Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!

Vierailija
02.07.2017 |

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Kommentit (274)

Vierailija
221/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap. välitä voin vakuuttaa että siskollasi on siellä hauskempaa ja hän on voinut tavata kivoja ihmisiäkin tai jopa ok. kundin. Mieluimmin mä Kreikassa olisin kuin täällä.

Vierailija
222/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies lähtenytkään aamulla töihin? Vai tuliko se töistä ihan vaan ruohon leikkaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap, miten ihmeessä sait miehen leikkaamaan sen ruohon?

Vierailija
224/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap mutta kyllä tää menee sun piikkiin koko homma. Ihan järjellä ajatellen itse käskit miestä lapsen ruokaa lämmittämään etkä voinut hänelle edes soittaa kun alkoivat ottaa sisään koneeseen matkustajia. Kaiken kukkuraksi nyt täältä haet itsellesi sympatiaa. Oletko ap vielä sellainen hellapoliisityyppi joka komentaa miestään muutenkin. Mies saa siis toimia roskatunkiona johon saa purkaa tuntojaan. Oikeesti nainen nyt otat itse vastuun töpeksimisistäsi.

Vierailija
225/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti kahvilaan lämmittämään lapselle sosetta mikrossa ja silloin alettiin ottaa koneeseen. Mieheltä meni 25 minsaa. Ja sit ei päästy enää koneeseen kun tietsikat omi suljettu ja joku ovi oli kiinni.

Ap

Ei ole todellista. Sitä minä en tiedä, suljetaanko kaikki tietsikat 25 minuutissa siitä kun on alettu ottamaan koneeseen eikä sinne enää pääse enkä sitä, kauanko lapsen soseen lämmittämisessä menee. Sen minä tasan tarkkaan tiedän, että lapsi voi syödä vallan hyvin huonelämpöistä sosetta silloin, kun syö jo kiinteää ruokaa eikä sitä tarvitse lähteä lämmittämään.

Porvoon lentokentällä tämä varmaan tapahtui.

Vierailija
226/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluttivat mun miestä kaksi kertaa kun kone oli lähdössä. Muistan hyvin siitä kun sanoin et meidän isä on lämmittämässä vauvalla sosetta niin lentoemäntä kysyi et mikä teidän isän nimi on niin kuulutetaan niin en heti muistanut hänen nimeä. Ap

Ok. Eli olit siis humalassa?

En ollut! Olin vaan ihan paniikissa siinä! Kun jännitti se tilanne ja hermostutti et saako lapsi soseen tasalta. Ja tietty kun sanoivat et kohta menee ovi kiinni. Niin en heti muistanut miehen nimeä kun olen alkanut sanoa häntä isäksi kun vauva syntyi mutta ehkä viidessä sekunnissa taas muistin. Ja sitten kuuluttivat kaksi kertaa miestä nimellä.

Ehkei meidän tartte erota. Mies leikkasi ruohon aamusta ja ollaan oltu vauvan kanssa viltillä tänään ja mulla alkaa olla parempi mieli vaikka siskon kohtalo Kreikassa painaakin, miehen syytä sekin eikä varmaan sisko pysty antaan ikinä miehelle anteeksi kun mies halusi matkalle enkä mä olisi niin välittänyt miin mies houlutteli mun siskon mukaan ja nyt hän on siellä yksin ja me jäätiin tänne. Ap

Ja   miehellä meni siksi 25 minuuttia sen lämmittämisessä, kun piti olla täsmälleen 42,7-asteista?

Tämä on kyllä aivan omaa luokkaansa jopa av-palstalla! Että mammalle on tärkeämpää se, että lapsi saa soseen minuutilleen oikeaan aikaan ja lämmitettynä, vaikka maksettu lomamatka menee sivu suun.

Kannattaa sen verran lukea Provoilijan ohjekirjaa, että tämä tarina menee loogisesti. Vaikka onhan siinäkin oma mielenkiintonsa lukea, kun seuraa sitä, missä menee väärin.

Vierailija
227/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne reissut tekemättä ku ootte niin saamattomia ihmisiä molemmat! Jos mieheksi on noin typerä,niin mikset lämmittänyt itse sosetta tai hieman aikaisemmin menneet sinne kahvilaan. Kai sinäkin sen suusi saat auki ajoissa.

Vierailija
228/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo kaiken selittänyt moneen kertaan.

Soitin miehelle kun lentoemännät sanoi että nyt pitäisi tulla koneeseen. Mutta miehen puhelin oli kiinni kun suljettiin puhelimet ennen boardinkia.

Miehellä meni 25 minuuttia kun hän lähti siihen isompaan kahvilaan joka oli kauempana. Siinä lähellä oli kans kahvila mutta siellä oli jonoa. Siellä isommassakin kahvilassa oli vielä jonoa ja sose täytyi lämmittää kaksi kertaa kun eka oli sisältä kylmää.

Ja mies oli vaan eilen töissä. Tänään se leikkasi ruohon kun vaadin et ruoho täytyy leikata, muuten ei voida olla viltillä vauvan kanssa. Niin mies leikkas sitten.

Ap

Vierailija
229/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää päästä viltille vauvan kans. Pitää päästä. Viltille. Vauvan kans. Sattuisitko olemaan vailla Munsalan kansallispukua, ap?

Vierailija
230/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää ne reissut tekemättä ku ootte niin saamattomia ihmisiä molemmat! Jos mieheksi on noin typerä,niin mikset lämmittänyt itse sosetta tai hieman aikaisemmin menneet sinne kahvilaan. Kai sinäkin sen suusi saat auki ajoissa.

Ei me voitu lämmittää sitä sosetta aikaisemmin kun vauva syö soseen tasalta ja bording oli puolelta. Niin sose olis tullut liian aikaisin tai jäähtynyt.

Ja luultiin että päästään koneeseen niin ajoissa, et siellä kentoemäntä voi lämmittää soseen. Mutta kun bording ei alkanut puolelta niin aattelin ettei ehditä lämmittää enää sitä sosetta koneessa tasaksi. Ja syöttää sitä vauvalle ennen lentoon lähtöä. Niin aloin puhua miehelle et kyllä sun nyt täytyy käydä lämmittää sose vauvalle. Mutta mies ei lähtenyt ennenko olin sanonut monta kertaa. Ja sit kun mies oli lähtenyt niin bording alkoi heti. Ja kesti vaan 15 minuuttia. Sitten tuli hätä missä mies on? Niin sanoin siskolle menkää sää ja lapset koneeseen niin me odotetaan vauvan kanssa miestä. Ja yritin soittaa jo aikaisemmin ja lentoemännät kuulutti kaks kertaa miestä ja siinä hötäkässä en muistanut miehen nimeä.

Ja sitten ne sanoi et kapteeni käskee sulkea oven nyt tuutko mukaan vai ei. Niin olin niin paniikissa etten voinut ajatella muuta kun vauvan sosetta ja sanoin en tuu. Niin portti meni kiinni ja sitten mies tuli soseen kanssa niin ei päästy enää koneeseen.

Sen pituinen se. Paitsi et mies oli mulle vihainen koko kotimatkan ja sanoi et minun vika ja mun soseeni.

Ap

Vierailija
231/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitut mitään sosettaa saa ottaa koneeseen

Vierailija
232/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sosetta oli varattu Kreikkaan?

Vierailija
233/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä jo kaiken selittänyt moneen kertaan.

Soitin miehelle kun lentoemännät sanoi että nyt pitäisi tulla koneeseen. Mutta miehen puhelin oli kiinni kun suljettiin puhelimet ennen boardinkia.

Miehellä meni 25 minuuttia kun hän lähti siihen isompaan kahvilaan joka oli kauempana. Siinä lähellä oli kans kahvila mutta siellä oli jonoa. Siellä isommassakin kahvilassa oli vielä jonoa ja sose täytyi lämmittää kaksi kertaa kun eka oli sisältä kylmää.

