Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakausajan kivusta...

Vierailija
30.03.2006 |

Olen nyt rv:lla 29 ja pari päivää sitten tuli kipua alavatsaan tai häpyluun tienoille, en tarkkaan osaa sanoa. Kumma painon tunne ja tuntuu, ettei jalkaa voi nostaa, kun vihlaisee niin kipeästi. Mistä tämä kipu mahtaa johtua? Yksi raskaus on takana, eikä silloin ilmennyt minkäänlaisia vaivoja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskos kannattanut harkita urheilua ennen raskautta ja sen alkuaikoina? Voipi auttaa.

Vierailija
2/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tasan urheillut ja rv35 ja ei edes suppareita ole tullut. Esikoisenkin aikaan alko vasta kun synnytys käynnistyi.

Moni tuttu urheillut ja jokaisella ennenaikaisuudenmerkkejä, kipeitä supistuksia melki rv20 lähtien jne.

Eli ei urheilu kaikkeen päde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuksi vaivaan:

Etsi sopivia asentoja joissa kipua ei tunnu jne.. =)

rv35

Vierailija
4/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenevat yleensä raskaus raskaudelta ja siksi niitä ei yleensä ole ekassa raskaudessa. Ei niihin mitkään urheilut auta, yleensä pitää levätä aika paljon ja liikkua maltillisesti. Itselläni auttoi se että liikuin joka päivä varovaisesti, jos en liikkunut yhtään niin paikat ikäänkuin jumittuivat vielä enemmän.

Onneksi loppuivat heti synnytyksen jälkeen:).

Vierailija
5/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä liikkunut koko raskauden alkuajan, mutta nyt tuntuu kyllä mahdottomalta. Sitä tässä mietinkin, et mitinkin, et missähän kunnossa sitä on synnytyksen jälkeen, jos tällaista koko loppu aika, ettei pääse liikkumaan.

Vierailija
6/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
7/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noita liitoskipuja + tuhat muutakin kipuja raskauden aikana enkä paljon liikkunut! Oikeastaan en yhtään! Mietinkin miten jaksan koko synnytyksen ja jaksanko edes vauvaakaan hoitaa. No loppujen lopuksi koko synnytys meni todella hyvin (kyllä nainen jaksaa yleensä synnyttää hyvin vaikka olisikin huonokuntoinen) ja synnytyksen jälkeen olen ollut elämäni kunnossa! Kaikki liitoskivut ovat veks ja olen niiiiin ihanan kevyt taas ja nautin taas kävelylenkeistä:)).

Vierailija
8/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee sellanen paineen tunne, eli ei kipua, mutta kait se tuo maha tuossa painaa. Tukivyötä kun käyttää tai niitä tukialushousuja niin vatsa on napakasti tuossa edessä eikä ns roiku.

Vierailija
9/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vain sekin ongelmana, kun olen tottunut liikkumaan, niin nyt tuntuu et sen sijaan ruoka ja herkut maistuu ihan mielettömän hyvin. Tulee siis liikuttua tuolla jääkaapin suunnalla varsin tiuhaan, mut eihän tässä enää ku vajaa kolme kuukautta ja jospa ne kilotkin sitten karisisivat..:) -ap