Kumppanisi ehdottaa vakavasti kolmen kimppaa, miten suhtaudut?
Tämä tuli itselle vastaan. Kieltäydyin suoraan, koska minusta seksi kahdenvälistä enkä halua jakaa miestäni kenenkään kanssa.
Olenko ihan kalkkis? Mitä itse vastaisit?
Kommentit (79)
En pystyisi ikinä tuollaiseen, eikä kyllä mieskään sen perusteella, mitä olemme puhuneet. Jos kuitenkin tuollainen tilanne tulisi, sanoisin miehelle, että hän on eromme jälkeen vapaa toteuttamaan fantasiaansa ihan vapaasti kenen tahansa muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei kyllä ikinä ehdottaisi tuollaista, naurattaa pelkkä ajatuskin. Kaiken uuden olen aina ehdottanut minä. Mies on sen verran epävarma itsestään edelleen keski-iässä, että ei varmasti suostuisi tuohon, pelkäisi että mokaa toisen naisen nähden ja miehestä taas olis niin mustasukkainen, että ei tulisi kuuloonkaan. Eipä kyllä muakaan innosta muutakuin fantasioissa.
Näinhän se on. Olisin todella mustasukkainen toisesta miehestä, ja jotenkin ajatus kahdesta naisesta aiheuttaa vain paineita. Emmekö voi olla vain toistemme?
-mies
Mä ainakin harkitsisin. Mistään pettämisestä ei kuitenkaan ole kyse, vaan oman rakkaan fantasioista. Totta kai ajatukseen pitäisi totutella itse aktia :D Ja jos kolmas osapuoli olisi nainen, haluisin valita sen. Jos taas mies, niin mieheni saisi päättää. Ymmärrän jos joku ei halua kolmansia osapuolia ja ymmärrän myös jos joku haluaa. :) En usko että tässä tilanteessa kuitenkaan mukaan lähtisin moiseen huonon itsetuntoni kanssa. Meni pitkään ennen kun aloin olemaan rento jo oman mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi. En halua jakaa mistäni kenenkään kanssa..
N22
Miten niin jakaa? Eihän aloituksessa puhuttu kuin kolmen kimpasta, ei sen koostumuksesta. Sinähän voisit sanoa puolisollesi, että kyllä mulle sopii, mutta se kolmas on sitten mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei kyllä ikinä ehdottaisi tuollaista, naurattaa pelkkä ajatuskin. Kaiken uuden olen aina ehdottanut minä. Mies on sen verran epävarma itsestään edelleen keski-iässä, että ei varmasti suostuisi tuohon, pelkäisi että mokaa toisen naisen nähden ja miehestä taas olis niin mustasukkainen, että ei tulisi kuuloonkaan. Eipä kyllä muakaan innosta muutakuin fantasioissa.
Näinhän se on. Olisin todella mustasukkainen toisesta miehestä, ja jotenkin ajatus kahdesta naisesta aiheuttaa vain paineita. Emmekö voi olla vain toistemme?
-mies
Minä taas en olisi hiukkaakaan mustasukkainen toisesta miehestä, mutta mua ei vaan pätkääkään kiinnostaisi puuhastella samassa sängyssä miehen kanssa. Nainen mulle kyllä kelpaisi ja itseasiassa on parikolme kertaan eri yhteyksissä aikanaan moisesta jo alustavasti sovittukin kaikkien kolmen kesken, mutta aina se vaan jäi eri syistä.
Parinvaihtoa olen kyllä pari kertaa exäni kanssan harrastanut ja se oli ihan ok.
M43
En suosittele. Kerran suostuin kolmen kimppaan miehen ja parhaan kaverini kanssa. Oltiin tietenkin vielä kaikki humalassa.
Seksi ei ollut kummoista, lähinnä huonoa ja sekavaa kännissä räpeltämistä kaikilta osin. Aamulla tuli niin paha ahdistus ja katumus, etten voinut kun itkeä. Tämä kokemus muutti minun ja ystäväni välejä peruuttamattomasti, enkä todellakaan toivo kenellekään samaa.
Fantasiatasolla 2m+1n toimii mulle, mutta luulen että tosielämässä en kuitenkaan uskaltaisi. Tai ainakin olisi tosi hankalaa löytää sellainen toinen mies, jonka kanssa olisi mahdollista (luottamus, haluttavuus jne). Toista naista en edes harkitsisi.
Tällaista ei terveet ihmiset harrasta.
Hyvä kokemus täällä! Mieheni ehdotti parasta ystäväänsä mukaan ja suostuin. Kokemuksena nautinnollinen ja lähensi meitä kaikkia kolmea. Kovin tuoreessa suhteessa en tällaiseen lähtisi, meillä yhteiselämää takana kaksitoista vuotta. Toista naista en sänkyymme ottaisi, en saisi siitä mitään.
Minä en ole seksuaalisesti kiinnostunut naisista, eli kolmen kimppa mun mieltymysten mukaan tarkoittaisi toista miestä. Mutta mies taas haluaisi tietenkin toisen naisen mukaan. Itse olisin valmis jopa kokeilemaan, mutta sopivan naisen löytäminen voisi olla todella hankalaa. Sille asteelle ei ole vielä menty.
Mikä juttu tuo on, että nainen valitsee naisen ja mies miehen kolmen kimppaan? Pitää ottaa itseään rumempi niin ei käy itsetunnon päälle vai?
Pari vuotta sitten minua ja tyttöystävääni säälitti yksi lapsuudenkaverini, jolla oli tunnetusti poikuus tallella. Ehdotin sitten tyttöystävälle että otetaan hänet kerran kolmanneksi, niin pääsee meidän kautta siitä taakasta ja vielä hyvässä hengessä. Tyttöystävä suostui, ja sitten päädyttiin kimppaan.
Ihan ok kokemus. Kaveri olisi halunnut jatkaa säännöllisesti, mutta jätettiin siihen kertaan. Jäi palveluksen velkaa.
No asiahan on harvinaisen selvä. Toisen takia tämmöiseen ei pidä lähteä. Jos ajatus kiihottaa itseä, asia on tietenkin täysin toinen.
Henkilökohtaisesti naisena en voisi kuvitella kolmen kimppaa niin että siinä olisi mieheni ja toinen nainen. Auttamatta tiedän, että asia jäisi minua häiritsemään.
Mainittakoon että menneisyyteeni liittyy tilanne, jossa sain puristettua mieheltä varmistuksen toisesta naisesta esittämällä että olisin kiinnostunut kolmen kimpasta jos "hän hoitaisi paikalle toisen naisen". Tokikaan en koskaan ollut silloinkaan kiinnostunut skenaariosta, mutta hönö meni täysin lankaan mehuissaan, ja paljasti että yksi sopiva varma sisäänajettu olisi valmiina :D Miehet, taunoja kaikki tyynni :D
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten minua ja tyttöystävääni säälitti yksi lapsuudenkaverini, jolla oli tunnetusti poikuus tallella. Ehdotin sitten tyttöystävälle että otetaan hänet kerran kolmanneksi, niin pääsee meidän kautta siitä taakasta ja vielä hyvässä hengessä. Tyttöystävä suostui, ja sitten päädyttiin kimppaan.
Ihan ok kokemus. Kaveri olisi halunnut jatkaa säännöllisesti, mutta jätettiin siihen kertaan. Jäi palveluksen velkaa.
Miehelläni on myös tällainen kaveri ja olemme naureskelleet, että veisimme tämän kaverin maksullisen luokse. Mutta hoituisihan se näinkin. Pitääpä ehdottaa leikillä tätä vaihtoehtoa miehelle ensikerran kun asia tulee puheeksi :D
Kaveri, ei kyllä ole yhtään minun tyyppinen, mutta tosi symppistyyppi. Jotenkin ns säälipillun antaminen hänelle voisi itseltäni onnistuakin :D
Kyllä sitä pitäisi ihan kunnolla sulatella, keskustella kaikki asiat läpi ja löytää oikea tyyppi, ei missään nimessä ketään tuttua. Minulla kävisi kumpi vaan, mies tai nainen. Mieheni ei varmaan ikinä suostuisi toiseen mieheen, tai ainakin olisin tosi yllättynyt. Lisäksi olen bi ja mies hetero, joten nainen olisi varmaan yksinkertaisin vaihtoehto.
Olen kyllä naisten suhteen tosi nirso ja naisen pitäisi toki olla myös, en heteronaisen kanssa lähtisi tuommoista toteuttamaan, haluan itsekin osani :D.
Nainen mahtuu aina kolmanneksi. Mies ei.
Näin miehenä sanon, että että meille mahtuisi mies aivan hyvin kolmanneksi. Minulla on pientä bi-kiinnostusta, ja tuollainen kolmenkimppa olisi luonteva tapa tutustua myös tuohon puoleen. En vain itse kehtaa ottaa vaimoni kanssa puheeksi.
Jos me joskus tätä kokeillaan, niin kyllä minä itse haluan valita/ tavata ko. miehen ennenkuin otamme häntä sänkymme. Voisin vaikka saunoa ja runkkailla hänen kanssa kahdestaan ennen kolmen kimppaa
Jos olisi minun mies, olisi toivonut hänen olevan niin hienovarainen, että olisi ensin kautta rantain ottanut selvää mitä mieltä olisin asiasta.
Suoraan töksäytetystä ehdotuksesta olisin loukkaantunut, valitettavasti. Olisinpa jopa saattanut äänestää jaloillani... mutta nyt ei tarvitse kantaa huolta, oma mieheni osoittautui muutenkin vääräksi, vaikka muuta luulin.
En itse lähtisi mukaan, mutta mies voisi ihan rauhassa etsiä itselleen kaksi seksikumppania. Joutuisi siinä kohtaa kuitenkin valitsemaan, haluaako sen kolmen kimpan vai meidän avioliiton. molemmat nimittäin ei onnistuis.
Luulen että mun mies ei riskeeraisi suhdettamme katteettomasti, eli hän ehdottaisi tuollaista vain jos saanti siltä kolmannelta osapuolelta olisi jo taattu. Eli siitä kyllä jo vetäisin jotkut johtopäätökset, joiden johdosta ero tulisi heti.