Ja mies oli vaan eilen töissä. Tänään se leikkasi ruohon kun vaadin et ruoho täytyy leikata, muuten ei voida olla viltillä vauvan kanssa. Niin mies leikkas sitten.

Ap

Olisit ottanut lusikan ja sekoittanut soseen. Olisi sitten tasaantunut lämpö.

Oikeasti edes fanaattisimman av-mamman lapsen tarvitse saada lämmitettyä sosetta täsmälleen samalla kellonlyömällä. 

Vierailija
234/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me voitu lämmittää sitä sosetta aikaisemmin kun vauva syö soseen tasalta ja bording oli puolelta. Niin sose olis tullut liian aikaisin tai jäähtynyt.

Ja luultiin että päästään koneeseen niin ajoissa, et siellä kentoemäntä voi lämmittää soseen. Mutta kun bording ei alkanut puolelta niin aattelin ettei ehditä lämmittää enää sitä sosetta koneessa tasaksi. Ja syöttää sitä vauvalle ennen lentoon lähtöä. Niin aloin puhua miehelle et kyllä sun nyt täytyy käydä lämmittää sose vauvalle. Mutta mies ei lähtenyt ennenko olin sanonut monta kertaa. Ja sit kun mies oli lähtenyt niin bording alkoi heti. Ja kesti vaan 15 minuuttia. Sitten tuli hätä missä mies on? Niin sanoin siskolle menkää sää ja lapset koneeseen niin me odotetaan vauvan kanssa miestä. Ja yritin soittaa jo aikaisemmin ja lentoemännät kuulutti kaks kertaa miestä ja siinä hötäkässä en muistanut miehen nimeä.

Ja sitten ne sanoi et kapteeni käskee sulkea oven nyt tuutko mukaan vai ei. Niin olin niin paniikissa etten voinut ajatella muuta kun vauvan sosetta ja sanoin en tuu. Niin portti meni kiinni ja sitten mies tuli soseen kanssa niin ei päästy enää koneeseen.

Sen pituinen se. Paitsi et mies oli mulle vihainen koko kotimatkan ja sanoi et minun vika ja mun soseeni.

Ap

Älä kerro enää enempää, edes mun veli ja sen avovaimo eivät ole noin ääliöitä ja molemmat on kouluttamattomia juntteja.

2 kersaa niillä ja ovat päässeet ulkomaille ilman sose episodeja....

Mä olisin niin häpeissäni tuosta soseenlämmityskestääpuolituntia, että olisin ihan hiljaa koko helkkarin vuoden. Ihan kaikesta.

Ei kukaan voi olla noin idiootti?!

Ei vaan voi.

Oikeesti.

Tosin thaikuissa pikaveneellä oli yks keski-ikäinen läski, joka huusi oppaalle kun merellä meni suolavettä sen järkkäriin....

No, se akka hiljeni sen jälkeen kun totesin sille, että kuvitteleeko se andamaaneilla olevan makeaa vettä? Ei pieneen mieleen juolahtanut suojata sitä kameraansa tyrskyiltä?

Onko ihan ääliö?

Kaikenlaisia ääliöitä hommaa sen passin ja pääsee vielä rajojen ulkopuolellekin mokaamaan itsensä....

Vierailija
235/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Te  olette erittäin tärkeissä ja päättävissä työpaikoissa juuri Teidänlaisia tämä maa tarvitsee!!

Vierailija
236/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan oli pakko siis ihan pakko syödä just tasalta? ei voinu aikasemmin tai myöhemmin? siis just tasalta? kuinka rutiiniorjia te oikee ootte... 

Vierailija
237/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummikot Ulkomailla-ohjelmassakaan ei ollut niin onnetonta touhua kuin täällä!

Vierailija
238/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei jaksa enää lukea tätä provoa, kiitos. Kukaan, toistan: kukaan ei ole noin älykääpiö. Juttu ei jaksa enää huvittaa.

Vierailija
239/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän lukeminen kävi ahistamaan

Vierailija
240/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äärimmäisen vakava pakko-oireinen häiriö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän