Miehen emämoka
Lähtö baariin, viiden aikaan viestittää menevänsä hetkeksi jatkoille. Kahdeksalta viesti, "Olen kunnossa". Kotiinpaluu 10.30 täydessä kännissä. Tänään oli minun määrä mennä hoitamaan asioita ja nyt lapset pitäisi siis jättää krapulaidiootille. Nyt herralle uni maistuu.
Ja tästä kun tulee sanomista, rajoitan vapautta. Mielipiteitä?
Kommentit (56)
Ja niitä asioita mitkä hoidetaan sunnuntaina, on mamman shoppailu? Vai?
Tämä mamma menee auttamaan vanhinta lasta muutossa:(! Mitenkä muuten itse hoitaisitte asian, kosto? Mökötys?
AP
Eikö hän ole se, joka rajoittaa sinun vapautta kun ei noudata tehtyjä sopimuksia ja sinun suunnitelmasi kärsivät?
Vierailija kirjoitti:
Lähtö baariin, viiden aikaan viestittää menevänsä hetkeksi jatkoille. Kahdeksalta viesti, "Olen kunnossa". Kotiinpaluu 10.30 täydessä kännissä. Tänään oli minun määrä mennä hoitamaan asioita ja nyt lapset pitäisi siis jättää krapulaidiootille. Nyt herralle uni maistuu.
Ja tästä kun tulee sanomista, rajoitan vapautta. Mielipiteitä?
Jos kohtelet miestäsi kuin lasta niin ihmekös tuo jos ei viitsi suhtautua sinun menoihisi vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mamma menee auttamaan vanhinta lasta muutossa:(! Mitenkä muuten itse hoitaisitte asian, kosto? Mökötys?
AP
Kostaminen ja henkinen väkivalta on parisuhteen liima.
Moneltako se muutto on? Ja äidin palleron muuttoko on äitylin varassa?
Toki voit repiä sen miehen sängystä ylös ja lähdet muuttamaan. Kyllä se pää siinä selviää.
Ja lasten iät oli?
Pelköstään otsikon perusteella olin tulossa kommentoimaan että odottamaan jättäminen.
Ja kuinka oikeassa olinkaan.
Mitähän kiksejä miehet saa kun tietää että nainen odottaa jossain? Vallankäyttöä? "Olen mies talossa ja saan tehdä mitä haluan?"
Vierailija kirjoitti:
Mitä v#¤%&n väliä, MIES on ollut ryyppäämässä oikein urakalla.
Selitätkö tarkemmin, millä perusteella kohtelen miestäni kuin lasta?
AP
Vanhin muuttaa, mutta nuorimmat ei pärjää? Taas joku uusperhe?
Mä en muuta ihmettele kuin sitä et miksi se mies ei ole muuttoapuna. ParempIhan hänen ois kantaa...
Minkä ikäisiä vahdittavat lapset ovat? Jos sen ikäisiä, että suurinpiirtein pärjäävät itsekseen niin ilmoittaisin miehelle vain lähteväni ja että lasten lounasaika on nyt.
Mä taas ihmettelen sutä, että olet ilmeisesti vielä parisuhteessa sen miehen kanssa. Vai oliko kyseessä ex-miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaikka olisikin? Miehen aamun asti ryyppääminen on jotenkin tähdellisempää vai?
Lapset jo alakouluikäisiä, pärjäävät mutta mielestäni ikävä lähteä ja jättää flegu sekä uninen mies heidän seuraan, kotiin tullessaan kertoi ettei ole nukkunut yhtään.
AP
Tekeekö usein noin? Tuommoinen isä on yhtä helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapset jo alakouluikäisiä, pärjäävät mutta mielestäni ikävä lähteä ja jättää flegu sekä uninen mies heidän seuraan, kotiin tullessaan kertoi ettei ole nukkunut yhtään.
AP
Pääsisikö jompikumpi lasten isoäideistä auttelemaan miestä ;)
Jos ei kouluikäiset pärjää isän torkkuessa, niin on se nyt jo helvetti.
Oliko muutto sovittu? Tiesikö mies tästä?
Sepä tässä kummallista onkin että vasta viimeisen parin kuukauden aikana on nyt siis muutman kerran kömpinyt vasta aamusta kotiin, mutta ei sentään tuommoisessa kännissä.
AP
Mies tiesi muutosta kellonaikoineen päivineen.
AP
Kerrot, ettet rajoita hänen menojaan, mutta kun hän lähtee ja jotain on ennakkoon sovittuna, hänen vastuullaan on pitää huoli siitä, että hän saapuu kohtuukunnossa ja ajallaan. Asiahan on täysin eri kuin silloin, jos kieltäisit menon kokonaan, tai mies ei tietäisi etukäteen, että häntä tarvitaan bileiden jälkeisenä päivänä kotona. Miehelläkin on vastuu perheestään, vaikka tuulettuisikin välillä.