Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekee seksiä mieli

Vierailija
02.07.2017 |

Ed kerrasta 1v4kk, mies ei halua seksiä koska meiltä kuulema puuttuu jonkinlainen henkinen yhteys, keskustelu ei suju.
Harmi ettei hoksannut sitä reilut 20v sitten, nyt olen jumissa tässä liitossa ja asuntolainassa eikä rohkeus riitä kenenkään muunkaan miehen kanssa nakuilemaan.

N41

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tilanne. Itse samaa ikäluokkaa ja harrastetaan vaimon kanssa edelleen seksiä monta kertaa viikossa. En voi kuvitella suhdetta, jossa halua ei olisi.

Jos ei ole lapsia, miettisin lainasta huolimatta toimenpiteitä. Parisuhdeterapiaa, urheilua yhdessä, mitä vain. Jos ei auta tai puolisolla ei halua mihinkään, niin radikaalimpia toimenpiteitä. Miksi hukata omaa elämäänsä, vielä ei myöhäistä.

Vierailija
2/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä pari murrosikäistä lastakin.

Se mikä tässä loukkaa eniten, on tuo totaalihaluttomuus, tunnen olevani täysin epäkelpo vaimo ja nainen. Olisin edes "lahna" tai tylsä petipuuhissa, mutta ei minua siitä voi ainakaan syyttää. Miten voi olla niin ettei ikinä halua, ei yhtään..millä oikeudella voi toimia niin että dissaa toisen seksuaalisuuden ja halut 100% kokonaan.

Tämä on hyvin herkkä aihe, pala kurkussa jälleen. Säälittävää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hankkinut sivusuhteen, ja kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
4/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei miten ikävä tilanne :(

Puhu miehesi kanssa, että seksi on sinulle tärkeää!! Ja jos ei kerran hänen kanssaan, niin silloin kyllä tulisi olla ihan hyväksyttyä saada siihen hommaan joku toinen mies, jolta saat hellyyttä, läheisyyttä ja tyydytystä, ja miehesi on siihen suostuttava jos kerran itse ei sinun kanssaan halua jakaa seksuaalista kanssakäymistä. On piinallista ja itsetuntoa syövää, jos ei pysty jakamaan seksuaalista ainutlaatuisuutta oman puolison kanssa.

Vierailija
5/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei tarvitse haluta, mutta tietty suostuvaisuus kuuluu parisuhteeseen. Jos toinen haluaisi aina ja toinen ei koskaan, niin kelvollinen kompromissi lienee pari kertaa viikossa.

Vierailija
6/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä pari murrosikäistä lastakin.

Se mikä tässä loukkaa eniten, on tuo totaalihaluttomuus, tunnen olevani täysin epäkelpo vaimo ja nainen. Olisin edes "lahna" tai tylsä petipuuhissa, mutta ei minua siitä voi ainakaan syyttää. Miten voi olla niin ettei ikinä halua, ei yhtään..millä oikeudella voi toimia niin että dissaa toisen seksuaalisuuden ja halut 100% kokonaan.

Tämä on hyvin herkkä aihe, pala kurkussa jälleen. Säälittävää.

Ap

:´( voi ei. Mieti tarkkaan, mikä elämässä on tärkeää, jäädä suhteeseen vaiko jopa lähteä, muuttaa ehkä erilleen, asuntolainasta ym huolimatta. Voihan sitä "yhdessä" olla vaikka asuisi erillään. Laatikaa pelisäännöt.

Vierailija
7/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelin parisuhdeterapiaa teille, mielellään seksuaalisista asioista ymmärtävää ja niihin paneutuvaa terapeuttia.

Vierailija
8/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa miten moni mies olisi juuri sinunkaltaisesta naisesta onnensa kukkuloilla! <3

Vierailija
9/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että "minulle on tärkeää saada seksiä ja aion saada sitä kerran viikossa, mutta olet kyllä ensisijainen valinta siihen hommaan jos haluat".

Vierailija
10/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä pitää pystyä keskustelemaan avoimesti puolison kanssa. Miten miehesi tyydyttää halunsa? Vieraissa? Onko ok sulle, jos noin.

Lähtisin pois jos terapia ym ei auta. Ainakin, kun lapset selvinneet pahimman murrosiän yli.

Vierailija
11/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ed kerrasta 1v4kk, mies ei halua seksiä koska meiltä kuulema puuttuu jonkinlainen henkinen yhteys, keskustelu ei suju.

Harmi ettei hoksannut sitä reilut 20v sitten, nyt olen jumissa tässä liitossa ja asuntolainassa eikä rohkeus riitä kenenkään muunkaan miehen kanssa nakuilemaan.

N41

Sama vika.

M41v

Vierailija
12/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samma här.

N42

Vierailija
13/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan hyvää 8, mutta ihan kuin tuntisin veitsen kiertyvän syvällä haavassani..

Ap

Vierailija
14/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekis mieli. Ei ole miestä.

N47

Vierailija
15/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekee...N39

Vierailija
16/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miten moni mies olisi juuri sinunkaltaisesta naisesta onnensa kukkuloilla! <3

Missä niitä miehiä on? Tulee vain kusipäitä vastaan

N47

Vierailija
17/17 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te seksittömät missä asutte? Oletteko naitavan näköisiä?

Voitais tavata.

M41v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan