Kumppanisi ehdottaa vakavasti kolmen kimppaa, miten suhtaudut?
Tämä tuli itselle vastaan. Kieltäydyin suoraan, koska minusta seksi kahdenvälistä enkä halua jakaa miestäni kenenkään kanssa.
Olenko ihan kalkkis? Mitä itse vastaisit?
Kommentit (79)
OK, mutta kolmantena vuorotellen nainen ja mies, minun hyväksymäni. Meillä on mies se paljon konservatiivisempi. N38
Mielelläänkin! Minä valitsisin naisen ja hän miehen.
En suostuisi. En halua jakaa mistäni kenenkään kanssa..
N22
Älytöntä touhua. Luonnosta kannattaa katsoa mallia moneen asiaan. Eivät eläimetkään samaan aikaan parittelu kuin yhden kanssa.
Suostuisin vain ellen rakastaisi miestäni. Sinällään varmaan ihan jännä kokemus, mutta tosiaan, rakastamaani ihmistä en jakaisi. Ja suostuisin muutenkin vain toiseen mieheen.
Jee, jos minä valitsen sen toisen miehen. Olen ehdottanutkin tätä miehelleni, mutta ei ole suostunut. Toisen naisen kanssa en tietenkään ryhtyisi, mutta 2m+1n kyllä. Itse asiassa kaikki fantasiani koskevat sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä touhua. Luonnosta kannattaa katsoa mallia moneen asiaan. Eivät eläimetkään samaan aikaan parittelu kuin yhden kanssa.
Kannattaa tutustua siihen luontoon vähän paremmin. Kaikki seksuaalisuuden muodot ovat eläinkunnassa edustettuina, jopa seksi huvin vuoksi (bonobot).
Suostuisin jos se kolmas osapuoli on mies. Toinen nainen minun lisäkseni ei meidän sänkyyn mahdu.
En suostuisi ainakaan heti, mutta mun puolestani mahdollinen kumppanini saisi ihan vapaasti olla muidenkin kanssa. Saattaisivat he ehkä sitten lopulta saada mut mukaan suht pitkän tutustumisen jälkeen, mutta mitään en voi luvata. Exälleni sanoin, että puolestani hän olisi voinut etsiä muitakin, koska itse olen seksuaalisesti rajoittunut, mutta hän loukkaantui. Niinpä sitten erottiin kyvyttömyyteni takia pitkän avoliiton jälkeen. Luvattiin, että pysyttäisiin ystävinä, mutta kun hänelle tuli uudet kuviot, uusi olikin mustaukkaista sorttia. Välit meni poikki pitkäksi aikaa. Myöhemmin hänkin sanoi, että me oltiin hyviä elämänkumppaneita, oli miten oli. Ehkä joku polyamoria ei olisi ollut niin huono juttu.
Kunkin on hyvä elää tavallaan. Yksiavioisuus ei ole huonompi tai parempi, eikä kukaan ole kalkkis, jos ei halua jakaa puolisoaan.
M28
Vierailija kirjoitti:
Täh, oletko tosissasi :D Miten joku voi olla noin pihalla siitä, miten eläimet parittelevat :D Ryhmäseksiä saa todistaa ties kuinka monen eläinlajin toteuttamana :D Katso joskus avaraa luontoa!
Toisen fantasioihin pitää suhtautua ymmärtävästi ja kunnioittavasti, vaikkei niistä itse pitäisikään. Asiaa voi myös kypsytellä vähän kerrassaan tähän liittyen toisessa ketjussa on hyvää pohdintaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/2842244/suhteessa-olevat-sekstailu-viera…
Minä sanoisin miehelleni: "Ilomielin, rakkaani, kunhan kolmas osapuoli on ystäväsi XX."
Miehelläni on nimittäin yksi ihana ystävä jonka kanssa rakastelisin mielelläni. Ei haittaisi, jos mieheni olisi mukana.
Sitä en ymmärrä, mitä iloa minun kuviteltaisiin saavan jos kolmas osapuoli olisi nainen.
Onpas omistushaluisia ja mustasukkaisia pirkkoja täällä ;P Kaksi miestä kyllä kelpaa itselle, muttei sallita omalle kullalle kahta naista... Hmmmmmm....
Me tapaamme satunnaisesti erästä naista, jonka kanssa pidämme kolmistaan kivaa. Mieheni lähinnä katselee ja osallistuu hyväilemällä. Olen hieman kiinnostunut naisista ja tällä kokoonpanolla uskallan helpommin kokeilla, vieläpä luvan kanssa. On juuri sopivan tuhmaa ja saamme hieman lisävirtaa elämäämme.
Suosittelen. Tein sen joskus jonkun poikaystäväni kanssa ja siitä sai hyvät elinikäiset muistot. Mutta jos se ei tunnu hyvältä ajatukselta, älä tee sitä. Siitä tulee jokatapauksessa vähän jälkipeliä.
Voisin harkita tilanteen ja kolmannen osapuolen mukaan. En nyt tietty ketä tahansa ottaisi kimppaan. Voishan se olla ihan hauskaa kokeilla.