Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla suunniteltu sektio! Kerroitteko etukateen paivamaaran perheellenne, sukulaisille ja ystaville vai piditteko syntymapaivan yllatyksena?

Vierailija
30.03.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä alakauttakaan tiedetä milloin vauva syntyy, ja oli ihanampaa saada laittaa se viesti, et nyt on laps syntyny ko että satelee niitä onnitteluja ennenkuin on edes syntyny... Saati sitten puheluita ennen aikojaan että mikäs on vointi ja plaa plaaa...

Vierailija
2/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tullut mieleenkään miksi olisi salailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lapsensa nimeä ennen ristiäisiä

-raskaudesta ennen ensimmäistä ultraa

-että aikovat mennä naimisiin pienin menoin

Meitä on moneen junaan. Minä kertoisin/olen kertonut kaikki tällaiset asiat läheisilleni! :)

Vierailija
4/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen toiveesta.. itse niinkin olisin halunnut hehkuttaa, mutta kunnioitin toisen toivetta.

Vierailija
5/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi minuakin tietää useamman mietteitä tästä, kun itsekin aihetta pohdiskellut

6

Vierailija
6/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme tietää sektiopäivän 5vrk ennemmin ja kerroimme molempien vanhemmille sekä omille siskoilleni (ja esikoiselle tietysti sektioaamuna). Pyysimme, etteivät kertoisi muille etukäteen, koska en halunnut kamalaa puhelutulvaa tyylin " miltä nyt tuntuu, jännittääkö, pärjäätkö varmasti.." Sektioaamuna saivat sitten kertoa, että salissa ollaan parhaillaan.. Ja itse ilmoittelimme heti lasten synnyttyä.

Vierailija
8/13 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuis kävikään... Äidin sisko oli aamupäivällä soitellut muuten vaan ja äitini oli lipsauttanut, että nyt sitä POIKAA leikataan ulos. Tiesivät siis, että vauva on poika ja möläytti senkin, tosin lapsi kerkes jo maailmaan ennen tuota puhelua, mutta siihen mennessä emme olleet ilmoittaneet asiasta edes vanhemmillenikaan. Tälleen meillä.

Vierailija
9/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit alkoi sitten soitella tsemppaussoittoja edellisenä päivänä oikein ruuhkaksi asti. Oltiin pojan kanssa kotiuduttu edellisenä päivänä, enkä tosiaan olisi jaksanut olla puhelimessa koko aikaa. No saatiinhan olla rauhassa synnytyssairaalassa, kun kaikki luuli että olen vielä kotona.

En taida kertoa seuraavalla kerralla.

Vierailija
10/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vaan kaikessa hiljaisuudessa sairaalaan ja mies ainoastaan tiesi ja tietty jännitti!

Vierailija
11/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun leikkauspaivä oli vain muutaman päivän päästä laskettua aikaa. Tosin muistutin, että saattaahan sitä ennenkin alkaa syntymään.

Vierailija
12/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Eli en luota siihenkään...lähti tuleen aikaisemmin...

Vierailija
13/13 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse en kertoisi tarkkaa leikkauspäivää etukäteen.