Miehen emämoka
Lähtö baariin, viiden aikaan viestittää menevänsä hetkeksi jatkoille. Kahdeksalta viesti, "Olen kunnossa". Kotiinpaluu 10.30 täydessä kännissä. Tänään oli minun määrä mennä hoitamaan asioita ja nyt lapset pitäisi siis jättää krapulaidiootille. Nyt herralle uni maistuu.
Ja tästä kun tulee sanomista, rajoitan vapautta. Mielipiteitä?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota välittömästi ero, ja marinoidu loppuikäsi katkeruudessa kannustaen nettifoorumeilla muitakin naisia ottamaan erot miehistään.
Mikä saatana suomalaisia naisia nykyään vaivaa kun aina pitää tulla voimaistumaan nettifoorumeille jos mies ei toimi niinkuin itse haluaisi? Akattomuus on tänä päivänä miehelle todella houkutteleva vaihtoehto.
Se on hassu homma, jos homma olisi toisin päin, nainen ryyppäilisi toistuvasti aamuun asti ja jättäisi miehen vahtimaan jälkikasvua, ei käytös tulisi kuuloonkaan. Voin kuvitella ulinan määrän, jos mies haluaisi lähteä esim. jalkapallomatsiin ja vaimo ilmoittaisi "sori kulta, veny vähän ilta, pitää päästä nukkumaan, en jaksa nyt katsoa lapsia".
Todellakin ulinan määrä oli kova. On nimittäin kokemusta juuri tuosta, että nainen oli liian usein kännäämässä ja ilmoittamatta. Minä otin eron. Suosittelen myös muille samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni krapulapäivä ei ole mikään EMÄMOKA, mutta palstamammoilla näköjään on pienet murheet ja vati kaatuu pienimmästäkin. Niin mamman harteillako se lapsen koko muutto on?
Sinulleko on ihan tavallista lupailla kaikenlaista ja sitten jättää luvatut asiat hoitamatta? Jos minä lupaisin mennä kaveriksi täysi-ikäisen lapsen muuttoon, niin tietenkin minä menisin. Normaalit ihmiset tekevät mitä lupaavat. Sinun kommentista selvisi, millainen ihminen sinä olet.
Jos pienemmät lapset on jo alakouluikäsiä niin tottakai äiti menee muuttoavuksi, kärvistelköön isä darrassa lapsenlikkana.
Tässä ei vaan tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä. Haluaisin asiat kuntoon muttei käsitystä miten. Mies odottaa tällä hetkellä anteeksiantoa, sanoin että saa odottaa kauan. Miten saisin itseni leppymään, ja pääsisimme eteenpäin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei vaan tiedä mihin suuntaan pitäisi mennä. Haluaisin asiat kuntoon muttei käsitystä miten. Mies odottaa tällä hetkellä anteeksiantoa, sanoin että saa odottaa kauan. Miten saisin itseni leppymään, ja pääsisimme eteenpäin.
AP
Ette saa asioita kuntoon ennen kuin mies tajuaa, että hänen pitää pyytää anteeksi, ei sinun.
Leppymällä ja anteeksi pyytämällä mahdollustat miehesi ikävän käytöksen.
Hän on pyytänyt anteeksi sitä että huolestutti minut. En vain pysty antamaan anteeksi.
AP
Nuo väärinpäin olleet kalsarit kyllä herättäs mun epäilykset!
Vierailija kirjoitti:
Hän on pyytänyt anteeksi sitä että huolestutti minut. En vain pysty antamaan anteeksi.
AP
Omalla kohdalla naiseni oli myös aina pyytämässä anteeksi jne, mutta pitemmän päälle sama toistui aina uudelleen, kun aikaa kului. Enkä itsekään mikään absolutisti nipottaja edes ollut, mutta sentään luotettava kuitenkin.
Täältäkin ääni epäilyttäville kalsareille;)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Omalla kohdalla naiseni oli myös aina pyytämässä anteeksi jne, mutta pitemmän päälle sama toistui aina uudelleen, kun aikaa kului. Enkä itsekään mikään absolutisti nipottaja edes ollut, mutta sentään luotettava kuitenkin.
Jäikö naisesi kiinni pettämisestä tai epäilitkö sitä ylipäätään?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Epäilyksiä ja epämääräistä käytöstä oli matkan varrella. Sitten kuitenkin lopulta jäi kunnolla kiinni pettämisestä, ja se oli sitten siinä. Ja meidän suhde oli pitkä ja lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Epäilyksiä ja epämääräistä käytöstä oli matkan varrella. Sitten kuitenkin lopulta jäi kunnolla kiinni pettämisestä, ja se oli sitten siinä. Ja meidän suhde oli pitkä ja lapsiakin on.
Saako kysyä, miten jäi kiinni?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Saako kysyä, miten jäi kiinni?
AP
En tämän enempää viitsi asiaa avata täällä.
Vierailija kirjoitti:
Lähtö baariin, viiden aikaan viestittää menevänsä hetkeksi jatkoille. Kahdeksalta viesti, "Olen kunnossa". Kotiinpaluu 10.30 täydessä kännissä. Tänään oli minun määrä mennä hoitamaan asioita ja nyt lapset pitäisi siis jättää krapulaidiootille. Nyt herralle uni maistuu.
Ja tästä kun tulee sanomista, rajoitan vapautta. Mielipiteitä?
Anna miehellesi tilaa hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni krapulapäivä ei ole mikään EMÄMOKA, mutta palstamammoilla näköjään on pienet murheet ja vati kaatuu pienimmästäkin. Niin mamman harteillako se lapsen koko muutto on?
Sinullako on tapana jättää omalle lapselle tehdyt lupaukset vain toteuttamatta, koska "eihän se nyt mun harteilla ollut, mitä välii"?
Yleensä koko yön kännäämisten seurauksena löytää helpommin pettämisseuraa kuin työpäivänä lounastauolla, että sinänsä juuri tuo hallitsematon kännääminen on huolestuttavaa. Mutta samaa mieltä, että tuollaista käytöstä ei kannata katsella. Menee vain oma mielenterveys.