Aloin seurustelemaan ja nyt yksi tuttavapariskunta haluaa kaveerata mun kanssa
Siis pitävät yhteyttä, kyselevät mitä teen ja jos en tee mitään haluaisinko tulla heidän luo. Ja ylipäätänsä kyselevät mun elämästä ja osoittavat kiinnostusta mua kohtaan, ennen olin niille kuin ilmaa.
Suhtautuvat hyvin eritavalla muhun nykyään. Vuosien varrella olen törmännyt heihin muutamissa juhlissa ja baarissa, mutta ovat kohdelleet mua hyvin nihkeästi ja hiukan ylimielisesti.
Nyt kerron vähän menneistä mitä muistan. Pariskunnan mies oli mun kaveri hetken ajan lapsena ja on mulle melkein sukua (serkun serkku)
mutta varhaisteininä tiemme erosivat, kun hän alkoi pelata jääkiekkoa ja löysi cooleja kavereita. Niin eihän siinä vaiheessa voi enää olla oudon läskipojan kaveri.
Ylä-asteella häntä hävetti kun oli ollut joskus mun kaveri, kun joku kysyi siltä "miksi oot joskus ton luuserin kanssa pyörinyt"? Niin siitä alkoi nimittely ja eristäminen. Halusi kai tehdä kaikille selväksi ettei ikinä ollut aito kaveri mua kohtaan.
Musta tietenkin tuntu tosi pahalta silloin, ymmärsin että olin nolo ja mua ei haitannut että tyyppi ei halunnut olla mun kaveri, koska häpesin jopa itse itseäni ja ymmärsin ettei melkein kukaan halunnut olla mun kaveri. Ainoa mikä harmittaa vieläkin on se että kiusasi mua.
Ylä-asteen jälkeen sain edelleen kuulla vit*uilua ylipainosta, finneistä ja huonoista vaatteista ja siitä kun en ole luultavasti saanut edes naista, tuskin sormellakaan kokeillut. Oikeastaan vasta 18-vuotiaana sain rauhan. Osittain varmaan kun tyyppi kypsyi ja muita kiireitä jne.
Toisaalta jos oltiin samaan aikaan baarissa niin ei olevinaan eka edes muistanut kuka olen jos jostain syystä oltiin samassa pöydässä.
Vasta kun parikymppisenä laihduin ja aloin käydä salilla sekä panostin enemmän tyyliin alkoi pariskunnan nainen hiukan juttelemaan ja myöhemmin mieskin jos satuttiin samaan aikaan olemaan viihteellä.
Kerran mies kehui mua todella paljon (kun lopulta "muisti" kuka olen) kun olen muuttunut tosi komeaksi ja vähän kertoi kuulleensa huhuja että moni muija on kiinnostunut musta ja mulla ois vara valita.
Mä kuitenkin sanoin että seurustelu ei oo mun juttu, mistä tyyppi taisi pahoittaa mielensä kun painostavalla äänensävyllä sanoi että kaikkien miesten pitää seurustella koska se ei ole oikea mies joka ei naista saa omaksi.
Olin vähän että aha :D Tuo oli muistaakseni n.3v sitten ja ymmärsin että mun seurustelemattomuus on ongelma monille tai sitä pidetään outona.
Nyt olen 25v ja olen seurustellut puolivuotta. En enää asu sillä kylällä vaan läheisessä kaupungissa ja ilmeisesti tieto mun seurustelusta on levinnyt sinne.
Muutama kuukausi sitten alkoi se yhteydenpito ja tässä nyt olen pähkäillyt että miksi ihmeessä?
Itse ajattelen tai uskon sen johtuvan siitä kun olen suhteessa, yhteydenpito alkoi melkein heti kun tieto mun seurustelusta levisi sinne (kiitos serkun). Tuntuu tyhmältä edes miettiä tätä mutta jokin juju tuossa on yhteydenpidossa on..
Outoa että tuo pariskunta pitää muhun nykyään yhteyttä kun ei edes asuta samalla paikkakunnalla ja silloin kun asuttiin olin heille kuin ilmaa, vaikka lopulta komistuin ja mun kanssa olisi kehdannut näyttäytyä ihmisten ilmoilla.
Jos joku jaksoi lukea sekavan ja pitkän tekstin niin voisitko kertoa oman mielipiteesi miksi nuo ihmiset pitää muhun nyt yhteyttä?
Itse en ole kertaakaan ottanut yhteyttä koska en halua niitä mun elämään. Toki on meillä yhteisiä serkkuja jotka meitä tavallaan yhdistää, mutta se ei voi olla syy miksi pitävät minuun yhteyttä.
Kommentit (29)
Miestä kaduttaa kun oli törppö sua kohtaan nuorena
Miehen eukko on ihastunut suhun ja mies tietää sen eikä siedä sitä ajatuksen tasolla. Haluaa kiusata sua edelleen, esittää sun kaveria. Tavoitteena sillä on päästä panee sun muijaa. Olen 100% varma että jos alkaisit viettää aikaa niiden kanssa pian ehdottavat pariskuntien illanviettoja johon kuuluu tietty kuningasalkoholi. Koittaa päästä lähelle sua ja samalla sun naista ja kokeilla josko lohkeis. Pysy kaukana niistä! Nuo lätkäjätkät tiedetään
Pariskunnat ei yleensä halua viettää aikaansa sinkkujen kanssa. Varmaan siitä yhteydenotot. Tosin kyseinen kaverisi vaikuttaa pinnalliselta urpolta, joten jättäisin omaan arvoonsa.
Sinkkumiehiä ei pyydetä mihinkään. Kun alat seurusteleman olet tervetullut. Huomattu on.
Voisko olla, että on sulle kateellinen (esim.rahasta, naisesta, tulevasta perinnöstä tai koulutuksesta) ja haluais taas kerran päästä nöyryyttämään sua vittuilemalla sun tyttöystävän seurassa.
Vai onko tyttöystäväsi joku "parempi" kenen seurassa olis kiva paistatella?
Ehkä ne haluaa lisää sosiaalista elämää nimenomaan pariskuntien kanssa ja nyt sovit kuvioihin. Anna anteeksi, mutta älä unohda.
Onhan se nyt ihan järkyttävän kamalaa, että joku haluaa olla kaveri! Yhteydenoton ajankohta voi olla sattumaakin.
Joko 5/5 tai...
Jos tarina on totta, älä reagoi yhteydenottopyyntöihin. Jos se mulkku alkaa kysellä syytä, kerrot vaan että et halua viettää aikaa ihmisen kanssa joka kiusannut ja nöyryyttänyt sinua niin paljon. Sen jälkeen puhelinnumero estoon, tarvittaessa myös esmes sen hyypiön sähköpostin määrittäminen roskapostiksi jne. Sitten yrität aktiivisesti unohtaa sen nilkin olemassaolon.
Jos se alkaa parkua sukulaisille ja tutuille, voit vastaavasti kertoa miten se kohteli sua ennen, ja että siitä syystä päätit jättää yhteydenpidon väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen eukko on ihastunut suhun ja mies tietää sen eikä siedä sitä ajatuksen tasolla. Haluaa kiusata sua edelleen, esittää sun kaveria. Tavoitteena sillä on päästä panee sun muijaa. Olen 100% varma että jos alkaisit viettää aikaa niiden kanssa pian ehdottavat pariskuntien illanviettoja johon kuuluu tietty kuningasalkoholi. Koittaa päästä lähelle sua ja samalla sun naista ja kokeilla josko lohkeis. Pysy kaukana niistä! Nuo lätkäjätkät tiedetään
Juuri näin.
Ystävystymisyritykset alkoivat kun aloit seurustella nyksäsi kanssa? Onko tyttöystäväsi sosiaalisesti heidän yläpuolellaan eli yrittävätkö he päästä kauttasi ns. piireihin?
Voi hyvänen aika noita pikkupaikkakuntien kuvioita. Kokemusta on.
Onko pieni paikkakunta? Voi olla että siltä on käynyt kaverit väliin, ja nyt se miespissis yrittää ihan muina miehinä alkaa kaveerata kun ei enää ole niitä lätkäkavereitakaan. Voit kokeilla sitä että sovit tapaamisen kasvotusten (naiset mukaan) ja alat vaatia vastauksia siihen miksi kohteli sua niin. Jos vastaukset on huonoja ja lapsellisia, ja tyyppi yrittää luikerralla syyllisyydestä, toteat että tämä oli tässä, älä enää ota yhteyttä. Sitten ihan vaan kävelet pois taakse katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Täähän se on. Kun aloit panostaa ulkonäköön tuli nainen juttelemaan sulle ja myöhemmin myös mies. Mies näkee sut kilpailijana ja pitää ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. Sun "kaveri" vaikuttaa pinnalliselta urpolta ja uskon että sen tyttöystävä on kyllästynyt siihen ja haluaisi fiksumman miehen, mikä on pienellä paikkakunnalla vaikeaa.
Kun nainen sai tietää että seurustelet on hänen sydän mennyt rikki mikä vaikuttanee nykyiseen suhteeseen. Kaveris koittaa houkutella sua niille jotta sen muija piristyis ja samalla koittaa pokata sun muijan jotta voisi nöyryyttää sua vielä kerran
Keskity oman elämän elämiseen, jätä tuollaiset toissijaisiksi. Ymmärrän, että itseäs vaivaa se, että yhtäkkiä seurasi tuntuukin kiinnostuvan, ja se varmaan johtuu siitä, että oma kuvasi etenkin tästä serkustasi on "värittynyt" aikaisempien kurjien tapahtumien takia. Itse olen nuorena saanut paskaa niskaan muutamilta läheisiksi luulemiltani kavereilta, välit ovat katkenneet syystä tai toisesta ja myöhemmin kuitenkin olen käyttänyt taas vastaavassa tilanteessa ihan liikaa aikaa sen miettimiseen, mitä toiset ihmiset tarkoittaa sanoillaan ja teoillaan, pitäiskö niiden kanssa olla tekemisissä vai ei.
Jokin sussa epäröi, ja sen takia varmaan kirjoitit tännekin. Luota vaistoosi ja ole varovainen. Jos alatte olla enemmän tekemisissä, sieltä saattaakin taas jossain vaiheessa tulla jotain negatiivista ja olosi on taas kurja. Mitä jos elämässäsi tapahtuukin yllättäen jotain harmillista, miten tämä ihminen siinä vaiheessa taas reagoisi? Voithan tietysti olla tekemisissä "pintapuolisesti", ystävällinen jos kohtaatte baarissa jne. Voihan tietysti olla myös että heillä itsellään on elämässään tilaa uusille kavereille ja haluavat "elvyttää" vanhoja kaveruuksia. Itse olen nykyään sen verran ylpeä, etten enää lähde minua aiemmin huonosti kohdelleiden ihmisten kelkkaan ja keskityn nykyään omiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän se on. Kun aloit panostaa ulkonäköön tuli nainen juttelemaan sulle ja myöhemmin myös mies. Mies näkee sut kilpailijana ja pitää ystävät lähellä ja viholliset vielä lähempänä. Sun "kaveri" vaikuttaa pinnalliselta urpolta ja uskon että sen tyttöystävä on kyllästynyt siihen ja haluaisi fiksumman miehen, mikä on pienellä paikkakunnalla vaikeaa.
Kun nainen sai tietää että seurustelet on hänen sydän mennyt rikki mikä vaikuttanee nykyiseen suhteeseen. Kaveris koittaa houkutella sua niille jotta sen muija piristyis ja samalla koittaa pokata sun muijan jotta voisi nöyryyttää sua vielä kerran
Tässä on mielenkiintoinen teoria ja selittäis yhteydenoton kun aloit suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehiä ei pyydetä mihinkään. Kun alat seurusteleman olet tervetullut. Huomattu on.
Ikävä kuulla jos sulla on ollut näin. Kun olin sinkku niin kyllä mua pyydettiin mukaan rientoihin ja välillä kolmanneksi pyöräksi eri tapahtumiin. Itseasiassa kavereiden kautta tapasin mun tyttöystävän :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelottava teoria ja tiedän että nuo pariskunnan osapuolet ovat pettäneet toisiansa, mutta vaikea uskoa että noin kieroutuneita olisivat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisko olla, että on sulle kateellinen (esim.rahasta, naisesta, tulevasta perinnöstä tai koulutuksesta) ja haluais taas kerran päästä nöyryyttämään sua vittuilemalla sun tyttöystävän seurassa.
Vai onko tyttöystäväsi joku "parempi" kenen seurassa olis kiva paistatella?
Mun on kovin vaikea uskoa että olisi kateellinen mulle koska menneisyys vähän kummittelee mielessä.
Toisaalta mulla on nykyään kohtuu paljon kavereita, ihan ok työ, asun isossa kaupungissa ja kaikki asiat hyvin kun vertaa menneeseen.
Ainoa mistä voisin tän "kaverin" olevan mulle kateellinen on mun kroppa. Kyseinen tyyppi on todella pinnallinen ja kun näin uusimmat somekuvat niin vähän ihmettelin miten se on antanut mahan kasvaa.
Mä olen saanut pidettyä itseni kunnossa, en ole lihonnut kun syön terveellisesti ja käyn edelleen säännöllisesti salilla ja lenkillä.
Mun tyttöystävä on tosi kaunis ja somessa paljon seuraajia että siinä mielessä on "parempi" jonka seurassa olisi kiva paistatella somessa kun tiedän kaverin olevan kova somettaja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne haluaa lisää sosiaalista elämää nimenomaan pariskuntien kanssa ja nyt sovit kuvioihin. Anna anteeksi, mutta älä unohda.
Mitä mä olen niiden sometilejä katsonut niin ei heillä ole pula sosiaalisesta elämästä. En ole unohtanut ja tavallaan olen jo antanut anteeksi koska onhan siitä jo aikaa. En vaan jotenkin näe järkeväksi alkaa kaveerata heidän kanssa koska ei meillä taida olla paljoa mitään yhteistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Keskity oman elämän elämiseen, jätä tuollaiset toissijaisiksi. Ymmärrän, että itseäs vaivaa se, että yhtäkkiä seurasi tuntuukin kiinnostuvan, ja se varmaan johtuu siitä, että oma kuvasi etenkin tästä serkustasi on "värittynyt" aikaisempien kurjien tapahtumien takia. Itse olen nuorena saanut paskaa niskaan muutamilta läheisiksi luulemiltani kavereilta, välit ovat katkenneet syystä tai toisesta ja myöhemmin kuitenkin olen käyttänyt taas vastaavassa tilanteessa ihan liikaa aikaa sen miettimiseen, mitä toiset ihmiset tarkoittaa sanoillaan ja teoillaan, pitäiskö niiden kanssa olla tekemisissä vai ei.
Jokin sussa epäröi, ja sen takia varmaan kirjoitit tännekin. Luota vaistoosi ja ole varovainen. Jos alatte olla enemmän tekemisissä, sieltä saattaakin taas jossain vaiheessa tulla jotain negatiivista ja olosi on taas kurja. Mitä jos elämässäsi tapahtuukin yllättäen jotain harmillista, miten tämä ihminen siinä vaiheessa taas reagoisi? Voithan tietysti olla tekemisissä "pintapuolisesti", ystävällinen jos kohtaatte baarissa jne. Voihan tietysti olla myös että heillä itsellään on elämässään tilaa uusille kavereille ja haluavat "elvyttää" vanhoja kaveruuksia. Itse olen nykyään sen verran ylpeä, etten enää lähde minua aiemmin huonosti kohdelleiden ihmisten kelkkaan ja keskityn nykyään omiin juttuihin.
Jokin mussa todellakin epäröi ja siksi tein aloituksen kysyäkseni muiden mielipidettä asiaan.
Sen verran viilaan pilkkua että kyseessä on serkun serkku eli ei olla varsinaisesti mitään sukua keskenämme.
Ja totta kai mua vaivaa tuo että mun seura nykyään kelpaa, kun jouduin olemaan vuosia hylkiö.
Aina kun olen heitä jossain nähnyt olen ollut mukava ja asiallinen heitä kohtaan. Onneksi en enää asu sillä pienellä paikkakunnalla niin ei tarvitse juurikaan olla tekemisissä heidän kanssa ja jos niillä nyt on tilanne että kaipaavat uusia kavereita niin yrittäisivät etsiä siltä omalta kylältä kavereita.
Asun kuitenkin 60km päässä niin kaveruuden ylläpitäminen olisi vaikeaa ja mulla on uusia kavereita sen verran etten halua elvyttää vanhoja kaverisuhteita joita en edes itse päättänyt.
Ap
Onneksi sinulla on vapaus valita, kenen kanssa vapaa-aikaasi vietät. Tee niin kuin parhaalta tuntuu!