Selvisipä sitten, miksi " ihana mies" oli pysynyt sinkkuna. Perhana miten petetty olo!
Erosin 5v sitten ja olen sen jälkeen deittaillut jonkin verran. Tammikuussa löysin treffipalstalta samassa kaupungissa asuvan, kolmekymppisen miehen ja yhden illan viesteteltyämme sovimme treffit seuraavalle päivälle. Mies vaikutti täysin fiksulta ja normaalilta, kertoi avoliittonsa karituneen pari vuotta aikaisemmin , olevansa lapseton ja toistaiseksi työtön. Aloimme tapailla ja mies tutustui myös 11-vuotiaaseen poikaani hyväksyen tämän täysin, emme aikoneet hosua mutta puhuimme välillä yhteenmuuttamisesta ja käytännössä mies asuikin luonani .Miehen koti on levoton kerrostalo, minä asun rauhallisessa rivarissa ja mies vietti paljon luona aikaa katsoen leffoja ym.
Sitten se alkoi: "kun mulla ei nyt oo rahaa" "en saanutkaan tänään rahoja, en tiedä mitä.." Mies valitteli jatkuvasti rahapulaansa ja minä ostin meille ruuat, tilasin miehelle osamaksulla kengät samalla kun itselleni vaatteita . Hälytyskelloni alklivat soida, kun miehellä oli postissa paketti jossa oli tatuointivälineet ja minun olisi pitänyt hakea tämä ,en suostunut mutta kohta huomasin että meille oli tilattu Tekniikan maailma ja maksajaksi merkitty.. minä! Mies selitteli lehtitilausta "sekaannuksella" ja väitti tatuointitarvikkeiden myyjän "huijanneen" häntä hinnassa "Ei niiden pitänyt maksaa kahtasataa! Mies alkoi olla ärtyisä ja viettää yhä enemmän aikaa luonani, ei kuitenkaan siivonnut tai tehnyt ruokaa lukuunottamatta jotain ranskalaisia uunissa. Ja kalja maistui.
Vappuaattona poikani oli isällään ja läksin kaverin tupareihin, kesken illan tämä mies soitti ja itki että tappaa itsensä. Kun lupasin tulla kohtapuolin hänen asunnolleen juttelemaan kuului vaatimus "eikun nyt ! ja tuo kebab". Tässä vaiheessa päätin ottaa aikalisän, ilmoitin ettei homma nyt vain toimi. Mies vakuutti ymmärtävänsä, "joo pidetään vaan taukoa kulta.. soita kun siltä tuntuu.. mä ymmärrän ja vähään aikaan ei miehestä kuulunutkaan," mutta sitten tässä yhtenä päivänä poika soitti hädissään " Timo on täällä ja ja vihanen ja kännissä! Kun ajoin kotiin tuhatta sataa, mies heilui kännissä takapihalla ja oli polttanut makkarat grilliin. Lähti vasta, kun uhkasin poliiseilla.
Ja nyt sain sitten selville, että miehen ex -avovaimo lähti koska mies oli maannut perse homeessa sohvalla ja maksattanut naisella kaiken, ryypännyt ja polttanut pilveä! Että sellainen unelmien prinssi..
Kommentit (96)
Jos ei olisi noin nuori, niin olisin voinut kuvitella miestä omaksi exäkseni... Toivottavasti tyyppi ei enää tule sua häiriköimään.
Hienoja tarinoita on täällä. Tämä ei ole sarkasmia ja tarkoitan joka sanaa.
Miten ihmeessä tuo mies vaikutti muka ihanalta? Naisten ihmistuntemus näyttäisi olevan aika heikkoa luokkaa.
Muuten voisi olla exäni, mutta exäni on vanhempi ja meillä on yhteisiä lapsia. Olet onnekas, ettet tavannut miestä teininä, jolloin mies tuskin olisi avuttomuudessaan eronnut muista ikäisistään pojista (muttei sitten myöhemminkään aikuistunut).
Nyt vaan uutta matoa koukkuun, useimmat miehet ovat ihania.
Itse sain kimppuuni mustasukkaisen takertujan. Onneksi pidin oman asuntoni, vaikka vaati muuttoa hänen luokseen. Selvisi myöhemmin miksi. Tarvitsi ilmaisen taloudenhoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Erosin 5v sitten ja olen sen jälkeen deittaillut jonkin verran. Tammikuussa löysin treffipalstalta samassa kaupungissa asuvan, kolmekymppisen miehen ja yhden illan viesteteltyämme sovimme treffit seuraavalle päivälle. Mies vaikutti täysin fiksulta ja normaalilta, kertoi avoliittonsa karituneen pari vuotta aikaisemmin , olevansa lapseton ja toistaiseksi työtön. Aloimme tapailla ja mies tutustui myös 11-vuotiaaseen poikaani hyväksyen tämän täysin, emme aikoneet hosua mutta puhuimme välillä yhteenmuuttamisesta ja käytännössä mies asuikin luonani .Miehen koti on levoton kerrostalo, minä asun rauhallisessa rivarissa ja mies vietti paljon luona aikaa katsoen leffoja ym.
Sitten se alkoi: "kun mulla ei nyt oo rahaa" "en saanutkaan tänään rahoja, en tiedä mitä.." Mies valitteli jatkuvasti rahapulaansa ja minä ostin meille ruuat, tilasin miehelle osamaksulla kengät samalla kun itselleni vaatteita . Hälytyskelloni alklivat soida, kun miehellä oli postissa paketti jossa oli tatuointivälineet ja minun olisi pitänyt hakea tämä ,en suostunut mutta kohta huomasin että meille oli tilattu Tekniikan maailma ja maksajaksi merkitty.. minä! Mies selitteli lehtitilausta "sekaannuksella" ja väitti tatuointitarvikkeiden myyjän "huijanneen" häntä hinnassa "Ei niiden pitänyt maksaa kahtasataa! Mies alkoi olla ärtyisä ja viettää yhä enemmän aikaa luonani, ei kuitenkaan siivonnut tai tehnyt ruokaa lukuunottamatta jotain ranskalaisia uunissa. Ja kalja maistui.
Vappuaattona poikani oli isällään ja läksin kaverin tupareihin, kesken illan tämä mies soitti ja itki että tappaa itsensä. Kun lupasin tulla kohtapuolin hänen asunnolleen juttelemaan kuului vaatimus "eikun nyt ! ja tuo kebab". Tässä vaiheessa päätin ottaa aikalisän, ilmoitin ettei homma nyt vain toimi. Mies vakuutti ymmärtävänsä, "joo pidetään vaan taukoa kulta.. soita kun siltä tuntuu.. mä ymmärrän ja vähään aikaan ei miehestä kuulunutkaan," mutta sitten tässä yhtenä päivänä poika soitti hädissään " Timo on täällä ja ja vihanen ja kännissä! Kun ajoin kotiin tuhatta sataa, mies heilui kännissä takapihalla ja oli polttanut makkarat grilliin. Lähti vasta, kun uhkasin poliiseilla.
Ja nyt sain sitten selville, että miehen ex -avovaimo lähti koska mies oli maannut perse homeessa sohvalla ja maksattanut naisella kaiken, ryypännyt ja polttanut pilveä! Että sellainen unelmien prinssi..
Siis ihan perus jännämies vakiovarustein, mutta kokemus se on huonokin kokemus eikö ?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tuo mies vaikutti muka ihanalta? Naisten ihmistuntemus näyttäisi olevan aika heikkoa luokkaa.
Ap keskittyi kertomaan huonot puolet eikä niitä ihania.
Itse olen iskenyt jarrut pohjaan heti, kun ensimmäinen rahankerjuupyyntö tulee. Aloittavat yleensä pienistä summista. Yhtään ei pidä joustaa. Tyhjätasku lompakkoloisii muuten aikuisena ihmisenä sinun passattavana videopelejä pelaten päivät pitkät. Sitkein tapaus yritti silti pummia useamman kerran, vaikkei edes seurusteltu. Tapailtiin vain. Olin tehnyt tiukin sanoin selväksi, että ei tipu.
Jaa, että ihan kuka tahansa voi tilata lehtiä ja ilmoittaa kenet tahansa maksajaksi?
Ja että kännissä tuli grillaamaan takapihallesi makkaraa, ja vielä poltti ne? 1,5/5.
Mieluummin noin kuin katselisi jotain kiltti insinöörimiestä. Eläkää elämää.
Eikö sitä pilvenpolttoa muka huomannut päältäpäin? Täytyy miehellä olla ollut mahtava ulkonäkö ja loistavat puhelahjat kun rahattomana narkkina on saanut naisen itseensä sortumaan. Minä päihteetön työssä käyvä keski-ikäinen mies en ole onnistunut siinä (naisten viettelemisessä) koko elämässäni. Mutta kai se niin on että naiset rakastuvat renttuihin ...
Miehet osaavat kyllä alkuun esittää vaikka ja mitä. Ja puhua naisen pään pyörälle. Kannattaa vaan vastaisuudessa havainnoida miehen käytöstä, asennetta ja toimintaa pidemmällä aikavälillä ja kysyä paljon kysymyksiä. Työttömyys ei ole ehdoton nono, etenkin jos se ei ole jatkuvaa, totaalista ja pitkäkestoista. Ja jos mies on työtön ja päivät kotona, niin odotan että sitten kotona on paikat tiptop, muutoin huolehtii itsestään ja kunnostaan sekä harrastaa ja kehittää itseään. Tämä ei voi olla liikaa vaadittu, ainakaan verrattuna siihen mitä suurin osa miehistä odottaa naiselta.
Mulle ei kelpais kolmekymppinen mies joka asuu levottomassa kerrostalossa ( kaupungin vuokrakämppä) eikö??
Ja työtön?
Ihan itse tyhmäilit.
Pilvenpolttajat osaavat olla ovelia ja pitää taukoakin välissä. Taisi olla tällä palstalla tarinaa joskus, kun yhdessä elävästä pariskunnasta nainen ei huomannut ollenkaan heti, että "kuivilla" oleva mies oli alkanut vetää taas piriä. Ikinä ei pidä luottaa narkkarin sanaan. Siksi ne yleensä seurustelevatkin kaltaistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli juuri se kuuluisa jännämies!
Vierailija kirjoitti:
Pilvenpolttajat osaavat olla ovelia ja pitää taukoakin välissä. Taisi olla tällä palstalla tarinaa joskus, kun yhdessä elävästä pariskunnasta nainen ei huomannut ollenkaan heti, että "kuivilla" oleva mies oli alkanut vetää taas piriä. Ikinä ei pidä luottaa narkkarin sanaan. Siksi ne yleensä seurustelevatkin kaltaistensa kanssa.
Tiesitkö että pilvenpoltossa ja pirin vetämisessä on hlvetin iso ero? Ja pilvenpolttajako narkkari?:DD
Oikeasti hyvä ja itsenäinen ja fiksu ja menestyvä ja elämässä pärjäävä ja tavallinen kolmekymppinen mies EI asu kaupungin vuokrakämpässä, ei ole tatuoitu ja ei ole tippaakaan epämääräinen.
Sulle vaan kelpas kuka vaan, myös ilmiselvä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että pilvenpoltossa ja pirin vetämisessä on hlvetin iso ero? Ja pilvenpolttajako narkkari?:DD
Kyllä, kyllä olette narkkeja. Hyi helvetti häpee ittees pössyttelijä. Eri.
Deittasin joskus tällaista unelmien prinssiä. Meillä oli ihan hauskaa yhdessä ja siksi jaksoinkin useammat treffit, joilla toki tarjosin pari olutta ja maksoin ruokahankinnoista n. 70% iltakokkailua varten. Sitten koitti ne THE treffit (oiskohan olleet ehkä neljännet tai viidennet), joilla ravintolassa syötyään mies ilmoitti ettei hänellä ole rahaa. Oli ruoan aikana tilannut pari olutta ja juonut välillä taskumatista omiaan. Jo siinä katselin, että ei helvetti mikä juntti. Sitten tuli tarjoilija ja mies alkoi urputtaa miten paskaa ruokaa oli ja haluaisi korvauksen. No sai ilmaisen kahvin tarjoilijan mulkoillessa "onnitellen" mua. Olin ihan äimänä, että missä mennään?! Niin ja miehen aloitteestahan me sillä kertaa mentiin syömään oikein ravintolaan, joten siksikin olin aivan ihmeissäni tuosta käytöksestä.
No ilta jatkui. Mentiin kämpille ja matkalla mies alkoi vinkua, miksi mä en voi ostaa ruokaa sille (vaikka olin just tarjonnut yli 50 euron annoksen) kotiin. Kauhea urputus, miten oon pihi ämmä ja mua on varmasti joku kusettanut rahan kanssa, kun en luota häneen. En ole kauhean tarkka rahasta, mutta alkoi kyllä vituttamaan. Ensinnäkin se ravintolakännien vetäminen keskellä päivää, tarjoilijalle riehuminen ja sitten vielä tuo rahaulina siihen päälle. Ei kiitos. Mikään yhteinen hauska hetki ei ole niin hauska, että jaksaisin alko-ongelmaista pummia.
Otan osaa ap särkyneestä sydämestä. Itselle osunut myös särkijätyyppi, mutta syy oli vähän erilainen. Pitänee elää yksin ikuisesti.