Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ahdistaa just nyt?

Vierailija
02.07.2017 |

Minä heräsin hirmuiseen ahdistukseen. Mielessä pyörii kaksi asiakasta jotka eivät ole maksaneet laskuaan minulle. Ahdistaa, kun en uskalla soittaa heille ja vaatia saataviani. En halua että minulle suututaan. Voi kunpa he maksaisivat pian.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, että mies on koukussa viinaan ja omakotitalon pyöritys jää minulle, kuten myös töissä käynti. Hän ei yksin kertaisesti välitä mistään mitään. Suhde on loppusuoralla...

Vierailija
2/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina työpaikan saunaillassa tuli vetäistyä sellaset kännit, että muisti katkesi pariksi tunniksi. Ilmeisesti oli tullut pomolle vähän avauduttua ja flirttailtua työkaverille. Hävettää mennä maanantaina töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa työasioiden pyöriminen mielessä, jonkinlainen riittämättömyyden tunne ja pelko siitä, ettei osaa hoitaa asioita oikein. 

Vierailija
4/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet kipeät

en uskalla soittaa terveyskeskukseen

Vierailija
5/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenlähtö. :( Olen nainen. 

Vierailija
6/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina työpaikan saunaillassa tuli vetäistyä sellaset kännit, että muisti katkesi pariksi tunniksi. Ilmeisesti oli tullut pomolle vähän avauduttua ja flirttailtua työkaverille. Hävettää mennä maanantaina töihin...

Siis työporukalla saunomassa ?? Kaameeta en ikinä pystyis kehtais...

Vierailija
7/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

Vierailija
8/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen/nuoren murheet

Vierailija
9/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma loppuu, tekisi mieli ottaa loparit

Vierailija
10/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa takiainen mies.

Vierailija
11/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo-velat ja teinin opiskelemaan lähtö kauas.

Vierailija
12/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma loppuu, tekisi mieli ottaa loparit

Tämä :(

Vierailija
13/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa seuraavat:

Painan enemmän kuin ikinä. Aloitin kuukausi sitten tekemään asialle jotain, mutta ahdistaa se että ei voi pudottaa 30 kiloa viikossa ja unohtaa olleensa tällainen syöttöpossu. Tämä ahdistaa vähiten kuitenkin nyt.

Työt. Ensinnäkin se että loma loppuu tänään ja kun työkavereita on lomalla nähnyt niin ovat sanoneet että jos ennen oli paskaa töissä niin tää kesäaika ei sitä ainakaan ole helpottanut. Toisekseen uhkaa työttömyys tai osa-aikaistaminen. Siis ei ainoastaan minua vaan kaikkia työntekijöitä.

Sen verran viturallaan on töissä hommat. Lähinnä johtaminen ja päätöksenteko.

Mies haluaa erota. Tai on halunnut jo kauan. Etsi vaan ensin uuden kun ei uskaltanut yksin jäädä. Minun yksinjäämiseni ei häntä luonnollisesti hetkauta. Taino onhan meillä lapset, jotka hän haluaa vuoroviikkosysteemiin. Valitettavasti joudumme määrittelemättömän ajan asumaan saman katon alla, mutta teen kaikkeni että saan sen mahd pian ulos. Ei ole herkkua katsoa elämänsä rakkauden lähtevän ovesta sen oman elämänsä rakkauden luo. Ja sitten kuulla kun hän palaa takaisin aamuyöstä.

Auto hajosi eilen. Se on aina hajalla, mutta nyt hajosi niin ettei sillä voi ajaa. Ei ole rahaa ostaa uutta enkä uskalla autolainaa ottaa kun työt on mitä on. En jaksaisi enää myöskään maksaa sen korjaamisesta. Kolme kuukautta sitten, kun auto korjattiin viimeksi, se maksoi 600e.

Jos olis julkista liikennettä täälläpäin niin en tod tarvis autoa. Enkä asu siis missään metsäkorvessa vaan ihan taajama-alueella.

Ja nää on siis vaan asiat jotka ahdistaa. Näihin kaikkiin tulee olemaan joku ok ratkaisu ja asiat varmasti jotenkin järjestyy. Mutta tässä kohdassa, kun kaikki on levällään, tuntuu niin toivottomalta.

Vierailija
14/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis työporukalla saunomassa ?? Kaameeta en ikinä pystyis kehtais...

No siis ihan firman mökillä aloiteltiin ennen baariin lähtöä ja syötiin ja saunottiin miehet ja naiset erikseen. Ei siinä siis mitään outoa, mun viinapää vaan petti :D

Vierailija
15/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa pitkään jatkuneen työprojektin epäonnistuminen. Sen olisi voinut korjata, jos olisin uskaltanut tunnustaa erehdykseni ja pyytää apua joskus pari, kolme vuotta sitten. 

Vierailija
16/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa miettiä aamusta iltaan naisystävän touhuja, keskutella kyllä asioistamme osaamme. Sen olemme aina taitaneet, tosin joskus asioiden aukominen vie aikaa ja rohkeutta. Hänellä on pahana tapana istua ja siirtää syrjään todellisen maailman tuomat haasteet ja ilot. Tämän myötä kaiken ylläpitäminen ja asioista huolehtimen jää minulle. Pienistä arkisista kotiaskareista, hieman isommista menoeristä aina perus elämäntoimintojen ylläpitämiseen. Juo suruunsa ja työntää minuakin siinä sivuun kokoajan. Tilaa annan pyydettäessä, mutta taka-alalle en ole poistunut. Silti en saa mitään irti ja mietinkin vain hiljaa mielessäni mitä teen väärin, mikä häntä painaa, miten tästä pääsee ulos. Samalla pitäisi hoitaa ja pitää kasassa omaa repaleista elämääni. Päihdekuntoutujana on kova työ pitää murheet kotrollissa, ettei mopo keulisi taas

Tämä ei voi jatkua kauaa näin, sen olen jo hetki sitten tajunnut. Tämänkin huolen olen tuonut esille ja pyytänyt ottamaan asioita harkintaan, en halua olla aikuisen naisen lastenvahti ja elämänsuunnan näyttäjä

Vierailija
17/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys,rahattomuus,yksinäisyys

Vierailija
18/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys.

Vierailija
19/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys,rahattomuus,yksinäisyys

Sama. Lisäksi velat, sydänsurut, kroonistunut masennus... Tuntuu ettei ikinä enää voi tapahtua mitään hyvää. Ei minulle.

Vierailija
20/29 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viime viikolla syöpädiagnoosin. Pitkälle edennyt eli ei välttämättä paria vuotta enempää elinaikaa. Se katsotaan hoitojen myötä. 

Nuorinkin lapsi on jo parinkymmenen, joten olen lohduttanut itseäni sillä. En kuitenkaan joudu jättämään pikkulapsia, joka on varmaan karmaisevin tilanne, mitä saattaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi