset teemat ovat vähän kypsemmästä leikki-iästä, mutta ap:n mies on ihan alkulähteillä. Vauvamies.
Vierailija kirjoitti:
Plastiikkakirurgi sanoi, että siitä ei jumpalla pääse eroon. Syynä on sivusuunnassa erilleen menneet vatsalihakset, joita ei pysty lähentämään paikoilleen kuin kirurgisesti.
Lisään, että tämä tapahtuu joillekin satunnaisesti ja siihen ei pysty tekemään mitään estääkseen
Oletkohan nyt VÄHÄN puolueellinen? Ei lisääntyjä voi tajuta, kuinka ällöttävä tuollainen etureppu on. Se on raskauden ja synnytyksen merkkinä paljon inhottavampi kuin lievä ylipaino.