Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tilanteissa tunnet häpeän tunnetta työttömyydestäsi?

Vierailija
03.07.2017 |

Sukulaisjuhlat?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin omia vanhempia kohdatessa. Taas alkoi se jokakesäinen narina siitä, että mikä on minun työtilanne, kun en ole heitä auttamassa pihanurmen kanssa. Ikää minulla on 43 ja olen elänyt omillani jo 25 vuotta...

No, heti minun nurmikkoni leikkaamaan. Alkaa jo olla pituutta.

Sinkkumies

Vierailija
22/25 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuuluu olla ylpeä kaikesta, mitä itse on. Silloin ei tarvitse ylpeillä sillä, mitä itsellä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään. Elämäni on omani ja olen siihen tyytyväinen.  Säästöjä ja terveyttä  on ja vapautta tehdä mitä huvittaa. On siinä työssäkäyvillä kituuttajilla nielemistä.

Vierailija
24/25 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet häpeävät työttömyyttä? Minä en häpeä pätkääkään. En katso olevani millään tavoin syyllinen siihen, että meidänkin työpaikalla yt-neuvottelujen tuloksena lähes kaikki tietyn ammattiryhmän edustajat saivat kenkää. Voisi osoittaa syytteet ihan toisaalle, hyvinvointivaltiossa laitetaan väkeä tuhatmäärin pihalle. Verotulot jäävät saamatta, voi voi ja huoltosuhde heikkenee. Tottakai heikkenee kun ainoa haluttu työvoima on kärjistetysti 25-45v. Nuoret opiskelevat pitkään, osa ei saa töitä ja toisessa päässä ikärasismi jyllää. Terveet ammattitaitoiset eivät saa työtä. Minulta ei kukaan kysele työnhauista ym. En minäkään kysele uhmisten yksityisasioita. Työvuosia on riittävästi takana.

Vierailija
25/25 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet häpeävät työttömyyttä? Minä en häpeä pätkääkään. En katso olevani millään tavoin syyllinen siihen, että meidänkin työpaikalla yt-neuvottelujen tuloksena lähes kaikki tietyn ammattiryhmän edustajat saivat kenkää. Voisi osoittaa syytteet ihan toisaalle, hyvinvointivaltiossa laitetaan väkeä tuhatmäärin pihalle. Verotulot jäävät saamatta, voi voi ja huoltosuhde heikkenee. Tottakai heikkenee kun ainoa haluttu työvoima on kärjistetysti 25-45v. Nuoret opiskelevat pitkään, osa ei saa töitä ja toisessa päässä ikärasismi jyllää. Terveet ammattitaitoiset eivät saa työtä. Minulta ei kukaan kysele työnhauista ym. En minäkään kysele uhmisten yksityisasioita. Työvuosia on riittävästi takana.

Miltei samat sanat minultakin paitsi, että jos joku kyselee minulta suoraan työttömyyteen liittyviä asioita, en pidä todellakaan itse uteliaa uunoa kovin viisaana ihmisenä muutoinkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi